۵۱۷۸۳۹
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

میانگین حقوق فرهنگیان

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش وپرورش در بازدید از مناطق سیل زده استان آذربایجان شرقی گفت: حل مشکلات فضا وتجهیز مدارس سیل زده یکی از دغدغه های مجموعه مسئولین بالادستی وزارت است.

خبرگزاری ایسنا: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش وپرورش در بازدید از مناطق سیل زده استان آذربایجان شرقی گفت: حل مشکلات فضا وتجهیز مدارس سیل زده یکی از دغدغه های مجموعه مسئولین بالادستی وزارت است.

یوسف نجفی به نیابت ازمقام عالی وزارت ضمن ابراز همدردی و ابلاغ پیام تسلیت وزیر به خانواده های داغدار وآسیب دیده سیل اخیر گفت: با اعتبار اختصاص داده شده، مشکلات مدارس سیل زده در کمترین زمان ممکن حل خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه کلاس پایتخت تربیت است، تصریح کرد: ماموریت اصلی دستگاه تعلیم وتربیت کشور، بحث پرورش استعدادهای بالقوه و به فعلیت رساندن آن در کلاسهای درسی است.

نجفی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رسالت های آموزش وپرورش فرهنگ سازی است افزود: اخلاق، تربیت، مهارت، علم، نحوه اجتماعی شدن و شکل گیری شخصیت و..همه در کلاسهای درسی اتفاق می افتد واین نشانگر نقش بی بدیل دستگاه تعلیم وتربیت در کشور است.

وی با اشاره به اینکه تکریم مقام وشان فرهنگیان در دولت تدبیر و امید بیشتر از گذشته بوده است،افزود: در این راستا با تلاش مجموعه وزارت، میانگین حقوق فرهنگیان از ۱ میلیون و دویست هزار تومان در سال ۹۲ به ۲ میلیون ودویست هزار تومان در سال ۹۶ رسیده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ نجفی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش بنیان توسعه است گفت: در برنامه ششم توسعه و در بودجه سال ۹۶ نگاه ویژه ای به آموزش پرورش شده و شاهد تحول اساسی در دستگاه تعلیم وتربیت در آینده نزدیک خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهنگی

      خدا نابودت کنه با این دروغت

    • یک فرهنگی

      من نمیدونم که این چه سریه که این چند غاز حقوق فرهنگیان چیه که اینقدر توی بوق و کرنا کردن .بابا حقوق بقیه کارمندا رانگاه کنید که خیلی بیشتر از معلمهای بدبخته که دارند این قدرزحمت میکشن.و از همین چندرغازی هم که میگیرند باید مقداریپس اندازکنند برای خرج دارو ودرمان بعد از بازنشستگیشون .فکر نمی کنم کارمندی بعد از بازنشستگی مثل معلم ها این قدر محتاج دارو و درمان بشه

    • بدون نام

      ما جامعه فهیم فرهنگی از شما عزیز فرهیخته بدلیل پیگیری مطالباتی که سالیان سال داریم کمال تشکر و سپاس را داریم این همه پولی را هم که داره ید یما از روی صدقه میدهید مارو شرمنده شما و خانواده تان نموده است ولی به خدا ما راضی به این همه خودنمایی شما در رسانه ها و انهم در این ایام الله انتخابات نیستیم .
      این مبالغ زیاد ما را گمراه و از خط خدا و اسلام بیرون کرده و شاید حتی موجبات مفسده ما را فراهم نموده است بطوریکه از این فساد ما شرمنده زن و بچه هایمان شده ایم
      دیگر راضی به زحمات شما نیستیم انهم در این ایام نزدیک به انتخابات ، بنظر برای کمتر شدن فساد در معلمین ،در مجلس صحبت نمایید و رایزنی کنید تا انشااله حقوق ما را کمتر نموده و بسان سایر افراد خارج از شهرداری و یا مطابق مدیران و بازیگران تازه بدوران رسیده و مداحان و حقوق بگیران فقیر ی که در انتخاب سازمان عریض و طویل حقوق دریافت میکنند مطابقت دهید باشد تا جامعه ای که جامعه شناسان ان مانند شما عزیز نظر نظر بدی به جامعه فرهنگی دارید عوض شود و وضع ما بهتر از این حالت شود

    • بدون نام

      لعنت به این دولت و دولت های قبل بیاد تا کی رومون جلو زن بچه بایین بیفته
      خدا لعنت کنه بانی این فلاکت معلما رو اخه تا کی
      بس چرا میانگین حقوق بقیه ادارات رو نمیگین ۴ م افزایش بیدا کرده
      خدا لعنت کنه خبر گزاری های نان به نرخ روز خور
      چرا ی بار حقوق مزایای معلم و دیگر ادارات رو مستند مقایسه نمیکنید
      بابا یکی نیس جرات داسته باشه بقیه ادارات رو با اپ مقایسه کنه شماها که صداتون به جایی میرسه
      اگه معلم خوب میگیره چرا بس از همه کارمندا وضعش خرابتره
      امسال ۱۷۰ تومن به من با مدرک فوق لیسانس اضافه شده بول ۱ کیلو چاقاله هم نیس بخدا بی انصافیه بخدا
      شما که تریبون رسانه رو دارید به داد معلما برسید به خدا بی اصافی ه

    • علی

      چرا آقای عزیز این دو ریال چندرغاز هی میکوبی تو سر ما
      بقیه ادارات حقوق نمی گیرند چرا اونا یک بار اعلام نمی کنند
      چرا آبرو واسه ما نزاشتی

    • بدون نام

      دروغ هناق نیست که خفه تون کنه
      با بیش از بیست و چند سال سابقه رسمی و مدرک فوق لیسانس حقوقم دو میلیون و پانصد هزار تومانه . چطور میانگین حقوق فرهنگیان رو دو میلیون و دویست هزار تومان اعلام می کنید. بماند این که درصد زیادی از فرهنگیان جزء حداقل حقوق بگیران هستند

    • راستگو

      لعنت بر هر آدم دروغگوی .... که یک عمر است که دروغگو می گویید

    • امید

      یه فکر هم برا بازنشسته ها بکنید همسان سازی حقوق ها چی شد دروغ بود وای از این همه دروغ

    • رضا

      اینکه سیستم آموزشی ما و پرداخت به معلمان مریض است شکی درش نیست اما دستمزد ساعتی فرهنگیان بیشتر از اکثر ادارات است. البته اگر معلمی خارج از کلاس انرژی زیادی بگذارد این تفاوت کمتر میشود اما خب انصافا خیلی معدودند آین معلمان که آنها هم بی منت وظیفشون را انجام میدهند.
      اینم بگم که پر من معلمه و واقعا بنظرم واقعا ساعت کاریش به نسبت حقوقش خنده داره. نصف سال کلا تعطیلن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج