adexo3
۵۲۴۵۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تلاش‌ ها برای یافتن جسد کودک ۲۲ ماهه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش گروه‌های مختلف در راستای پیدا کردن آخرین مفقودی سیل در استان، گفت: ما ناامید نیستیم و مجدانه در جست‌وجوی مفقودی ۲۲ ماهه خواهیم بود، بسیج، سپاه، ارتش و به ویژه نیروهای مردمی در این خصوص فعال هستند و این موضوع مختص به گروه یا مجموعه‌ی خاصی نیست.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش گروه‌های مختلف در راستای پیدا کردن آخرین مفقودی سیل در استان، گفت: ما ناامید نیستیم و مجدانه در جست‌وجوی مفقودی ۲۲ ماهه خواهیم بود، بسیج، سپاه، ارتش و به ویژه نیروهای مردمی در این خصوص فعال هستند و این موضوع مختص به گروه یا مجموعه‌ی خاصی نیست.

سعید کنعانی در خصوص آخرین جست‌وجوی مفقودی ۲۲ ماهه‌ی سیل بیان کرد: این یک واقعیت است و سیل همواره با خود مفقودی در پی خواهد داشت که در برخی از سیل‌های به وقوع پیوسته نیز پنج تا ۱۰ درصد مفقودی نیز باقی مانده است.

وی ادامه داد: در شهرستان ارومیه نیز یک نفر دوچرخه سوار مفقودی سیل بود که هنوز هم جسد آن پیدا نشده؛ ما به لطف خدا اجساد ۴۳ تن از مفقودی‌های سیل را تاکنون پیدا کرده‌ایم که این امر نیز با لطف و عنایت خداوند محقق شده است.

وی اضافه کرد: پیدا کردن جسد این نوزاد ۲۲ ماهه همانند پیدا کردن یک سوزن در دریاست؛ چرا که در برخی مواقع میزان رسوب به سه متر هم می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه به زودی جلسه‌ای تشکیل شده و بار دیگر نیز بسیج همگانی در این راستا فعال خواهد شد، بیان کرد: مسیری که در جست‌وجوی کودک مفقودی هستیم، طولانی بوده و میزان رسوب نیز بسیار زیاد است؛ شرایط منطقه به گونه‌ای است که حتی پیدا کردن خودرو نیز در این میزان رسوب سخت است، چه برسد به یک کودک ۲۲ ماهه.

وی یادآور شد: فرمان اتمام یا قطع جست‌وجو نیز از طریق مدیریت بحران استان هماهنگ می‌شود.

کنعانی با تاکید بر اینکه باید از اینگونه حوادث درس بگیریم، یادآور شد: از ابتدای وقوع سیل ما به جای آمار اقدامات، در تلاش برای گردآوری اطلاعات و تجربیات بودیم و نوشته‌هایی با عنوان "درس آموخته‌ها" از جریان سیل در دست داریم؛

وی بیان کرد: درخواست کرده‌ایم تا هر سال که تمام شد حوادث سال در یک کتابی یا عنوان «درس آموخته‌» چاپ شود تا تجربه‌ای برای افراد فعال در این حوزه باشد و بتواند در آینده تعداد خطاها را کم‌تر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج