اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۶۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش از این قرار بود افزایش حقوق بازنشستگان در خرداد به همراه مابه التفاوت ماه‌های گذشته پرداخت شود ولی به دلیل عدم تأمین منابع در تیر و یا مرداد پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش از این قرار بود افزایش حقوق بازنشستگان در خرداد به همراه مابه التفاوت ماه‌های گذشته پرداخت شود ولی به دلیل عدم تأمین منابع در تیر و یا مرداد پرداخت می‌شود.

علی‌اکبر خبازها درباره پرداخت نشدن افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در خرداد سال جاری و عملی نشدن وعده مسئولان تأمین اجتماعی اظهار داشت: بیش از این قرار بود افزایش حقوق بازنشستگان در خرداد به همراه مابه التفاوت ماه های گذشته پرداخت شود ولی به دلیل عدم تأمین منابع در تیر و یا مرداد پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مستمری بگیر و بازنشسته تأمین اجتماعی است افزود: حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از ۵ تا ۲۵ هر ماه به حسابشان واریز می‌شود.

خبازها خبر داد: براساس مذاکرات صورت گرفته با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی قرار شد حق همسر و فرزند بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج