۵۲۷۷۲۱
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پژو ۲۰۰۸ میوه برجام است

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: آغاز تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ در ایران به فاصله دو ماه از تولید این خودرو در اروپا اولین میوه و ثمره برجام در صنعت خودروی ایران است.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: آغاز تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ در ایران به فاصله دو ماه از تولید این خودرو در اروپا اولین میوه و ثمره برجام در صنعت خودروی ایران است.
شهرام آزادی اظهار کرد: برای آنکه متوجه شویم اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها چه اثراتی بر اقتصاد ایران به ویژه در صنعت خودرو داشته باید شرایط خودروسازان در زمان تحریم‌ها را مرور کنیم.

وی با بیان اینکه در زمان تحریم، خودروسازان داخلی در شرایط بسیار بدی به سر می‌بردند، خاطرنشان کرد: در آن زمان در برهه‌ای تیراژ تولید خودروسازان داخلی به دلیل عدم تامین قطعات و مشکلات مالی به یک سوم کاهش یافت.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: در ‌آن شرایط وضعیت خودروسازان روز به روز بدتر می‌شد و این شرکت‌ها مجبور بودند به دلیل قطع ارتباط با خودروسازان معتبر جهانی به همکاری با خودروسازان چینی و واردات قطعات چینی بعضا بی‌کیفیت با هزینه‌های بالا روی بیاورند.

وی افزود: اما با اجرایی شدن برجام تحریم‌ها از صنعت خودرو برداشته شد و ارتباط با خودروسازان مطرح جهانی مجددا آغاز و به دنبال آن قراردادهایی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری خودروسازان مطرح جهانی در ایران از جمله با پژو و سیتروئن منعقد شد.

آزادی با بیان اینکه صنعت خودرو از زمان اجرایی شدن برجام تغییر جهت داده و از رکود سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ فاصله گرفته است، تصریح کرد: صنعت خودرو در ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و به تدریج مصرف‌کنندگان ثمرات برجام در صنعت خودرو را احساس خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش رییس‌جمهوری خط تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ را افتتاح کرد. در این مراسم حسن روحانی اظهار کرد که به تولید رسیدن این خودرو آغاز جهانی شدن صنعت خودروی ایران و اتصال به خودروسازی جهانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      متاسفم که چقدر از سادگی مردم سوئ استفاده میکنید.
      مدلی که در ایران مونتاژ میشه مال 4سال پیشه.چرا به مردم دروغ میگید که دو ماه پیش در اروپا عرضه شده؟

    • user

      مونتاژ کردن خودرو یه کشور دیگه هم افتخار داره؟!
      طرح کراس اور من در مسابقه طراحی خودرو ایران خودرو برنده شد.
      با بنده تماس گرفتند که قراره از این طرح برای خودرو جدید استفاده بشه و توافقات اولیه برای فروش طرح انجام شد. اما پس از برجام زدند زیرش و گفتند دیگه نیاز به طرایح نداریم و 2008 رو مونتاژ میکنیم.
      آخه شما به چه چیز خودتون مینازید وقتی از خودتون هیچی ندارین؟

    • بدون نام

      این میوه برجامو فقط همون چهار درصدی ها توان خریدشو دارن پس برجام برای نودوشش درصد میوه ای نداده

    • بدون نام

      این میوه برجام شما فقط برای 4% ها قابل استفاده است 96% ها با این اوضاع و احوال رکود اقتصادی گاری هم نمی توانند سوار شوند کجایی پیکان که جایت برای ما 96%ها خیلی خالی است

    • بدون نام

      چه فایده وقتی قیمتش طوریه که نمیشه راحت خرید ؟ 100 میلیون اونم ماشین تولید داخل !!! بدتر از اونم سراتو سایپا که اکثر آپشنای نمونه اصلی رو نداره حالا هم که اضافه کردن به مدل جدیداش با قیمت 110 میلیون تومان فروخته میشه !!!!!

    • کارگر

      البته دست کسی به این میوه نمیرسه,مگه چهار درصدی ها.اگه پیکان میوه بده شاید بتونیم بچینیم.

    • بدون نام

      آیا این میوه برجام را چه کسانی میتوانند .بخرند و سوار شوند..مگر مجانی میخواهید به هر ایرانی یکی از این ماشین فرانسوی بدهید. که بابت آن شعار میدهید. تازه قیمتش چند است. وچه قشری از جامعه میتوانند آنرا بخرند. بله پولدارها ...خیلی زشت است این همه خودرو سازی ..ژاپنی..کره ای. که بهترین اتومبیلهای روز را تولید میکنند. چرا نرفتید با این شرکتها قرار داد ببندید..تا کی اتومبیلهای فرانسوی که در جهان رتبه پنجم را دارد . باید.وارد ایران شود. . جنابعالی جوری پوز آنرا میدهید انگار دولت شما آنرا ساخته است. ... هر وقت توانستید.بهترین اتومبیل را در کشور تولید کنید.که کاملأ ایرانی و ساخت ایران باشد آنوقت میتوانید بگوید. این میوه برجام است. تا کی میخواهید عوام فریبی کنید...قرن عوام فریبی مرد.تمام شد...ملت شریف ایران شبیح پلنگ هستند. ولی شبیح اولاغ نیستند.

    • بدون نام

      تمام وارد کننده گان اتومبیل سالهاست که بهترین اتومبیل های اروپایی ژاپنی .کره ای. را وارد میکنند. و در شهر های ایران نمایندگی هم دارند..و خیلی بهتر از اتومبیلهای فرانسوی هستند. ولی کسی تا حالا بخاطر وارد کردن اتومبیل ...نگفته این میوه برجام است. نزدیک انتخابات ...این.....چه چیزی به خورد مردم میدهی جنابعالی فکر کردی با وارد کردن این اتومبیل هنر کردید. تمام شزکتهای اتومبیل سازی. دنیا از خداشونه ایران بره باهاشون قرار دا.د ببنده و تولیدشون بفروش برسه..مردم نان شب را با زحمت بدست میارند یا توش ماندن ...شما خیلی سر خوش هستید. پوز اتومبیل فرانسه را میدهید.

    • بدون نام

      میوه برجام برا خودشون...
      پول کجا بود برم 208 بگیرم

    • حمید

      چه میوه گرونی که فقط 4 درصدهای توان خریدش را دارند

    • بدون نام

      پژو 2008 یک ماشین شاسی بلند است. کی قدرت خرید این میوه رو داره.. .آهان دختر مظلوم وزیر

    • بدون نام

      شما که تاسف می خوری اطلاع نداری با توجه به قدرت 163 اسب بخار موتور تولید 2017 است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج