۵۲۴۰۷۹
۳۲ نظر
۵۰۱۸
۳۲ نظر
۵۰۱۸
پ

سخنگوی دولت: اقتصاد ایران را سیاه معرفی نکنید

سخنگوی دولت درباره وضعیت اقتصاد و رشد اقتصادی گفت: درباره رشد اقتصادى و وضعیت اقتصادى تکنیک دره عمیق از سوى صداوسیما مطرح شد. این الفاظ درست نیست، اقتصاد ایران را سیاه و نکبت‌زده معرفی نکنید. پیشرفت‌هایی که دولت در این زمینه است، نادیده نگیرید.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی دولت درباره وضعیت اقتصاد و رشد اقتصادی گفت: درباره رشد اقتصادى و وضعیت اقتصادى تکنیک دره عمیق از سوى صداوسیما مطرح شد. این الفاظ درست نیست، اقتصاد ایران را سیاه و نکبت‌زده معرفی نکنید. پیشرفت‌هایی که دولت در این زمینه است، نادیده نگیرید.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود با اهالی رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر گفت: در بند ب تبصره ۱۲ با پیشنهاد دولت در لایحه برنامه ششم توسعه برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گام نخست برداشته شد.

مسمتری گروه‌های پایین افزایش یافته است

او ادامه داد: البته مستمری گروه‌های پایین‌تر افزایش بیشتری داشته‌اند که در پرداخت حقوق فروردین ماه اعمال شده است.

حقوق خانواده‌های تحت پوشش سه برابر شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش خانواده‌های تحت پوشش اظهار داشت: افزایش حقوق این خانواده‌ها ۷۱ هزار تومان بود که به ۲۴۰ هزار تومان رسید یعنی سه برابر افزایش حقوق داشتیم.

کسانی شعار افزایش یارانه افراد کم‌درآمد علی برکت‌الله است

او افزود: برخی می‌گویند که یارانه افراد کم‌درآمد را می‌خواهند افزایش دهند. به این افراد بگویید که ۳/۴ درصد به حقوق این افراد اضافه شده است. علی برکت‌الله هم گفته شد، شما باید مبلغ افزایش خودتان را به این درصدی که گفته شد، اضافه کنید.

طبق قانوون نمی‌توان به همه یارانه داد

سخنگوی دولت با بیان اینکه از این افراد بپرسید منظورتان افراد تحت پوشش است یا کل مردم؟ تصریح کرد: اگر گفتند همه جامعه به آنها بگویید امکان ندارد. باید از حامل انرژی یا از بانک مرکزی بگیرید، شاید هم دل به فروش بنزین بسته‌اند. باید بدانید طبق قانون نمی‌توان به همه یارانه داد هزینه‌های جاری زیادی وجود دارد.

درآمد سازمان هدفمندی یارانه ۳۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است

نوبخت با بیان اینکه درآمد سازمان هدفمندی یارانه ۳۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که سال ۹۵ ما ۴۱ هزار میلیارد تومان یارانه دادیم، خاطرنشان کرد: حال سوال پیش می‌آید از کجا مابقی را پرداخت کردید؟ ما از خزانه برداشت کردیم. افراد باید صداقت داشته باشند و به مردم وعده بعید ندهند.

درصدد افزایش تعداد مشاغل و کاهش نرخ افراد بیکار هستیم

او درباره همکاری دولت و مجلس برای تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری ابراز داشت: ۷۶۵ هزار نفر وارد کار می‌شوند اما بر اساس تجربه گذشته ۵۰۴ هزار نفر کار پیدا می‌کنند. ما لایحه را به مجلس فرستادیم و درصدد هستیم تعداد مشاغل را افزایش دهیم تا از نرخ افراد بیکار کاهش یابد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: سالانه باید ۹۵۵ هزار شغل ایجاد شود تا ۷۶۵ هزار نفری که وارد بازار کار می‌شوند شغل داشته باشند.

۷۷۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۹۵۵ فرصت شغلی نیاز است

نوبخت درباره محل تامین منابع برای فرصت‌های شغلی بیان کرد: ۷۷۰ هزار میلیارد تومان لازم است که ۹۵۵ فرصت شغلی به وجود بیاید که از هفت محل قرار است منابع تامین شود، نخست دادن بودجه به طرح‌های عمرانی برای ایجاد شغل برای افراد جویای کار است. بخش دیگر سرمایه‌گذاری بانکی، صندوق توسعه ملی، بازار سرمایه، شرکت‌های دولتی، آورده اشخاص و سرمایه‌گذاری خارجی است.

سرمایه‌گذاری خارجی یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی است

او با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خارجی به معنی این نیست که چشم‌مان به خارج است، یادآور شد: ما متکی بر کارگران خودمان هستیم. سرمایه‌گذاری خارجی یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی است، سال گذشته سرمایه‌گذاری خارجی حدود شش میلیارد تومان بود که طبق مصوبه مجلس باید ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد.

طرح کاج سال ۹۵ در مجلس به تصویب رسید

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره طرح کاج (کارآفرینی و اشتغال برای جوانان) عنوان کرد: این طرح در مجلس سال ۹۵ به تصویب رسید. مبنا این است که کارفرمایان نیرو جذب کنند و دولت بخشی از حقوق‌شان را از طریق پرداخت حق بیمه‌ای که می‌دهند، پرداخت کنند که وزیر کار مفصل در این باره توضیح خواهد داد.

پاداش بازنشستگان فرهنگی تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود

نوبخت درباره پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی گفت: تا پایان اردیبهشت ماه این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد.

یارانه ۲۵۰ هزار تومانی اقتصاد ملی و پول ما را ضعیف می‌کنند

او در پاسخ به سوال ایلنا در مورد اینکه عده‌ای از کاندیداها وعده افزایش یارانه ۲۵۰ هزار تومانی را می‌دهند، اظهار داشت: ما در حال حاضر برای پرداخت یارانه‌ها ۳۶ هزار میلیارد تومان از شرکت پالایش و پخش دریافت می‌کنیم که با دادن ۴۵ هزار تومان به خانواده‌ها این عدد به ۴۱ هزار میلیارد تومان می‌رسد. یارانه ۲۵۰ هزار تومانی یعنی افزایش بیش از شش درصد حامل‌های انرژی که این امر اقتصاد ملی و پول ما را ضعیف می‌کنند.

چرا به مردم قول افزایش می‌دهید ولی نمی‌گویید از کجا؟

سخنگوی دولت اضافه کرد: تاکید می‌کنم انسان‌هایی که این وعده را می‌دهند، شریف هستتد اما بگویند از کجا می‌خواهند این مبالغ را تامین کنند؟ چرا به مردم قول افزایش می‌دهید ولی نمی‌گویید از کجا؟ اطلاعات یکطرفه به مردم ندهید و به طور کامل مردم را روشن کنید

استفاده از امکانات دولتی در انتخابات جرم ممنوع است

نوبخت درباره تبلیغات انتخاباتی هم تصریح کرد: تبلیغات انتخابات یک مراجع نظارتی دارد، حتی شخصی از دولت که قرار بود سمت رئیس ستاد انتخابات رییس جمهور را داشته باشد، استعفا داد. استفاده از امکانات دولتی در انتخابات جرم و ممنوع است.

ربیعی و همکارانش نسبت به امنیت شغلی کارگران حساس هستند

معاون رئیس جمهور درباره قرادادهای موقت کارگران خاطرنشان کرد: قراردادهای موقت و قانون کار را مجلس و وزارت کار پذیرفته‌اند. آقای ربیعی و همکارانش نسبت به امنیت شغلی کارگران حساس هستند که امیدواریم این کار شکل بگیرد. ما باید یک قانون جامع کار داشته باشیم.

هنگام تنظیم قانون کار نمایندگان کارگران حضور خواهند داشت

نوبخت تاکید کرد: قطعا به هنگام نوشتن لایحه قانون کار نمایندگان کارگران حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: گفته می‌شود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبه تامین اجتماعی است که این ادعا حتما باید توسط سازمان حسابرسی بررسی شود، اما آنچه که تاکنون این سازمان تایید کرده ۷۹ هزار میلیارد تومان است.

از ظرفیت‌های برجام برای برخورد با امریکا استفاده می‌کنیم

سخنگوی دولت درباره اظهارات اخیر آمریکا درباره برجام ابراز داشت: درخصوص برجام باید گفت یک قرارداد بین ما و شش دولت خارجی است که هر یک بخواهند از آن سر باز بزنند، برخورد خواهد شد. اگر این اتفاق از سوی دولت آمریکا رخ دهد از ظرفیت‌های قراداد برجام استفاده خواهیم کرد.

پرداخت دیه از سوی عربستان برای بازماندگان حادثه جرثقیل است نه منا

نوبخت درخصوص آخرین وضعیت دریافت غرامت شهدای منا از عربستان بیان کرد: بحث پرداخت دیه از سوی عربستان برای بازماندگان حادثه جرثقیل است نه منا و این مساله در حال پیگیری است.

بازار بزرگ روسیه در اختیار ماست

او در ادامه درباره روابط ایران و روسیه یادآور شد: ما در حافظه تاریخی نقطه‌های تاریکی در ارتباط با روسیه داریم که اعتراض به پیشینیان خود داریم که چرا امتیازاتی را به روسیه داده‌اند . امروز بازار بزرگ روسیه در اختیار ماست، در منطقه آزاد ارس کشت گلخانه‌ای کشاورزی است. همچنین بخشی از بازار لبنیات این کشور به سود ماست.

عده‌ای از رسانه‌ها اخبار جهت‌دار منتشر می‌کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره سخنرانی روز گذشته رییس‌جمهور در جمع کارگران و رفتار عده‌ای در این مراسم عنوان کرد: اصحاب رسانه در گردهمایی که دیروز داشتند به خوبی مشاهده کردند، انتقاد از دولت آزاد است و مردم می‌توانند خواسته‌های خود را بیان کنند، اما اینکه عده‌ای از رسانه‌ها اخبار جهت‌دار منتشر می‌کنند بحث دیگری است. اینکه افراد انتظارات خود را بیان می‌کنند، نشان از آزادی است.

برخی از نظر رئیس‌جمهور درباره فیلتر شدن تلگرام عده‌ای را ناراحت کرد

نوبخت درباره فیلتر تماس صوتی تلگرام نیز گفت: باید دید که تماس صوتی را چه کسی فیلتر کرد؟ نظر دولت همان است که وزیر ارتباطات گفته‌اند. نظر رئیس‌جمهور درباره فیلتر شدن تلگرام یا سایر موارد اعلام شد که برخی ناراحت شدند، نظر دولت مشخص است.

او درباره برخود با موسسات غیرمجاز اظهار داشت: بانک مرکزی با این موسسات به خوبی برخورد کرده است، این‌ها را به خط کرده و تهدید به بستن آنها کرده است. بانک مرکزی در جهت اصلاح عمل این موسسات به خوبی عمل کرد.

بخش قابل توجهى از مسکن مهر در دولت یازدهم تکمیل و تحویل شد

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که دولت به چه میزان در مسکن مهر عمل کرده است؟ آیا تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید؟ تصریح کرد: بخش قابل توجهى از مسکن مهر در دولت یازدهم تکمیل و تحویل شد و این موضوع در برنامه ١٠٠ روزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تکمیل مسکن مهر، حمایتى، روستایی و اجتماعى از طرح‌هاى آتى دولت است

نوبخت با بیان اینکه سیاست مسکن مصرف‌گراست، خاطرنشان کرد: تکمیل مسکن مهر، مسکن حمایتى، مسکن روستایی و اجتماعى از طرح‌هاى آتى دولت است. در سال ٩٥ هزار میلیارد از سوى دولت به مسکن مهر کمک شد که از این مبلغ ٨٠٠ میلیارد تومان آن به وزارت نیرو اختصاص یافت. نمی‌توان مسکن را به عنوان کالاى سوداگرى به بازار برد.

پیشرفت‌های اقتصادی دولت را نادیده نگیرید

او درباره وضعیت اقتصاد و رشد اقتصادی ابراز داشت: درباره رشد اقتصادى و وضعیت اقتصادى تکنیک دره عمیق از سوى صداوسیما مطرح شد. این الفاظ درست نیست، اقتصاد ایران را سیاه و نکبت‌زده معرفی نکنید. پیشرفت‌هایی که دولت در این زمینه است، نادیده نگیرید.

شنونده باید عاقل باشد

معاون رئیس‌جمهور در مورد احتمال کناره‌گیری روحانی به نفع جهانگیری با توجه به عملکرد وی در مناظره بیان کرد: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. آقای جهانگیری با انگیزه تا پایان مناظرات خواهند بود و برنامه‌های دولت آقای روحانی را بیان می‌کنند و همچنین از عملکردهای کابینه یازدهم صحبت می‌کنند. شنونده باید عاقل باشد.

نوبخت درباره موضوع قاچاق لباس توسط یکی از وابستگان دولتمردان عنوان کرد: همانطور که در قوه قضائیه مطرح است دولت هم انتظار پیگیری دارد و قطعا باید به مردم نتیجه بیان شود، مردم باید بدانند.

او در پاسخ به سوالی درخصوص کارآفرینی یادآور شد:‌ ۷۷۰ هزار میلیارد تومان باید سرمایه‌گذاری شود تا ۹۵۵ هزار شغل ایجاد شود. این عدد در سال ۹۵، ۳۷۰ میلیارد تومان است. آیا شما این منابع را دو برابر کرده‌اید؟ خیر. منظور ما این است که ایجاد این تعداد شغل سخت و نیازمند منابع است. عده‌ای در بیرون می‌گویند این کار دست یافتنی نیست اما ما می‌گوییم با هر سختی باشد این کار را انجام می‌دهیم مانند هنگامی که گفتند رشد هشت درصدی امکان‌پذیر نیست اما شد.

دولت آمارهای مرکز آمار را می‌پذیرد

خبرنگاری مدعی شد میان آمارهای رسمی اختلاف وجود دارد و پرسید که دولت آمار رسمی را از کجا دریافت می‌کند؟ که رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ داد: دولت طبق قانون، آمار رسمی را از مرکز آمار ایران دریافت می‌کند. دولت آمارهایی را می پذیرد که متعلق به مرکز آمار ایران است.

نوبخت درباره اختلاف آمارها هم بیان کرد: گاهی اوقات مبانی محاسباتی باعث می‌شود که آمارها متفاوت باشند.
خواهان به رسمیت شناختن حقوق مردم فلسطین هستیم

او درخصوص نظر ایران در رابطه با مواضع اخیر حماس گفت: مسئله جدید فلسطین را باید از طریق مبانی آن یعنی وزارت امور خارجه و شخص سخنگو پیگیری کنید اما ما خواهان به رسمیت شناختن حقوق مردم فلسطین هستیم.

وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی به پرونده متروی تهران ورود کرده‌اند

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوالی درباره پرونده استخدام‌ها در سازمان متروی تهران و حقوق‌هایی که پرداختی که ۹ تا ۱۱ میلیون است، اظهار داشت: این مسئله، مربوط به یکی از کاندیداها است و به آن ورود نمی‌کنم. در این خصوص موردی به سازمان بازرسی اعلام شد. وزارت اطلاعات و مرکز آمار در این مورد ورود کرده‌اند و شهردار متهم شده است.

نوبخت افزود: به خاطر دارم خبرنگاری آماری را منتشر کرد و بازداشت شد. فضا شفاف است و هر کس از من سوالی داشته باشد پاسخ می‌دهم.

قولی را بدهد که توان انجامش وجود داشته باشد

او درخصوص برخی شعارهای انتخاباتی هم تصریح کرد: به کاندیدا می‌گویم به مردم قولی را بدهید که توان انجام آن وجود داشته باشد.

کاندیدای اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان روحانی است

خبرنگاری از پرسید که با توجه به عملکرد اسحاق جهانگیری، آیا احتمال کناره‌گیری حسن روحانی به سود معاون اول رئیس‌جمهور وجود دارد؟ که سخنگوی دولت پاسخ داد: ئر رابطه حمایت‌ها از حسن روحانی نیز خاطرنشان کرد: همه جریان‌های اصلاحات و اعتدال‌گرا کاندیدای واحدشان آقای روحانی است حال اگر شخصیت برجسته‌ای مانند آقای جهانگیری کاندیدا می‌شود دلیل بر به نفع کنار کشیدن روحانی نیست.

نوبخت تاکید کرد: هیچ جمع‌بندی وجود ندارد که جهانگیری کاندیدای اصلاح‌طلبان است. هر فردی می‌تواند به صورت مستقل شرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم میبینن لازم نیست کسی انرا سیاه معرفی کنه

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        اشتباه بزرگ دولت اینه که رفته تو فاز دفاع و داره بی چون و چرا از همه چی دفاع میکنه در حالی که وضعیت اقتصاد کشور حاصل 40 ساله گذشته هست نه 4 سال و بخصوص حاصل دولتی که دو .دوره برخی اصولگرایان ازش دفاع کردند

    • یوسف

      جیب مردم که روزگارش سیاهه اقای نوبخت خان
      ایشالاه با رییسی یا قالبیاف جواب همه کاراتونو بهتون میدیم دولت چهاردرصدی نمیخایم

    • بدون نام

      درود بر دولت روحانی

    • ایران

      دولت روحانی مثل ماشینی است که باطری آن خراب شده باشد و باید با حول روشن شود حول همان دروغ است که توسطه وزیران و داردسته او گفته می‌شود

    • بدون نام

      آقای نوبخت شما استاد سخن و فن بیان هستید. ودیگر هیچ

    • مبین امین زاده

      کاندیدای رئیس جمهوری فقط رقابت میکننید

    • حامد

      باشه سیاه معرفی نمیکنیم.بنفش معرفی کنیم خوبه.مناسب ۴درصدی هاست

    • بدون نام

      سیاه هست نمیشه دروغ گفت

    • بدون نام

      بازم یه چیز شد اینا چن تا عدد ورقم گذاشتن جلوت,باب پس تو جامعه کوووووووو این عدد و رقمها

    • بدون نام

      چطور چهار سال تمام با تمام قوا تمام برنامه های دولت قبلو سیاه وخراب اعلام میکنید درسته

    • بی هدف برا آینده

      آن چیز که عیان هست چه حاجت به بیان هست ؟
      چهار ساله داریم درجا میزنیم نه پیشرفتی حاصل شده نه رونقی همون آش و همون کاسه تورم هم سر به فلک میزنه
      فقط اینو بگم که شرمنده اهل و عیالمون شدیم خدا شما ها رو شرمنده اهل و عیالتون کنه به حق صاحب الزمان

    • بدون نام

      سفید معرفی کنید نذارید آقای نوبخت دلخور بشه

    • یاس

      کارنامه اقتصادی دولت یازدهم واقعا سیاهه، این رو کل ملت میدونن،نیازی به گفتن هم نداره...

    • بدون نام

      آقای نوبخت چقدر شم..گی بس خسته شدیم فردا گوشت کیلویی ۴۵۰۰۰ هزار تومان را نمیگی فقط ۴ریال اضافه رامیگی

    • سعید

      آخه این چندرغاز چیه که همش به رخ مردم میکشید هر هفته و هر ماه . ( ما طبق قانون به همه رایانه نباید بدیم ) خودتون خجالت نمیکشید . داداش قیمتها رو برگردونید به سال 88 ما یارانه که نخواستیم هیچ ماهی 45000 تومن هم حاضریم بدیم

    • بدون نام

      منم باکاربرسعید موافقم.

    • م میر

      ازقدیم گفتن،بالاتر ازسیاهی رنگی. نیس.

    • گدایان روی طلا

      خاک برسر ما که مثل گدا ماهی چهل و پنج ریال با منت جلومون میندازنا

    • سانسور

      آزادی بیان،خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ،چرا گزینه نظرات رو گذاشتید وقتی هر چی مینویسیم سانسور میکنید،آزادی بیان،خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      من به نوبه خود به عنوان یک فرد بازنشسته از رئیس جمهور محترم و دولت عقل گرای ایشان کمال تشکر را دارم
      با همه محدودیتها و بی مهری ها توانسته در حوزه هایی که دستش باز بوده کارنامه قابل قبولی به مردم ارائه دهند
      از فراوان دست آوردهای دولت امید یکیش مهار تورم است
      کاری که بهشت واسطه گران و دلالان اقتصادی را تیره کرد و فرصت تنفس به زحمتکشان ومستمری بگیران با حقوق ثابت را داد. آدم عاقل را از یک سوراخ دو بار مار نخواهد گزید .

    • هدهد

      چیزی که عوض داره گله نداره وقتی ایران را سیاه جلوه میدادید هر روز مردم رو از جنگ می ترسوندین و با ونزوئلا مقایسش می کردید سیاه نمایی نبود
      نمیگم احمدی نژاد خوب اما یک کار فقط یک کار مثبت تو هشت سال نداشت؟ وقتی دولت رقبل رو هی کوبیدید حالا هم باید ببینید بقیه با شما چنین کاری می کنند جناب نوبخت

    • سحر

      وقتی بعد از 4 سال یک جمهور برای انتخاب مجدد نیاز به تبلیغات داشته باشد یعنی کارش را درست انجام نداده !! روحانی اگر کشور را درست اداره کرده بود دیگر نیازی به تبلیغات تلویزیون و جهانگیری و هزارتا پشتیبان و ... نداشت !!

    • بدون نام

      پیشرفت برای ۴درصدی ها

    • فرناز

      آفرین خانم سحر انصافا حقیقت و گفتین

    • بدون نام

      آقا جند زدید دیگه
      نمی بینید مردم چی می کشن ۴درصدی ها
      خواهشا برید پی کارتون

    • بدون نام

      ماشالله چقدر سفید و روشنه :)

    • بدون نام

      بریددنبال کارتون.بسه دیگه

    • بدون نام

      خداازتون نگذره با این دروغ هاتون گرانی سر به فلک کشیده بعدتبرم ۹درصد اعلام میکنید ماکه شرمنده زن وبچه هامون شدیم انشاالا هرکس که به این انقلاب که وجب به وجب ان باخون شهیدانمان پا گرفته خیانت بکنه شرمنده تمام دنیا بشه انشالا

    • بدون نام

      دولتی که خودش رو زده به خواب نمیشود بیدار کرد چون رو برنامه داره میره جلو و نیتشم این هست که ضربه بزند به این مردم ...
      میتوانند بهترین کارا رو کنند اما میگویند نمیشود .

    • بدون نام

      آقا اسحاق تو جواب پدر مارو میدی ؟!
      شرمنده مادر و فرزندش هست؟!
      خجالت بکشید با خونه های میلیاردی و ماشین های میلیاردی هم‌ برای خودتون هم برای فرزندانتون ...
      حق الناس یک روزم نوبت مام ‌میشود .

    • مریم

      افرین سحر حرف حق زدی
      یعنی مرتب در حال دفاع از خودشه و امار میده
      ولی اثری تو جامعه نیست
      هرچند بقیه کاندیدها هم چیزی تو چنته ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج