اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۵۹۵۳
۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

آزار و اذیت زن جوان با تهدید فیلم سیاه

مردی ۳۰ ساله در تمام دو سالی که در خانه پسرعمویش زندگی می‌کرد، همسر او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و از این کار فیلم می‌گرفت.

جام جم آنلاین: مردی ۳۰ ساله در تمام دو سالی که در خانه پسرعمویش زندگی می‌کرد، همسر او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و از این کار فیلم می‌گرفت.
چندی پیش مردی به اداره آگاهی مراجعه کرد و گفت: «دو سال پیش، پسرعمویم برای کار به تهران آمد و در خانه من ساکن شد. پس از مدتی به رفتارهایش مشکوک شدم، به همین دلیل چند دوربین در خانه نصب کردم.
وقتی تصاویر آن را بازبینی کردم، پسرعمویم را دیدم که با همسرم ارتباط برقرار کرده است. از همسرم توضیح خواستم که گفت پسرعمویم با تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این کار خود فیلم گرفته است. او با تهدید انتشار فیلم ها، آزار و اذیت‌های خود را دو سال ادامه داد.» با ثبت این شکایت، متهم دستگیر شد.

او که پیش از این یک‌ بار به جرم انتشار برخی از فیلم‌ها در بین اقوام محاکمه اما تبرئه شده، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده دوباره محاکمه و مدعی شد که هیچ آزار و اذیتی انجام نداده است. در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستگو

      اخه مرد حسابی ادم یک مرد جوان را در خانه اش نگهداری می کند گناهکار خود مرد است بعد زنه است توی این دوسال به رابطه اش ادامه داده واقعا که چه ادمهایی پیدا می شود یادمه یه روز تلویزیون یه فیلم نشان می داد جنگی خواهرها به برادرشان شمشیر دادند گفتند برادر ما رابکش تا به دست دشمن نیفتیم

    • بدون نام

      از اول مرد خانواده مقصر است که شرایط را برای پسر عمویش فراهم کرد .چرا وقتی خودش در خانه نیست چرا زنش باید یک مرد بیکار ان هم با سابق قبلی تنها باشند .گرچه باز برمیگرد به زن خانه که پا داده اگر از اولین فیلم با رضایت خودش نبود بعد از دو سال به این جا نمیرسید . حال حقش اون زن هر حکمی شرعی بهش داده بشه .

    • خاسر

      اخه برای چی به خانه ات راه دادی گورپدرپسرعمو ، اینگونه زندگی خودت وزنت راتباه کردی.پسر تو این دوره وزمانه سلامی و وسلام تمام.

    • sadeghi

      ادم حسابی برادر خودت به خانمت نامحرم هست انوقت توپسرعمویت را تنهامیذاری با زنت

    • سلی

      مرد تیکه حرومزاده اومدی خونه طرف جا خوش کردی به ناموسشم چشم دوختی خاک بر سر بی همه چیزت

    • بدون نام

      بگذریم ولی زنه احتمالا اولین بار پا داده ...

    • بدون نام

      بیشتر خبرهای این مدلی از ذهن نویسنده است که همین طور که داره می‌نویسه

    • طوطی

      من که این جریان رو باور ندارم ,

    • پرپر

      منم باور ندارم.اگه واقعا زنه راصی نبود به پلیس خبر میداد اونام قبل منتشر کردن فیلم میگرفتنش

    • بی دل

      این داستان های اینجوری مثلاً برای جلوگیری از اتفاقات حقیقی البته به نظر نویسنده است، حاضرم غسل کنم و سوگند یاد کنم که این طور موردی نبوده!! اون هم در مورد پسرعمو که مثلاً فیلم گرفته و شاکی او شدن و دوباره از نو اومده خونه اونها و شکایتشان پیش آمده!!! بجز تخیل نویسنده حقیقتی نداره، اگرچه ممکن است اگر آدم این طور کاری بکنه براش پیش بیاد اون هم یک مرتبه نه پشت سر هم و سریالی، چون آدما نسبت به فامیل خصوصاً پسر عمو تعصب بیشتری نشون میدن و همون بار اول، منجر به قتل یکی از اونها میشده، کلا من این داستان را به هیچ وجه باور ندارم البته اینجوری که نوشته شده!!!

    • فانتوم

      اگه زنه خودش نمیخواست به پیشنهادش قبول نمیکرد و موضوع را به همسرش میگفت نه اینکه الان که همسرش قضیه رو فهمیده برای تبرئه خودش از ننگی که بار آورده این چرندیات سرهم میکنه
      اگه زنه نمیخواست اون مرتیکه پست به هیچ عنوان نمیتونست به اون تعرضی بکنه
      خاک تو سر او آشغال کثیفت کنند که دوسال به شوهرت خیانت کردی
      حقتو سنگسار است و بس

    • بدون نام

      خاک تو سر مرده اگر قاضی بودم اول خود شوهره را شلاق میزدم تا مثل گاو صدا بده خودش گوشت را داده دست گربه چرا دو سال کسی را که قبلا روابط مشکوک داشته در خانه راه داده

    • بدون نام

      اینم یك نمونه از هزاران نمونه نامردی مرد ها
      این همه کثافت کاری جرم جنایت بین شون هست میبینن ولی براشون مهم نیست حالا یه زن هرزه بره با یه مرد هرزه تر از خودش دوست بشه و به شوهرش خیانت کنه همه زبون درمیارن و کل زن ها رو مورد توهین قرار میدن برید بمیرید برای این همه نامردی و کثافت کاری که از شما به اصطلاح مرد ها سر میزنه گند زدین به همه روابط احترام و حرمت هیچ چیزی رو نگه نمیدارید اگر زنی هم خیانت می کنه دلیلش بی مهری یکی و چرب زبونی دیگریست شما مرد ها هستین که همون عده زن ضعیف النفس رو به بیراهه میبرید و گناه آلوده می کنید
      جالبه هر جا خبر از جنایت یک زن هرزه در کنار یک مرد هرزه اس یه صف عریض و طویل از کامنت های توهین آمیز مردها منتظر خونده شدن هست ولی جایی که جنایات خودشون نوشته شده کسی اصلا علاقه ای به خوندن هم نداره چه رسه به کامنت گذاشتن

    • پرپر

      بچه ها این خبر واقعیت داره!!!!!زاده ی ذهن نویسنده نیست!!!برین خبرای جدیدو بخونید,در مورد دادگاهیشون گفته!:-\

    • عادل

      خدا این زن های بی حیا رو نابود کنه

    • کم نام

      شاید هم. فیلم عاشقانه. هندی بازی کردن تا هنر پیشته معروفی بشوند تا در سریال که نه حداقل یریال بسازند. و بعد. پسر عمو گم میشه. و بعد سالها. پسر. پسر عمو به پسر عموی باباش بگه بابا. و زن هم. بگوید. اگر گفتی. که بابات کیه..وبعد دو پسر عمو و همسر پسر عمو. را. مدتی. در جمع حیوانات. نگهداری کنند تا بفهمند که حتی حیوان هم برای حیوانیت خود ارزش قاعل میشه. و اینها از حیوان هم حیوان ترند بعدش یک سنگسار. جانانه. بهشون. کادو. بدهند. تا نسل اینگونه حیوانات منقرض. بشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج