adexo3
۵۲۴۹۵۸
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

۶ برنامه ویژه قالیباف برای توسعه کشور

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر یکی از برنامه‌های مهم دولت قالیباف توجه به معیشت مرزنشینان مناطق ساحلی ‌بوشهر است گفت: ساماندهی ته لنجی ملوانان پرتلاش و زحمت‌کش در راستای تامین معیشت آنان از مهم‌ترین برنامه وی است.

خبرگزاری تسنیم: حسین حیدری ظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در استان بوشهر برگزار شد با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تمامی شهرستان و شهرهای استان بوشهر ایجاد شده اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان‌های ده‌گانه و ۳۷ شهرستان و روستاها به صورت خودجوش راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همه صنوف و کسبه در استان بوشهر تاسیس شده خاطر نشان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر ستاد محمدباقر قالیباف در بخش‌های آقایان، بانوان، دانشجویی، جوانان، اقشار مختلف، روحانیون، صنوف،مساجد و محلات ایجاد شده که مورد استقبال ویژه قرار گرفته است.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه استقبال از ستادهای محمدباقر قالیباف در استان بوشهر افزایش یافته است تصریح کرد: پس از انجام مناظره تلویزیونی در جمعه گذشته استقبال از ستادهای محمدباقر قالیباف پرشورتر شد.

حیدری با بیان اینکه محمدباقر قالیباف چهره بین‌المللی است افزود: این نامزد انتخاباتی با داشتن کارنامه درخشان در عرصه‌های دفاع مقدس، مدیریت‌های مختلف در نظام اسلامی ایران با ارائه مدیریت انقلابی از چهره‌های بین‌المللی که برای همگان شناخته شده است.

وی با بیان اینکه این نامزد انتخاباتی، انقلابی و عمل‌گرا است تصریح کرد: مسئولیت‌های محمدباقر قالیباف در عرصه‌های مختلف مدیریتی نشان داده که این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، انقلابی و عمل‌گرا است و تمام کوشش خود را برای تحقق مطالبات مردم بکار می‌گیرد.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با اشاره به اینکه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با شعار «دولت مردم»، «به عمل کار برآید» در این عرصه حضور یافته است افزود: این شعار نشان دهنده آن است که در همه عرصه‌ها مشارکت مردم امری مهم و ضروری است.

حیدری با بیان اینکه قالیباف جوانترین کاندیدای این دوره انتخابات ریاست جمهوری است افزود: این کاندیدای رئیس جمهوری که مورد استقبال همه مردم به ویژه جوانان قرار گرفته است پس از مناظره موفق این کاندیدا، حضور مردم در ستاهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف پرشورتر شد.

وی از فعالیت ستادهای خودجوش این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خبرداد و خاطر نشان کرد: این ستادهای خودجوش روز‌به‌روز افزایش می‌یابد به‌گونه‌ای که علاوه بر اینکه در شهرها فعال شده در تمامی روستاهای استان بوشهر ستادهای خودجوش محمدباقر قالیباف ایجاد شده است.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت ستادهای خودجوش این نامزد انتخاباتی در استان بوشهر امید و نشاط ایجاد کرده است خاطر نشان کرد: ستادهای تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در بین جوانان، دانشجویان، کسبه، بازاریان و توده‌های مردم و محرومان و جامعه روستایی امید و نشاط ایجاد کرده است.

حیدری با بیان اینکه محمدباقر قالیباف فردی توانمند با جسم و روحی سالم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضوریافته است گفت: این مدیر باسابقه جامعه و سردار ۸ ساله دفاع مقدس در عرصه‌های مدیریتی جامعه، به همه قول‌ها و عده‌های خود عمل کرده که در کارنامه مدیریتی این نامزد انتخاباتی ثبت است.

وی با بیان اینکه مردم به محمدباقر قالیباف اعتماد قلبی دارند افزود: فراهم کردن اعتماد مردم سبب حضور حداکثری در عرصه انتخابات می‌شود که اکنون فعالیت پرشور مردم در ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف موید این ادعا است.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه برنامه چشم‌انداز چهارساله محمدباقر قالیباف تدوین شده است خاطر نشان کرد: برنامه چشم‌انداز محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دور انتهابات ریاست جمهوری در بخش‌های مختلف تدوین شده است.

حیدری با بیان اینکه این کاندیدای انتخاباتی به حوزه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی توجه ویژه دارد گفت: محمدباقر قالیباف علاوه بر توجه به حوزه‌های محرومیت‌زدایی، کشاورزی، زیست محیطی و امنیتی به حوزه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی توجه ویژه دارد.

وی توجه به امور اجتماعی و ایجاد شور و نشاط بین مردم را از دیگر سیاست‌های محمدباقر قالیباف دانست و تصریح کرد: برنامه ارتقاء رفاه اجتماعی جامعه از اولویت‌های این نامزد انتخاباتی است و یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آن ایجاد ۵ میلیون شغل برای جوانان است که بر اساس بررسی‌های علمی و کارشناسی این وعده به مردم کشور داده است.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه این کاندیدا مدیرکار و عمل‌گرا است تاکید کرد: وعده‌های ارائه شده از سوی محمدباقر قالیباف با توجه به اینکه کارهای کارشناسی بر روی آن انجام شده تماما عملی و اجرایی می‌شود.

حیدری، توجه به توسعه روابط داخلی و خارجی را دیگر از برنامه‌های محمدباقر قالیباف دانست و تصریح کرد: ارتباط با دنیا با توجه به ظرفیت‌های بالای منابع انسانی و منابع عظیم مادی در همه عرصه‌ها از سیاست‌های این نامزد انتخاباتی است.

وی، شجاعت، متانت، تدبیر، درایت، اقتدار و اخلاق را از ویژگی‌های محمدباقر قالیباف دانست و گفت: این نامزد انتخاباتی در بین مردم دارای جایگاه ویژه و دوست داشتی است.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با تاکید بر حضور فعال در عرصه انتخابات در ۲۹ اردیبهشت افزود: فارغ از هرگونه نامزدهای انتخاباتی تاکنون مردم که حضور خود را در همه عرصه‌های گوناگون انتخاباتی و انقلابی پرشور نشان داده‌اند در ۲۹ اردیبهشت نیز بار دیگر با خلق حماسه دیگری توطئه‌های دشمنان را ناامید و دل دوستان انقلاب اسلامی را خشنود می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت قالیباف توجه به معیشت مرزنشینان مناطق ساحلی استان بوشهر است گفت: ساماندهی ته لنجی ملوانان پرتلاش و زحمت‌کش در راستای تامین معیشت آنان از مهم‌ترین برنامه وی در استان بوشهر است.

وی، رونق گرفتن کسب و کار و افزایش درآمد مردم را از دیگر برنامه‌های دولت قالیباف دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه دریا، کشاورزی، انرژی اتمی، بنادر، انرژی و صنعت است که ایجاد اشتغال و تولید در این حوزه‌ها در اولویت دولت قالیباف قرار دارد.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از بد اخلاقی و تخریب چهرهای رقیب گفت: ستادهای محمدباقر قالیباف با پرهیز از تخریب نامزدهای انتخاباتی و رعایت اخلاق و قانون انتخابات در همه فرایندها زمینه حضور حداکثری مردم در این عرصه را فراهم می‌کنند.

حیدری از سفر محمدباقر قالیباف به استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: برای سفر این نامزد انتخاباتی به استان بوشهر پیگیری‌های لازم انجام شده که با آغاز سفرهای استانی، برنامه سفر محمدباقر قالیباف به استان بوشهر در برنامه قرار دارد.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال بومی‌های استان بوشهر در پارس شمالی، جنوبی و نیروگاه اتمی بزرگترین مجموعه تولیدی و اشتغال‌زایی استان بوشهر گفت: حق جوانان استان بوشهر است که در این عرصه‌ها مشغول بکار شوند که برای حداقل ۷۵ درصد از جذب نیروهای شاعل بومی استان بوشهر در این تاسیسات برنامه‌ریزی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قالیباف باید تا آخر درصحنه انتخابات باقی بمونه چون دیدن چهره اش بعد از شکست در انتخابات دیدنیه
      خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • مرادی

      زرشک...اگه رای داشت که دو دوره قبل رای میاورد یک ساختمان نتونست خاموس کنه حالا حرف میزنه

    • محمد سلطان

      بزک نمیر بهار میاد کمبزه وخیار میاد.بروش گازانبری امکان پذیر نیست.

    • بدون نام

      پس برنامه هات را چر ا نگفتی

    • کرامت

      اقای قالیباف تشنه قدرت..شما تو ندانت کاری ها وبی بندوباریهای شهرداری غرق شدی چطور به خود اجازه میدی برای چندمین بار کاندیدای ریاست جمهوری شدی..من که یک انقلابی اصولگرایم. وما اصولگرایان مقیم تهران وکشور از شما برایت میکنیم.چون با فریب ودروغ نمی تونی موفق شوید.

    • بدون نام

      اقای قالیباف چه برنامه ای چه کشکی الکی دلت رو خوش نکن. بیخودی امیدواری ....

    • بدون نام

      قالیباف از قبل شکست خورده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج