۵۲۵۶۳۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

نوبخت: وضعیت کشور مطلوب نیست

سخنگوی دولت گفت: درآمدهای نفتی کشور از ۲۵۱ میلیارد دلار به ۱۵۷ میلیارد دلار کاهش یافته و با وجود تمام کاستی‌ها و رفع موانع ایجاد شده توقع از دولت همچنان بالاست.

خبرگزاری فارس: محمدباقر نوبخت در همایش نشاط و امید در ورزشگاه یادگار امام(ره) این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: صعود تیم سپیدرود به لیگ برتر را تبریک می‌گویم و در شادمانی شهروندان رشت خود را سهیم می‌دانم و در نخستین جلسه که فردا خواهیم داشت تقسیم کاری برای رفع بدهی‌های این تیم برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دو چهره از اسلام به جهان معرفی می‌شود، افزود: یک چهره خشن و شرور توسط داعش معرفی می‌شود که به نام اسلام مردم بی‌گناه را می‌کشند و با جامعه خشن برخورد می‌کنند و چهره بعدی اسلام رأفت و مهربانی پیامبر(ص) است.

سخنگوی دولت در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: نمی‌توان ادعا کرد که وضعیت کشور مطلوب است و باید منصفانه گفت که تا رسیدن به وضع مطلوب، فاصله داریم ضمن اینکه نفت، اوراق مشارکت و مالیات سه منبع اصلی درآمد دولت بوده که مالیات نیز تحت تاثیر نفت قرار دارد و با گردش چرخ‌های اقتصاد کشور، مالیات هم به بودجه کشور اضافه می‌شود.

وی با اشاره به کاهش درآمدهای نفتی کشور بیان کرد: درآمدهای نفتی کشور از ۲۵۱ میلیارد دلار به ۱۵۷ میلیارد دلار کاهش یافته و با وجود تمام کاستی‌ها و رفع موانع ایجاد شده در گذشته، توقعات از دولت همچنان بالاست اما دولت تدبیر و امید نیز در چهار سال گذشته خود را مکلف به انجام وظایفش دانسته است.

نوبخت با تصریح بر اینکه در دولت یازدهم رشد متوسط مستمری به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، ۳.۴ برابر بوده است، اضافه کرد: این در حالی است که منتقدان می‌گویند دولت به محرومان و مستضعفان توجهی ندارد.

وی هزینه‌های عمرانی کشور را با ۹۱ درصد رشد عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری خارجی پس از مذاکرات هسته‌ای به رشد ۱۰ برابری رسیده در حالی که طی سال ۹۲ سرمایه‌گذاری خارجی در ایران یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود و در سال ۹۵ این میزان به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه به افتتاح راه‌آهن همدان در هفته آینده اشاره کرد و افزود: قطار قزوین‌ ـ‌ رشت نیز با برطرف شدن مشکلات این پروژه در سال جاری راه‌اندازی و سوت قطار در رشت شنیده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توکه همیشه میگفتی کشورگلوبلبله

    • بدون نام

      اخه اینم حتما ازدولت قبله 4ساله پدرمردم دراوروید تازه یادتون افتاده وضعیت مطلوب نیست خواهشن برید کاررا به کاردان بسپارید اخه برادر مملکت داری بچه بازی و فامیل بازی نیست که فقرفلاکت بیکاری خودکشی گورخوابی انزوای جهانی بی ارزشی پاسپورت حقوق های نجومی وووووووو.....ازدست اوردهای اقای روحانی بوده پس ازتون خواهش میکنم برید دیگه خفت خواری بسه

    • بدون نام

      آقای نوبخت تازه یادت افتاده مطلوب نیست؟

    • عسل

      شما که یارانه همه رو قطع کردی دیگه الان باید حالت خوب باشه .

    • بدون نام

      قیافش که یادم میفته خیلی رو اعصابم بود با این تبسمش ....

    • آرزوبه دل

      اقای نوبخت توراخداقسمت میدیم دیگه برو چهارسال تمام باوعده های پوچ پدرمردم رادرآوردید خداشاهده وقنی شماپشت صفحه تلویزیون ظاهرمیشید گوشت تن مابه لرزه میفته چطورحالایادت امدوضع کشورمطلوب نیست بروخداراشکرکن سفره خانه ات خالی نیست برو خداراشکرکن توروی زن وبچه ات شرمنده نیستی خدا شاهده دوماهه نتونستم یک کیلو گوشت گوساله تو خانه ببرم تاکی باید بافقربسازیم وبسوزیم کی بایدبه داد ما برسه یه کارمند بازنشسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج