اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۷۷۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تصویب افزایش ۳۸ درصدی قیمت بنزین

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تائید افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل های انرژی در کمیسیون تلفیق گفت: در صورت تصویب در جلسه هفته آینده مجلس عرضه بنزین بصورت دو نرخی خواهد بود.

خبرگزاری ایلنا: عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تائید افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل های انرژی در کمیسیون تلفیق گفت: در صورت تصویب در جلسه هفته آینده مجلس عرضه بنزین بصورت دو نرخی خواهد بود.

سید مهدی موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت در بودجه سالجاری کسب درآمد ۱۲۰هزار میلیاردتومان از طریق افزایش قیمت حامل های انرژی را پیش بینی کرده است افزود: که در صورت تصویب آن، باید قیمت حامل های انرژی چند برابر گران می شد، اما این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق رد شد.

وی تصریح کرد: شرایط فعلی کشور در زمینه اقتصاد، تولید و تورم مطلوب نیست و با گران شدن قیمت حامل های انرژی چیزی جز بالا رفتن تورم و رکود شدید اقتصادی نصیب کشور نمی شود.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن هزینه های دولت، کمیسیون تلفیق با افزایش ۳۸ درصدی حامل های انرژی موافقت کرد بنابراین با افزایش قیمت برای تمام حامل های انرژی است بیشترین درصد افزایش قیمت در بنزین و گازوئیل خواهد بود.

وی در مورد قیمت احتمالی بنزین گفت: بنزین همچنان با دو نرخ در جایگاه ها عرضه خواهد شد، که برای بنزین سهمیه بندی مبلغ ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان و برای بنزین آزاد مبلغی در حدود ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد زمان اجرای این طرح گفت: در انتظار شروع به کار مجدد مجلس در هفته آینده و تصویب لایحه در صحن علنی هستیم، در صورت تصویب در مجلس شورای اسلامی به دولت مجوز افزایش قیمت داده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      دوشواری؟.... دوشواری نداریم

    • رضا بی نفس

      می گویند مرحله دوم هدفمندی منتفی است اما در عمل در حال اجرا است اما با یک فرق روشن بدون افزایش میزان پول پر داختی به مردم. چرا به این میزان هیچ وقت نرخ تورم تاثیری نمی گذارد.. یعنی ارزش این پول به برکت این طرح ثابت است.تورم تاثیری ندارد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج