adexo3
۵۰۷۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اظهارات کاندیداها بعد از ثبت نام در انتخابات

حسن روحانی کاندیدای مستقل یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که در اولین روز از ثبت نام به وزارت کشور آمدید گفت: در کار خیر عجله کردن مستحب است.

خبرگزاری مهر: حسن روحانی کاندیدای مستقل یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که در اولین روز از ثبت نام به وزارت کشور آمدید گفت: در کار خیر عجله کردن مستحب است.

حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ثبت نامش برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا برای حضور در رقابت ها جدی هستید گفت: مگر نباید برای کاندیداتوری ام جدی باشم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته شده هاشمی در روز آخر ثبت نام می کند نظرتان در این خصوص چیست گفت: صبر کنید همه چیز در چند روز آینده مشخص می شود.

روحانی در پاسخ به این سوال که عارف گفته است شما اصلاح طلب نیستید گفت: باید از خود عارف بپرسید.

در ادامه این کاندیدای مستقل انتخابات در پاسخ به این سوال که آیا هاشمی از شما در انتخابات حمایت می کند یا خیر تصریح کرد: اینکه هاشمی حامی من است یا خیر باید از خودش بپرسید.

این کاندیدای مستقل ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به سوال چرا که در اولین روز برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردید گفت: در کار خیر عجله کردن مستحب است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رنگ "بنفش" را به عنوان رنگ انتخاباتی خود انتخاب کرده اید، گفت: هوادارانم این رنگ را انتخاب کرده اند.

انتخابات یازدهم دو قطبی نخواهد بود

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات آتی چند قطبی است و مردم ایران در این انتخابات تصمیمات مهمی خواهند گرفت.

کامران باقری لنکرانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام در نشست خبری در این باره که اصلاح طلبان به احتمال زیاد یک کاندیدای واحد و دولت نیز کاندیدای واحدی خواهد داشت آیا اصولگرایان به اجماع خواهند رسید، گفت: فضای فعلی کشور نشان دهنده این است که سلایق مختلف که در چارچوب نظام هستند در این انتخابات نمایندگانی خواهند داشت.

وی افزود: انتخابات آینده دو قطبی نخواهد بود و امیدواریم مردم خوبمان فرد مناسبی را انتخاب کنند.

به گفته لنکرانی در فضای چند قطبی حضور کاندیداها به شور و نشاط کمک می کند و همه سلیقه ها در انتخابات کاندیدا خواهند داشت.

وی ادامه داد: در این انتخابات و هر انتخاباتی رکن اصلی حضور و مشارکت مردم است.

لنکرانی در خصوص برنامه هایش برای جذب سرمایه گفت: ما در این خصوص قوی ترین اقدامات دولتی را خواهیم داشت. در فاصله ای که نتیجه آرا معلوم شود تا زمان تفویض اختیارات مهمترین وظیفه ام ایجاد یک شبکه نخبگانی است که سرمایه اصلی دولت یازدهم برای تحقق عدالت در عرصه های مختلف است.

وی تصریح کرد: توجه به معیشت مردم اولویت اصلی در کار دولت است و بحث اصلاح اقتصادی کشور و آنچه که قبلا به عنوان تحول اقتصادی مطرح بود. بحث انضباط دولت را در زمینه های اقتصادی نیز دنبال می کنیم.

باقری لنکرانی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا مسیر تبلیغاتی شما مانند احمدی نژاد در مقابل هاشمی خواهد بود بیان کرد: مهمترین رکن در دولت یازدهم امید آفرینی و حرکت برای حل مشکلات کشور است. ما نظرمان را در مورد افراد مختلف و حضورشان اعلام می کنیم اما فضای دولت یازدهم برای کار و تلاش خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که مهمترین رقیب خود را چه کسی می دانید بیان کرد: انتخابات آتی چند قطبی است و مردم ایران در این انتخابات تصمیمات مهمی خواهند گرفت.

وضعیت موجود کشور و بازگشت به گذشته مطلوب نیست

کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم گفت: وضعیت موجود کشور مطلوب نیست و برگشت به گذشته نیز مناسب نیست، باید رو به جلو حرکت کنیم.

صادق واعظ زاده کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری پس از ثبت نام برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: با توکل به خداوند و اعتماد به انتخاب درست مردم وارد عرصه رقابت شدم.

واعظ زاده افزود: امیدوارم بتوانم در جهت پیشرفت عدالت برای هر ایرانی تلاش کنم و مشکلات پیش پای ملت را به کمک نخبگان و برجستگان جوان از پیش پا بردارم و خواسته های مردم را اجرا کنم.

وی تصریح کرد: علت حضور من در رقابت های انتخاباتی پیشنهاد و اصرار گروهی از دانشمندان برجسته کشور و اقشار مردم است.

واعظ زاده گفت: برای حضور در رقابت ها به عنوان یک نامزد مستقل به این دلیل حضور یافتم چرا که جامعه ما در حالت جنجال و آشوب سیاسی نمی تواند پیشرفت کند و هرچه جلو می رویم وضعیت سیاسی جامعه با اغتشاش و درگیری بیشتر مواجه می شود.

وی ادامه داد: در این شرایط یک نامزد مستقل که وابستگی گروهی و باندی نداشته باشد و در عین حال بتواند از شخصیت های صالح که در قالب گروه ها و دسته جات هستند استفاده کند و یک همگرایی به وجود آورد مفید خواهد بود.

واعظ زاده خاطرنشان کرد: سابقه بنده توانایی در این جهت را نشان می دهد و امیدواریم با خارج کردن دولت از جار و جنجال های سیاسی سرعت پیشرفت کشور را که به کندی پیش می رود افزایش دهیم و مطالبات مردم به خصوص نسل جوان را محقق کنیم.

کاندیدای ریاست جمهوری بیان کرد: وضعیت موجود کشور مطلوب نیست و بازگشت به گذشته نیز مطلوب نیست. باید رو به جلو حرکت کنیم. در سال های اخیر جمعیت جوان ایران خواست های جدید پیدا کردند که باید با فکر جدید به آنها پاسخ داد.

می‌توان اقتصادی آرام، پویا و توام با رفاه برای مردم ایجاد کرد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوی با اشاره به اینکه قانونمداری پایه استحکام کشور است گفت: با توجه به تجربه ای که دارم با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی می توان اقتصادی آرام، پویا و توام با رفاه برای مردم ایجاد کرد.

محمد سعیدی کیا در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوی گفت: امروز روز اول ثبت نام است و با توکل به خدا به صحنه آمده ام تا صادقانه قانونمند و بی حاشیه به نظام خدمت کنم.

وی افزود: با توجه به تجربه ای که دارم با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی می توان اقتصادی آرام، پویا و توام با رفاه برای مردم ایجاد کرد.

سعیدی کیا تصریح کرد: هر خدمتی در کشور باید در بستر فرهنگ اسلامی صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی در باره رقبای خود بیان کرد: وقتی شورای نگهبان نظرش را نسبت به کاندیداها دادند معلوم می شود که چند نفر هستند و رقبا در چه سطحی قرار دارند.

سعیدی کیا قانونمداری را یکی از نکات مهم در کشور دانست و گفت: اگر مدیرانی در کشور این قانون را صحیح نمی بینند و اجرا نمی کنند باعث می شود که تزلزل در همه زمینه ها ایجاد شود.

وی گفت: قانون منداری پایه استحکام دولت است و باید بر آن پافشاری شود.

برای رقیب پیروز یک جعبه شیرینی می‌خرم

خبر گزاری فارس : مصطفی کواکبیان گفت: ان‌شاء‌الله رأی می‌آورم اما به هر دلیلی اگر مردم من را نپسندیدند به رقیبی که براساس قانون انتخاب شده یک «جعبه شیرینی» خواهم داد.

مصطفی کواکبیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پس از حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران علت حضور خود را کمک به خلق حماسه سیاسی توصیف کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی دارم که حتما مردم به آنها اقبال خواهند داشت تصریح کرد: نگران نیستم و انشاء‌الله رأی می‌آورم اما به هر دلیلی اگر مردم من را نپسندیدند به رقیبی که براساس قانون انتخاب شده یک« جعبه شیرینی» خواهم داد.

کواکبیان در خصوص اجماع با اصلاح‌طلبان و چهره‌هایی همچون حسن روحانی و عارف گفت: ما باید با اصلاح طلبان اجماع داشته باشیم که این اجماع یا از طریق نظرسنجی یا نظر همان ۳۵ حزب اصلاح‌طلب صورت می‌گیرد.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: بنده یک فعال سیاسی‌ام و حتما در عرصه سیاست‌ هیچ وقت انزوا‌طلبی و گوشه‌نشینی اختیار نخواهم کرد.

کواکبیان همچنین اعلام کرد که شعارش « زنده‌باد اصلاحات» نام دولتش «دولت اخلاق» و رنگ انتخاباتیش «رنگ سبز» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج