۵۱۳۹۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هزینه‌ی خرابکاری‌های فیلم‌های سریع و خشن

از زمانی که برای اولین بار، مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در سال ۲۰۰۱ شروع شد، اتفاقات زیادی برای این مجموعه افتاده است. سریع و خشن از یک فیلم که روی مسابقات خیابانی تمرکز داشت، به فیلم‌های اکشن بزرگی که اصولا شبیه به فیلم‌های ابرقهرمانی است، تبدیل شده است.

وب سایت مجله دیجی کالا: از زمانی که برای اولین بار، مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در سال ۲۰۰۱ شروع شد، اتفاقات زیادی برای این مجموعه افتاده است. سریع و خشن از یک فیلم که روی مسابقات خیابانی تمرکز داشت، به فیلم‌های اکشن بزرگی که اصولا شبیه به فیلم‌های ابرقهرمانی است، تبدیل شده است. «دام» و رفقای‌اش فقط رانندگی بهتری پیدا نکرده‌اند، بلکه یاد گرفته‌اند اسلحه روی ماشین‌ها ببندند و از بیخ و بن قوانین فیزیک و جاذبه را زیر پا بگذارند.
هزینه‌ی خرابکاری‌های فیلم‌های سریع و خشن

قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» یعنی The Fate of the Furious امروز اکران شده و به همین مناسبت، آمار و ارقام جالبی از سوی موسسه‌ی Gap Insurance درباره‌ی این مجموعه فیلم‌ها منتشر شده است؛ آماری که به میزان خرابی که این فیلم‌ها وارد کرده‌اند، اشاره می‌کند. میزان صدمات وارد شده در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است.
هزینه‌ی خرابکاری‌های فیلم‌های سریع و خشن

در طول هفت فیلم، ۱۶۹ خودروی معمولی خراب شده‌اند در حالی که ۱۴۲ خودرو کاملا نابود شده. صدمات به ساختمان‌ها هم کم نبوده است. ۵۳ ساختمان خراب شده‌اند و قابل تعمیر هستند، اما ۳۱ ساختمان کاملا تخریب شده‌اند.

شخصیت «دکرد شاو»، یعنی کاراکتری که «جیسون استاتهام» نقش‌اش را بر عهده دارد، بیشترین میزان صدمات را وارد کرده است. ۱۸۰ میلیون دلار از خسارت‌های وارد شده به شخصیت جیسون استاتهام باز می‌گردد. با این حال، دار و دسته‌ی دام مجموعا صدمات بیشتری وارد کرده‌اند.
هزینه‌ی خرابکاری‌های فیلم‌های سریع و خشن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج