۵۲۵۵۹۶
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

نجفی:

عجله نکنید؛ آثار برجام در حال ظهور است

رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان حسن روحانی گفت: آثار برجام که یکی از دستاوردهای دولت تدبیر وامید است در کشور در حال پیداش و ظهور است اما نباید عجله کرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان حسن روحانی گفت: آثار برجام که یکی از دستاوردهای دولت تدبیر وامید است در کشور در حال پیداش و ظهور است اما نباید عجله کرد.
محمدعلی نجفی عصر پنجشنبه در نشست با معلمان استان البرز که درسالن کنفرانس امام علی (ع) کرج برگزار شد، افزود: برجام زمینه سرمایه گذاری خارجی، برداشتن تحریم ها و اشتغال در کشور را به وجود آورد که آثار آن در ایران به مرور در حال ظهور است.

وی اظهار کرد: زیرساخت های اقتصادی در ایران از سوی دولت تدبیر و امید در ۴ سال گذشته تقویت شده که در آینده همه مردم نتایج کارهای انجام شده دولت را می بینند.

نجفی با اشاره به اینکه بعد از برجام میزان سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشورافزایش یافته، یاد آورشد: برجام تاکنون 14.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای ایران به همراه داشته است که تا قبل از برجام این میزان یک میلیاردلار بوده است.

وی یادآور شد: لازم است مردم برای حس کردن نتایج برجام در امور اقتصادی و اشتغال کمی صبر کنند زیرا این اتفاق کمی زمان بر است و نیاید عجله کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: برای این قشر فرهیخته در این دولت تلاش‌هایی انجام شد که در حد انتظار هیچ‌کدام از ما نبود لذا در دولت دوازدهم آموزش و پرورش باید در اولویت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: بعد از انتخابات خواسته‌های فرهنگیان را در قالب مناسبی انتشار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه درآمد دولت یازدهم به طور متوسط 100 میلیارد دلار از دولت قبلی کمتر بوده است، ادامه داد: این مسائله سبب بروز مشکلاتی در اجرای برنامه‌های دولت شده اما دولت آنچه را که در توان داشته به کار بسته است.

نجفی تاکید کرد: دولت در طول ۴ سال، زیرساخت های توسعه ای در بخش های مختلف را به وجود آورده است، حال نوبت ما فرهنگیان است که با تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت برای مردم شرایط تداوم دولت را به وجود بیاوریم تا دولت در فرصت دوباره بتواند از کارهای زیربنایی که انجام داده نتیجه بگیرد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا29 اردیبهشت ماه جاری برگزارمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه 4ساله گذشته سختیش تابعدانتخاباته که اگه روحانی بیادسرکار بازبیشتر گندبزنه به مملکت هوادارشم ازترس ازدست دادن منافعشونه که ازدولت کلیدحمایت میکنن یکیش عارف بعدی زیباکلام بعدی وزیری که فقط 1500میلیارد سرمایه داره ووووپیمانکارا که نگو لامصب عندعدالتن ومردانگی ازسرگوششون میباره ....روحانی بای بای ....

    • بدون نام

      باشه،منتظریم

    • بدون نام

      عجله نکنید آثار برجام برای ده نسل بعد به ثمر میشینه

    • بدون نام

      آقای روحانی فکر کرده ملت عمر نوح داره

    • فرهاد

      برجام مگه پیغمبره یا فرشته که یه هو اینم بعد چهار سال وتازه اونم حالا دم انتخابات ظهور کنه.نه خیر جانم برجام اگه میخاست ظهورم بکنه ومعجزه ای هم بکنه تا حالا کرده بود.ما را به خیر برجام امید نیست ،شر نرسانید.البته در آخر بگم برجام برای یه عده غارتگر بیت المال ومدیرای چپاولگر معجزه داشته اونم حسابی ،به طوری که جیباشون از شدت معجزه دولت روحانی وبرجامش داره میترکه وحسابی پر شده!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      انشاالله بعدا ظهور اقا برجام شما هم جام میشود

    • بدون نام

      آقای نجفی شما یا خواب هستی یا از مرحله پرتی یا مردم را چی فرض میکنی.میخواهید مردم ایران عجله نکند. آقای روحانی رو بعنوان رئیس جمهور مادام العمر معرفی کنند. تا شما با نوه ونتیجه ها یتان حلشور ببرید...آقا برو فقط... بکش شرم هم چیز خوبی است.

    • محمدجواد

      هی روزگار
      خسته شدیم از این همه حرف

    • هدهد

      تا کی میخوان با یک برجام از ملت رای بگیرن
      سال92 ما بیایم هسته ای رو حل میکنیم
      سال 93 بعد از برجام تمام تحریم ها تمام تحریم ها برداشته می شود
      سال 95 از اول قرار نبود تحریم های بانکی و نظامی و پاسپورتی ما برداشته شود
      سال 96 هنوز زود است میوه برجام را بچینیم
      سال1400 به نامزد ما رای بدین تا شاید نتایج برجام را ببینیم

    • فرزام

      اشخاصی که میگن برجام تاثیری نداشته تو بطن جامعه نیستن ویا دلشون میخواد فقط نقاط منفیشو ببینن.من بعنوان یک تحصیلکرده که تو صنعت مخابرات ایران کارمیکنم که متاسفانه در قبضه شرکتهای خارجیه قبل از تحریمها مجبور بودم برای شرکت چینی هواوی کارکنم که به استثمار کارمندانش مشهوره ولی با رفع تحریمها وبرگشتن شرکتهای اروپایی مثل نوکیا و اریکسون به ایران شرایط کاریم خیلی بهتر شده.مطمئنم درمورد بقیه صنایع هم این موضوع به همین شکله.

    • بدون نام

      آفتاب تابان
      سیب وگلابی
      ابربهاری
      نوزاد
      و.....اسامی والقابی که برای این خسارت محض توسط رییس دولت بکارگرفته شده وهیچ اثری هم قابل مشاهده نیست

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد
      خربزه وخیار میاد

    • بدون نام

      حتما باید چهار سال دیگه باشه تا شماها به نان و نوایی برسید

    • بدون نام

      مگه ما عمر نوح داریم یا صبر ایوب

    • اسد

      بعضی فکر می کنن برجام مثل یک بادکنه که فوری بادش کنی بدی دستش بگی بگیر اینم برجام اخه برجام برای اینکه به فرجام برسه حداقل ۴سال زمان می بره باید صبور بود البته کارشکنی اصوال گرا ها این برجام را خراب می کنن مرگ بر دل واپس

    • میثم

      وقتی مُردیم!!!

    • بدون نام

      جناب اقایی که میفرمایی صبرکن شما چهارتاجوان بی کار توی خانه داری شمادختردم بخت که بخاطر نداشتن جهیزیه داره مسن میشه دارید شما مستاجرید شما بیمار توی خانه دارید ووووصدها مشکل دیگرچقدرصبرکنیم مملکت ما مثل بعضی ازکشورها نداره شما اگربخواهید ثروتهای کشورراعادلانه تقسیم کنید بخداقسم یک فقیر نباید توی این کشورباقی بمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج