adexo3
۵۲۵۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکذيب یک خبر درباره احمدی نژاد و مشایی

مرکز روابط عمومي و رسانه دفتر رييس‌جمهور با تکذيب خبر دروغ «سند حمايت دکتر احمدي‌نژاد و مشايي از مفسد بزرگ اقتصادي» تاکيد کرد که رسانه‌ها اخلاق اسلامي و تقواي الهي را رعايت کنند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: مرکز روابط عمومي و رسانه دفتر رييس‌جمهور با تکذيب خبر دروغ «سند حمايت دکتر احمدي‌نژاد و مشايي از مفسد بزرگ اقتصادي» تاکيد کرد که رسانه‌ها اخلاق اسلامي و تقواي الهي را رعايت کنند.

متن اين تکذيبيه به شرح زير است:

بسمه تعالي

در پي انتشار خبري دروغين از سوي برخي خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري با عنوان «سند حمايت دکتر احمدي‌نژاد و مشايي از مفسد بزرگ اقتصادي» به اطلاع مي‌رساند که اين خبر و به اصطلاح اسناد ارائه شده در آن کاملا کذب و بي‌اساس است.

لازم به توضيح است نامه‌اي که به عنوان سند حمايت از مفسد اقتصادي از آن ياد شده مجعول و ساختگي است و از فرد ياد شده در اين نامه، شکايتي تحت عنوان جعل امضا و دست خط رياست محترم جمهور مطرح شده که متهمين پرونده يا در زندان و يا با قرار وثيقه آزاد مي‌باشند.

مرکز روابط عمومي و رسانه دفتر رييس‌جمهور پيگيري حقوقي و قضايي عليه رسانه‌هايي که با ذوق زدگي خبري سراسر کذب را به عنوان سند تخلف به رييس محترم جمهور و رييس دفتر سابق ايشان نسبت و آن را انتشار داده‌اند را براي خود محفوظ مي‌داند و براي چندمين بار، همه رسانه‌ها را به رعايت اخلاق اسلامي و تقواي الهي دعوت کرده و به همه آنها مجدداً توصيه مي‌کند که با انتشار اخبار دروغ و اتهام افکني اعتبار و وجهه خود را در نزد افکار عمومي مخدوش نکنند.

مرکز روابط عمومي و رسانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج