adexo3
۵۲۵۶۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کشف مرکز آموزش داعش در کربلا

پلیس نجف اشرف پنجشنبه شب هرگونه عملیات هلی برن نیروهای آمریکا را در حومه فرودگاه این شهر تکذیب کرد و در عین حال مقام های نظامی در کربلا اعلام کردند که یک مرکزآموزشی داعش را در غرب این استان کشف کردند و به تصرف در آوردند.

خبرگزاری ایرنا: پلیس نجف اشرف پنجشنبه شب هرگونه عملیات هلی برن نیروهای آمریکا را در حومه فرودگاه این شهر تکذیب کرد و در عین حال مقام های نظامی در کربلا اعلام کردند که یک مرکزآموزشی داعش را در غرب این استان کشف کردند و به تصرف در آوردند.

پلیس نجف اشرف در بیانیه ای گزارش ها در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها مبنی بر عملیات هلی برن نظامیان آمریکا در حومه فرودگاه این شهر را تکذیب کرد و آن را اکاذیب و شایعه خواند.

در بیانیه پلیس نجف تاکید شده که نجف بطور کامل امن است و گزارش ها مبنی بر عملیات هلی برن نظامیان آمریکا صحت ندارد.

پلیس نجف همچنین از رسانه ها خواست از نشر شایعات و اکاذیب و اشاعه آن توسط برخی افراد ضعیف النفس خودداری کند.

اما در خبر دیگری از کربلا اعلام شد که نیروهای الحشدالشعبی این استان موفق شدند در روز پنجشنبه یک مرکز آموزش گروه تروریستی داعش را در غرب این استان کشف کنند و در اختیار بگیرند.

این سایت آموزشی که دارای یک انبار اسلحه و تجهیزات نظامی بود، در منطقه وادی امحوقه در مسیر الصکار در ۱۵۰ کیلومتری غرب استان کربلا به سمت النخیب در استان الانبار واقع است.

نخست وزیر عراق روز پنجشنبه به دنبال حمله یک روز قبل داعش به منطقه الصکار در غرب استان نینوا ، دستور گسیل نیروهای اضافی نظامی به مناطق مرزی سوریه را صادر کرد.

گروه تروریستی داعش چند هفته ای است که همزمان با شکست های سنگین در استان نینوا و شهر موصل ، حملات ایذایی گسترده ای را در الانبار در غرب عراق و نواحی مرزی عراق با سوریه تدارک دیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج