adexo3
۵۲۷۸۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خبرهای جدید از قسمت دوم «لبه‌ی فردا»

داگ لیمان کارگردان فیلم‌هایی مثل «هویت بورن»( The Bourne Identity) و «آقا و خانم اسمیت»( Mr. & Mrs. Smith) که در سال ۲۰۱۴ و با ساخت «لبه‌ی فردا» تجربه‌ی موفقی را در کارگردانی یک فیلم علمی خیالی از سر گذراند درباره‌ی ساخته شدن قسمت دوم این فیلم می‌گوید.

وب سایت فیلم نت نیوز: داگ لیمان کارگردان فیلم‌هایی مثل «هویت بورن»( The Bourne Identity) و «آقا و خانم اسمیت»( Mr. & Mrs. Smith) که در سال ۲۰۱۴ و با ساخت «لبه‌ی فردا» تجربه‌ی موفقی را در کارگردانی یک فیلم علمی خیالی از سر گذراند درباره‌ی ساخته شدن قسمت دوم این فیلم می‌گوید.
خبرهای جدید از قسمت دوم «لبه‌ی فردا»

کسانی که قسمت اول لبه‌ی فردا را دیدند از سال ۲۰۱۴ تا کنون منتظر ساخته شدن دنباله‌ای بر این فیلم علمی تخیلی بوده‌اند و برای همکاری دوباره‌ی تام کروز و امیلی بلانت با داگ لیمان کارگردان و کریستوفر مک کوری لحظه‌شماری می‌کرده‌اند. تام کروز چند باری درباره‌ی ساخته شدن قسمت دوم فیلم صحبت کرده بود ولی تا به حال تاریخ دقیقی از زمان ساخت و تولید آن منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد سازندگان این فیلم عنوانی برایش انتخاب کرده‌اند که همین مسئله احتمال ساخته شدنش را بیشتر از قبل می‌کند.

در تازه‌ترین گفت و گویی که داگ لیمان با سایت کولایدر (collider) داشته و درباره‌ی فیلم جدیدش دیوار صحبت کرده است، از او درباره‌ی قسمت دوم لبه‌ی فردا پرسیدند و لیمان هم نه تنها از بازگشت امیلی بلانت برای قسمت دوم خبر داد، بلکه عنوان این فیلم را هم افشا کرد: «ما داستان شگفت‌انگیزی داریم. فوق‌العاده است. خیلی بهتر از فیلم اول می‌شود و من تازه به شدت فیلم اول را دوست داشتم. اسمش را می‌خواهیم بگذاریم زندگی کن، بمیر و تکرار کن و تکرار کن(Live Die Repeat and Repeat). تام کروز و امیلی بلانت خیلی ذوق دارند که سر این فیلم بیایند. سؤال اصلی فقط این است که ما کی می‌خواهیم فیلمبرداری را شروع کنیم. یعنی اگر و اما ندارد، فقط بحث زمانش است.»

لبه‌ی فردا ابتدا قرار بود با نام فقط لازم است بکشی(All You Need Is Kill) ساخته شود که عنوان منبع اقتباس فیلم بود. اما بعد از این که پخش خانگی فیلم شروع شد، عبارت زندگی کن، بمیر، و تکرار کن روی تصاویر و پوسترهای فیلم قرار گرفت.

تام کروز در حال حاضر مشغول بازی در قسمت ششم مأموریت: غیرممکن(Mission: Impossible) با کارگردانی مک‌کوری است. امیلی بلانت هم در حال بازی در فیلم مری پاپینز بازمی‌گردد(Mary Poppins Returns) برای والت دیزنی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج