اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۶۶۵۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بیانیه ضدایرانی رئیس کمیته امور خارجی کنگره

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعاهای ایران هراسانه مقامات غربی را یک بار دیگر تکرار و از موضع دولت «دونالد ترامپ» در بازنگری در توافق هسته‌ای ایران حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: «مایکل مک‌کاول» رئیس کمیته امور خارجی کنگره آمریکا در بیانیه‌ای که در خصوص موضوع بازنگری توافق هسته‌ای ایران توسط دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا منتشر کرد، گفت: «من مدتها اعلام کرده‌ام که هرگونه توافق هسته‌ای که شامل لغو یا کاهش تحریم‌ها بدون پرداختن به موضوع حمایت ایران از تروریسم و آزمایش‌های موشکی این کشور شود، یک توافق شکست خورده است و ارزش همان کاغذی که بر روی آن نوشته شده را نیز ندارد».

وی ادامه داد: «رژیم ایران مستقیما مسئول حملات تروریستی است که به مرگ آمریکایی‌ها منجر شده است و تا به امروز به صدور تروریسم ایرانی از طریق حمایت از نائبان خود نظیر حماس و حزب‌الله لبنان ادامه داده است.»

رئیس کمیته امور خارجی کنگره آمریکا در ادامه گفت: «من اقدام دولت ترامپ در انجام بازنگری در خصوص توافق هسته‌ای ایران و همچنین ادامه لغو تحریم‌های ایران و سنجیدن منافع امنیت ملی آمریکا را ستایش می‌کنم. »

مک‌کاول افزود: «زمانی که این بازنگری به اتمام برسد، من مشتاقانه مایلم برای اتخاذ گام‌های بیشتر به منظور جلوگیری از به خطر افتادن آمریکا و کشورهای متحد آمریکا توسط این کشور حامی تروریسم با دولت آمریکا همکاری کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خخخخخ دولت آمریکایی که بیشتر دانشمندان ایرانی دارند علم امریکارو میچرخونند و اگر همشون از آمریکا خارج بشن آمریکا برميگردد به همون گاو چران قدیم آخه حرف مفت نزنید. شماها که قدمتی ندارین و معلوم نیست اصل و نصبتون چیه اصلا" رگ و ریشه ندارین بیجا میکنید به مردم با فرهنگ ایرانی. که قدمتی چندین هزار ساله داره حرف بزنید. آخه ترامپ که مثل آنشرلی. دختری با. موهای طلایی است چرا چرت پرت ميگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج