۵۱۸۰۷۴
۱۹ نظر
۵۰۴۹
۱۹ نظر
۵۰۴۹
پ

آزار زن جوان با تهدید به اسیدپاشی در پراید

متهم سابقه داری که دو ماه بعد از آزادی از زندان اقدام به آزار و اذیت یک زن در داخل خودروی سواری پراید کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

خبرآنلاين: متهم سابقه داری که دو ماه بعد از آزادی از زندان اقدام به آزار و اذیت یک زن در داخل خودروی سواری پراید کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به نقل از سايت پليس، ۲۴ فروردین امسال خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به مأموران اعلام کرد که توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید و با تهدید چاقو و اسید مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه ششم دادگاه یک کیفری تهران، پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
آزار زن جوان با تهدید به اسیدپاشی در پراید

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان، گفت: ساعت ۱۵:۳۰ از محل کارم در شهرک غرب به مقصد پل مدیریت، به عنوان مسافر سوار یک پراید شدم. وقتی به پل مدیریت رسیدم، راننده پراید با پرسیدن مقصد نهایی ام در نازی آباد عنوان داشت که قصد رفتن به آنجا را دارد. پس از رسیدن به نازی آباد، راننده پراید بدون آنکه مرا پیاده کند وارد آزادگان شد. اعتراض کردم و خواستم پیاده شوم که راننده مدعی شد مسیر را گم کرده است. پس از آن وارد یک جاده خاکی در محله کریم آباد شد. می خواستم از ماشین پیاده شوم که راننده، درهای ماشین را قفل کرد، یک شیشه قهوه ای به من نشان داد و گفت؛ داخل شیشه اسید است، اگر فریاد بزنی آن را روی صورتت می پاشم. ترسیده بودم و راننده با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی که راننده پراید قصد پیاده کردنم را داشت، توانستم با دوربین گوشی تلفن همراهم از پلاک ماشینش عکس بگیرم.

شاکی در خصوص مشخصات راننده پراید نیز به کارآگاهان گفت: راننده پراید جوانی حدودا ۲۳ ساله، قدبلند، دارای اندام چاق اما با صورت لاغر و با موهای خرمایی رنگ بود.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی، با بهره گیری از پلاک خودرو پراید اطلاع پیدا کردند که خودرو از نظر حقوقی متعلق به یک خانم است اما خودرو در تصرف پسرش به نام مهدی ۲۶ساله قرار دارد.

با شناسایی صددرصدی تصویر مهدی از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه ستارخان - خیابان شادمهر، در ساعت ۹ صبح امروز موفق به دستگیری او شدند.

با دستگیری و انتقال متهم به اداره شانزدهم، در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمین سابقه داری است که پرونده‌ای مشابه دقیقا به همین اتهام را دارد و بنا بر اظهاراتش، در روزهای پایانی اسفند ۹۵ از زندان آزاد شده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت در پوشش مسافرکشی اعتراف و شاکی پرونده نیز در مواجهه حضوری، متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با جوونا چکار کردین دست به این کارا میزنن سرکوب جنسی همین میشه حوادث هر روز

    • محمد سلطان

      اعدام کنید این بی پدرو!برای چی زن ودختر مردم با آرامش نباید توی شهر رفت وآمد کنند!سیستم قضایی کشور ناکارامده!این جرم اگر تو امریکا رخ میداد حداقل ۲۰سال زندان داشت! ............

    • حسینی

      چرا ازاد میکنن؟؟ مگه تجاوز نکرده بوده قبلا؟ چرا اعدام یا حبس سی ساله نذاشتن براش؟؟ .....

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      وقتی کسی با سوابق متعدد مجددا دست به خلاف میزند آن هم در این سطح که با امنیت جان ناموس مردم بازی میکند، از دو حال خارج نیست یا ببمار روانی خطرناک است! که باید در مراکز نگهداری بیماران روانی خاص خطر آفرین بمدت طولانی نگهداری شود تا درمان پذیرد یا مجرم بالفطره ای است که آزاد بودنش مساویست با برهم خوردن نظم جامعه ! لذا از مسئولین امر خواهشمند است این جانور را از محیط جامعه دور نگهدارند...اگر آدم نشد خلاصش کنند!؟ تا ملتی آسوده بماند!؟

    • عشایری

      حالا برادر ویاشوهر این خانم هم بلیستی بروند سراغ مادر این...... وهمین فعل حرام رادرحق مادرش مرتکب شوند تادرس عبرت سایرسارقین وخلافکاران شودکه اگرجنایتی مرتکب شوند خانواده انان نیز مصون وامنیت ندارند والله اگراین مسیله در شهرهایی که عشایری است اتفاق بیافتدخانواده مجرم باید تقاص پس بدهند نظرعشایری بنده این بود

    • محمد

      من دیگه سوار پراید نمیشم

    • بدون نام

      بخدا باید جفت دستاشو از مچ بزنن کثافت اشغال

    • محمد

      آخه چرا سوار اتومبیل شخصی میشی مگه شما مغزتان کار نمیکنه .شمارا بخدا .یه کمی فکر کنین .یه تاکسی .یا سایر وسایط نقلیه عمومی دارای مجوز هستن .اونوقت سوار اتومبیل شخصی میشی که هیچ شناختی .نداری اینهم نتیجه.

    • حجت

      بابا دیوانه ها سوار ماشین شخصی نشید
      تاکسی مترو اتوبوس برای چیه
      تهران پر از کثافت شده
      مقصر خودت هستی که فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی را نداری

    • نسیم

      دیگه حالم از حیوان صفتی مردا به هم می خوره فقط 10 در صد مرد تو کشور مانده بقیه فقط نر هستن

    • بدون نام

      این کثافتو دوباره فردا آزادش کنید بره یه جنایت بزرگتری انجام بده!اینا انگل جامعه ان شرشون بکنید.اینا از بازداشت و زندان ترسی ندارن!اعدام

    • بدون نام

      بابا چرا بعضی ها حرف مفت میزنن من خودم در مسیری رفت و آمد دارم که مجبورم سوار مسافر کش های شخصی بشم نمیدونم اینا معنی لغت مجبور رو میفهمن یانه نمیدونم کجا زندگی می کنن که نمیتونن بفهمن کسی از روی دلخوشی سوار مسافرکش های شخصی نمیشه مجبوره راه دیگه ای نداره چرا نباید امنیت کشور در حدی باشه که مردم حداقل تو روز روشن امنیت داشته باشن

    • سینا یزد

      آدمهای سابقه دار باید اعدامشون کنن تموم بشه این آدم به درد جامعه نمیخوره

    • علی

      این بابا سگ رو خوب اعدام کنند

    • مرمر

      والا من خیلی ترسیدم دیگه سوارماشین نمیشم حتی اگه عجله داشته باشم فقط اتوبوس ومترو

    • طوطی

      مقصر صد در صد پراید بوده!!!!!

    • بدون نام

      یه کودک سه ساله بیماره که میل جنسی پیدا کرده، کسی که یکماه بعد زندان به جرم تعرض دوباره با پلاک به اسم مادرش تعرض میکنه و بعد هم میره خونه پیش مادرش چیزی از الفبای خلافکاری هم سرش نمیشه، فیزیکش هم یه کمی غیرنرماله.
      اگه این بار زنده موند یکی مثل خودشو براش پیدا کنید.

    • ققنوس

      چی میگی؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج