۵۱۷۵۹۲
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ریاض به مسکو: کارت‌ خود را برای ايران خرج نکنید

جانشين وليعهد عربستان سعودي با تمجيد از رئيس‌جمهور آمريکا، گفت: رياض در تلاش است تا روسيه را هم متقاعد کند که تمام کارت‌هايش را در منطقه براي ايران خرج نکند.

پایگاه خبری العالم: «محمد بن سلمان» جانشين وليعهد و وزير دفاع عربستان سعودي در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن‌پست» به تمجيد از «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهور آمريکا پرداخت.
وي در بخشي از اين مصاحبه با بيان اينکه نسبت به ترامپ «بسيار خوش‌بين» است، گفت او «رئيس‌جمهوري است که آمريکا را به مسير درست بازمي‌گرداند.»
بن سلمان افزود: «هنوز ۱۰۰ روز از دولت ترامپ نگذشته، اما او تمام اتحادهاي ايالات متحده با متحدين معمولش را احيا کرده است.»
او در مورد اينکه چرا عربستان تلاش کرده روابط خود با روسيه را نيز بهبود بخشد، گفت: «هدف اصلي اين است که روسيه تمام کارت‌هايش را در منطقه خرج ايران نکند.»
اين شاهزاده بانفوذ سعودي افزود: رياض براي متقاعد کردن روسيه، اخيرا «سياست‌هاي نفتي» خود را با مسکو هماهنگ مي‌کند و اين مي‌تواند «مهم‌ترين توافق اقتصادي براي روسيه معاصر باشد.»

بن سلمان در بخش‌هاي ديگر اين مصاحبه به تشريح طرح‌هايش براي مدرن کردن اقتصاد و جامعه اين کشور پرداخته و گفته که مردم عربستان به دنبال وضعيت کنوني هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      من از ریس جمهوری جدید تنها چیزی که میخوام اینکه عربستان رو موشک باران کنه من اگر ریس جمهور میشدم اولین کارم این بود که کشورهای عربی رو سرجای خودشون مینشوندم تا در پشت سایه آمریکا اینقدر مفت نگن و مثل گوسفند نچرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنگ هم زدن داره هم خوردن
        کاشکی برین خرمشهر رو ببینید که چقد خونه ی ترکش خورده داره هنوز
        جنگ خیلی بده خیلی

    • بدون نام

      من افغانستانی هستم.ب قول این دوستمون جنگ دو سر داره.هم میخوری هم میزنی.جنگ ایران با هرکشوری یعنی مهاجر شدنه عین من تو ی کشوره غریب.شاید بگین ن ما از کشورمون نمیریم و دفاع میکنیم!ولی الان همه ی جنگ ها کامپیوتری و.. شده.از اونوره دنیا میزنن.پ باید جونتو نجات بدی!!!

    • کهنه سرباز

      باسلام ...من جنگ راتجربه کردم جنگ خونریزی . .ویرانی..مرگ معلول شدن و . . .دارد درکنار از همه ادیان الهی برای یک سانت خاک و اعتلای کشور من بودند وبا حداقل امکانات حماسه ها افریدند ایا حالا سزوار است که هر نا کسی بخصوص این بن سلمان نادان درباره کشور ی که هنوز همرزمان گمنام درخاکش آرمیده هستند وراجی کند سال گذ شته فرمانده کل قوا با بیاناتشان در نوشهر سردمداران شبه جریره عرب خفه شده بودند باز هم با امدن ترامپ که کل عمرش یک کتاب سیاسی نخوانده شروع کردند به بد گویی کشور

    • سالار

      کاربرمحترم کهنه سرباز
      شماها وظیفه خودتون انجام دادید و دین خود را به انقلاب ادا کردید
      اما مشکل اینجاست که سیاستمداران ما جواب قاطع و کوبنده به وراجیهای این یاوه گویان نمیدن
      تلخترین فاجعه حادثه منا بود که سیاستمداران ما با تعلل و شک وتردید قدم برمیداشتند تا اینکه رهبری عزیز با اون سخنان کوبنده اش آنچنان ترس و وحشتی بجانشان انداخت که فوری و درکمترین زمان ممکن پیکرشهدا به خاک ایران
      الان هم قضیه هیچ فرقی نکرده و توهین وجسارت از اونا وسکوت وخاموشی ازطرف سیاستمداران ما
      همینطور که عربستان داره تبلیغ میکنه که کسی به ایران نرود ایرانی هم نباید به عربستان برود

    • کهنه سرباز

      برادرعزیز آقای سالار سطر اول نوشته حضرتعالی هیچ سنخیتی با نوشته من ندارد طرف خواسته شما دولتمردان هستند خدا ناکرده سهم خواهی از هیچ کس را ندارم نه من خیلی از همرزمانم که خداوند سلامتی به همشان عطا فرمایید وظیفه مان بوده وهست هرچند دز دهه ششم عمرمان هستیم ......عاقبه للمتقین

    • بدون نام

      شجره خبیثه آل سعود انشاا،،، نابود خواهد شد

    • بدون نام

      به سعودیها بگوئید شما سیاست نفتیتون رو با روس هماهنگ میکنید ما دریای خزر رو کلا به روسها بخشیدیم.از خاکمون آزادانه استفاده نظامی میکنن و بعدا واسه خودنمایی اعلامش میکنن و ما اینقدر با اونا هماهنگیم که چیزی نمیگیم شما کی عرضه اینکارو رو دارین

    • کامی

      این هم از کشور مسلمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج