۵۱۲۳۸۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

صدر جدول پر فروش ها تکان نخورد

برای دومین هفته متوالی انیمیشن «بچه رییس» که کار استودیوهای فاکس و دریم وورکز است، در صدر آثار پرفروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت و همچون هفته گذشته فیلم «زیبا و هیولا» را که بعد از چند نسخه کارتونی این بار با بازیگران زنده ساخته و عرضه شده است، به رده دوم تنزل داد.

بانی فیلم: برای دومین هفته متوالی انیمیشن «بچه رییس» که کار استودیوهای فاکس و دریم وورکز است، در صدر آثار پرفروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت و همچون هفته گذشته فیلم «زیبا و هیولا» را که بعد از چند نسخه کارتونی این بار با بازیگران زنده ساخته و عرضه شده است، به رده دوم تنزل داد.
صدر جدول پر فروش ها تکان نخورد

مانند هفته پیش فیلم های تازه اکران شده بازار چندان پرسودی نداشتند و حتی کارتون «اسمارفز: دهکده گمشده» که شروع درخشانی برایش پیش بینی می شد از فروشی ۱۴ میلیون دلاری در بدو اکران فراتر نرفت و به رتبه سوم جدول اکتفا کرد. «Going in Style» دیگر فیلم جدید شاید قدری بیشتر از توقعات سودسازی کرده و با ۵/۱۲ میلیون دلار چهارم شده باشد اما هر طور به این آثار جدید و حتی کارنامه خوب «The Boss Baby» و درآمد بسیار زیاد «زیبا و هیولا» نگاه کنیم، متوجه می شویم که سینماروها در غرب به شدت منتظر اکران قسمت جدید (و هشتم) سری فیلم های اکشن و پر زد و خورد «سریع و خشمگین» اند که از پنجشنبه به نمایش در می آید و از حالا قطعی بنظر می رسد که آغاز اکرانی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار خواهد داشت و به دومین فیلم سال ۲۰۱۷ تبدیل خواهد شد که چنین شروع اکرانی را تجربه خواهد کرد و شاید حتی از درآمد سازی ۵/۱ میلیارد دلاری قسمت هفتم که آن فیلم را در جای چهارم جدول پرفروش ترین های تاریخ سینما نشاند، فراتر برود و جای آن را بگیرد.

«بچه رییس» برای تجدید صدرنشینی اش در آمریکای شمالی به رغم ۴۸ درصد تنزل در فروش نسبت به هفته پیش ۳/۲۶ میلیون دلار درآمد تازه کسب کرد و حالا پس از ۱۳ روز نمایش در آمریکا و کانادا ۳/۸۹ میلیون دلار پول به بار آورده است. «زیبا و هیولا»ی جدید که مثل قبلی ها محصول استودیوی قدیمی والت دیسنی است. با کسب ۲۵ میلیون دلار تازه در جدول این هفته در جای دوم قرار گرفت. شاید بودجه ساخت ۱۶۰ میلیون دلاری این فیلم یک رقم سرسام آور باشد اما چون پس از ۴ هفته نمایش فیلم در آمریکا و کانادا گیشه های آن ۳/۴۲۳ میلیون دلار را به حساب دیسنی ریخته اند از هر جهت موفق بنظر می رسد بخصوص اگر در نظر بگیریم که با احتساب فروش فیلم در سایر کشورها و قاره ها «زیبا و هیولا» اینک ۹۸۰ میلیون دلاری شده است و احتمالا تا جمعه این هفته به یک میلیارد دلار هم خواهد رسید تا اولین فیلم یک میلیاردی سال ۲۰۱۷ باشد که قطعاً ۳ ماه و ۱۲ روز آن سپری شده است.

از آنجا که «زیبا و هیولا» هنوز در بازار بالقوه پرفروش ژاپن اکران نشده، از حالا می توان حرکت این فیلم به سمت رقم ۱/۱ میلیارد دلار و یا حداقل یک میلیارد و ۵۰ میلیون دلار را دید.

۱/۵۶ میلیون دلار برای «اسمارفز»

«اسمارفز: دهکده گمشده» که قبلاً هم از آن یاد کردیم، هر چند به ارقام موردنظر شرکت سازنده اش (سونی پیکچرز) نرسید اما طبقه های سنی نوجوانان و جوانان از این کارتون جدید استقبال خوبی کردند و هر چند ۱۴ میلیون دلاری که در آمریکا و کانادا بدست آورد، رقم دندان گیری نبود اما در ۵۸ کشور و بازار و منطقه دیگر دنیا هم مجموعاً ۱/۴۲ میلیون دلار کلاسبی کرد تا در پایان دومین هفته نمایش اش در قاره هایی بجز آمریکا و اولین هفته پخش اش در آمریکا و کانادا ۱/۵۶ میلیون دلار فروخته باشد. آغازهایی ۲/۲ میلیون دلاری در برزیل و ۹/۱ میلیونی در فرانسه از نقاط روشن کار این فیلم بود و در مکزیک و آلمان نیز در بدو اکران به ترتیب ۶/۱ و ۵/۱ میلیون دلار فروش به نام این کارتون که البته پیشتر نیز نسخه هایی ولو اندک از آن در مدیوم های سینما و تلویزیون ساخته و عرضه گشته، نوشته شد.

واکنش ها به بازسازی یک کار قدیمی

«Going in Style» که قبلا نیز نام آن را آوردیم و یک کمدی محصول شرکت نیولاین است و به واقع بازسازی یک کار قدیمی به حساب می آید، در شرایطی به شروعی ۵/۱۲ میلیون دلاری در گیشه های آمریکا نایل شد که حداکثر آغازی بین ۸ تا ۹ میلیون دلار را برای این فیلم قائل بودند. اکران فیلم در بیش از ۳ هزار سالن در سطح آمریکا و کانادا و اکتفا به رقم نازل فوق البته یک ناکامی برای نیولاین و فیلم جدید این کمپانی است ولی بودجه ساخت آن از ۲۵ میلیون دلار فراتر نمی رود. بررسی ها نشان می دهد از تماشاگران هفته نخست فیلم ۴۷ درصد مرد و ۵۳ درصد زن بوده اند و ۹۰ درصد از کل آنها از ۳۵ سال سن فراتر رفته اند.
صدر جدول پر فروش ها تکان نخورد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج