۵۱۵۷۱۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی اس ۸ نیامده مشکل پیدا کرد!

با وجود این‌که ظاهراً خوشبختانه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مشکل باتری ندارند برخی از کاربران این دو گوشی خبر از قرمزی صفحه‌نمایش و تن رنگ عجیب آن داده‌اند.

فارنت: با وجود این‌که ظاهراً خوشبختانه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مشکل باتری ندارند برخی از کاربران این دو گوشی خبر از قرمزی صفحه‌نمایش و تن رنگ عجیب آن داده‌اند.
گلکسی اس 8 نیامده مشکل پیدا کرد!

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید برخی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس دمای رنگ متفاوت و قرمزی خاصی خصوصاً در رنگ قرمز دارند. کاربران این گوشی‌ها وقتی به سامسونگ درباره گوشی‌شان شکایت کرده‌اند سامسونگ ادعا کرده این مشکل کنترل کیفیت نیست و می‌توانید از خود گوشی آن را تغییر دهید و اگر صفحه‌نمایش کماکان به نظر قرمز می‌آید می‌توانید آن را در مرکز خدمات مشتریان سامسونگ تعویض کنید. همان‌طور که می‌دانید در بخش تنظیمات صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ بخشی برای تنظیم تن رنگی وجود دارد اما این بخش معمولاً تغییرات ملایمی را ایجاد می‌کند.

یکی از کارشناسان اعتقاد دارد عجله سامسونگ برای تأمین میلیون‌ها پنل صفحه‌نمایش باعث شده برخی از آن‌ها طبق استانداردهای این شرکت از آب درنیاید. البته اگر منصف باشیم بد نیست اشاره کنیم که تفاوت رنگ و تعادل سفیدی در پنل‌های AMOLED سامسونگ و به‌طور کلی پنل‌های OLED یک عارضه شایع و اجتناب‌ناپذیر است و البته بدون این‌که آن را مستقیماً با سایر گوشی‌ها مقایسه کنید قابل تشخیص نخواهد بود. به هر حال ممکن است بخش کوچکی از خریداران این گوشی از صفحه‌نمایش‌های با دقت رنگ پایین‌تری برخوردار شوند که به اعلام سامسونگ در مراکز خدمات مشتریان این شرکت قابل تعویض است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج