adexo3
۵۲۴۴۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بعد از ۱۱ ساعت مذاکره نفس‌گیر

اعتصاب انجمن نویسندگان امریکا لغو شد

در حالی‌که برای اهالی هالیوود، هفت هفته پرتعلیق و تنش‌آمیز در وحشت از اعتصاب انجمن نویسندگان امریکا سپری شد در واپسین ساعات باقی مانده به آغاز این حرکت اعتراضی، استودیوهای بزرگ هالیوود و اعضای انجمن سرانجام به توافقی سه ساله دست یافتند.

وب سایت آی ‌سینما: در حالی‌که برای اهالی هالیوود، هفت هفته پرتعلیق و تنش‌آمیز در وحشت از اعتصاب انجمن نویسندگان امریکا سپری شد در واپسین ساعات باقی مانده به آغاز این حرکت اعتراضی، استودیوهای بزرگ هالیوود و اعضای انجمن سرانجام به توافقی سه ساله دست یافتند. بعد از ۱۱ ساعت مذاکره میان اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون امریکا و اعضای انجمن نویسندگان، در نخستین دقایق بامداد سه‌شنبه (دوم آوریل) خبر مربوط به لغو اعتصاب و دستیابی به توافق نهایی در اختیار خبرنگاران و رسانه‌ها قرار گرفت.
اعتصاب انجمن نویسندگان امریکا لغو شد

دیوید یانگ دبیر اجرایی انجمن نویسندگان امریکا هنگام خروج از اتاق مذاکرات در گفت‌وگو با خبرنگار «ورایتی» تاکید کرد: «توافقی که به آن دست یافتیم حاصل هنر امکان‌پذیر بودن است. همه توان‌مان را وسط گذاشتیم.»

هوارد رادمن رییس انجمن نیز با خودداری از هر گونه اظهارنظر درباره توافق صورت گرفته، تنها به گفتن این جمله بسنده کرد: «فقط می‌خواهم بروم بخوابم.»

بخش‌هایی از متن یادداشتی که انجمن خطاب به اعضای خود منتشر کرده، در زیر آمده است:

کمیته مذاکرات شما با خوشحالی به اطلاع می‌رساند که سرانجام با اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون به تفاهم‌نامه‌ای مشترک دست یافتیم.

همچنین، دستاوردهای بی‌سابقه‌ای را در زمینه حل معضل کوتاه شدن سریال‌های تلویزیونی رقم زدیم. طبق توافق، برای کار بر روی هر اپیزود، ۲.۴ هفته زمان تعیین شده است که در صورت عبور از این مدت، باید به صدها نویسنده-تهیه‌کننده دستمزد اضافی پرداخت شود.

آیا ما به تمام مطالبات‌مان دست یافتیم؟ خیر. آیا به تمام شایستگی‌هایمان رسیدیم؟ قطعا نه. اما این نتیجه و توافق گواهی است بر حضور شما، شجاعت و ایمان‌تان به ما به عنوان نمایندگان‌تان.

بی‌شک در چند روز آینده، جزییات بیش‌تری درباره این توافق در اختیارتان قرار خواهیم داد. اما تا آن زمان، تنها خواستیم از شما قدردانی کرده باشیم و تبریک بگوییم. صدای‌تان شنیده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج