adexo3
۵۲۰۲۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دنباله‌ی «سیکاریو» به استودیو سونی می‌رود

«سولدانو» و «کوه گرانیت» دو فیلم با بازی جاش برولین هستند که پیش از این بنا بوده کمپانی Lionsgate پخششان را برعهده بگیرد.

وب سایت فیلم نت نیوز: «سولدانو» و «کوه گرانیت» دو فیلم با بازی جاش برولین هستند که پیش از این بنا بوده کمپانی Lionsgate پخششان را برعهده بگیرد.
دنباله‌ی «سیکاریو» به استودیو سونی می‌رود

استودیو Black Label طی قراردادی با همکاری سونی، حق پخش دو فیلم اکشن ماجراجویانه‌ی کوه گرانیت (Granite Mountain) و سولدانو (Soldado) - که دنباله‌ی فیلم سیکاریو است - را از کمپانی Lionsgate خریداری کرد. طی این قرارداد، این استودیو پخش کوه گرانیت و سولدانو را در آمریکای شمالی و تعداد محدودی از گیشه‌های جهانی بر عهده خواهد گرفت.

Black Label و Lionsgate هنوز علت لغو قراردادشان را اعلام نکرده‌اند. ولی شنیده‌ها حاکی از این است که دلیل این قطع همکاری، عدم توافق بر سر تاریخ اکران و همچنین روش‌های پخش این فیلم‌ها بوده. با این حال استودیو Lionsgate همچنان حقوق پخش جهانی سولدانو و کنترل درصد زیادی از اکران‌های خارجی کوه گرانیت را بر عهده خواهد داشت.

کوه گرانیت به کارگردانی جوزف کوزینسکی داستان واقعی گروهی نخبه از آتش‌نشانان قهرمان را روایت می‌کند که سعی دارند شهرشان را از یک آتشسوزی مهیب که در جنگ رخ داده است نجات دهند. جاش برولین، مایلر تلر، جف بریجز، تیلور کیچ و جنیفر کانلی از بازیگران این فیلم هستند.

کوه گرانیت با الهام از حوادثی ساخته شده است که در سال ۲۰۱۳ و در آریزونا اتفاق افتاده است که طی آن ۱۹ آتش‌نشان جان خود را از دست دادند. سونی این فیلم را در تاریخ ۲۰ اکتبر اکران خواهد کرد، یعنی یک ماه دیرتر از تاریخی که پیش از این Lionsgate برای اکران فیلم در نظر گرفته بود.

سولدانو دنباله‌ی فیلم سیکاریو به حساب می‌آید و استفانو سولیما کارگردان آن است. بنیسیو دل‌تورو و جاش برولین که در قسمت اول حضور داشتند در سولدانو هم ظاهر خواهند شد.

سونی هنوز تاریخ مشخصی از اکران سولدانو که احتمالاً قسمت دوم از یک سه‌گانه‌ است را منتشر نکرده. سیکاریو که قسمت اول این داستان بود، با بازی امیلی بلانت در نقش اصلی در سال ۲۰۱۵ و به کارگردانی دنی ویل‌نو اکران شد و به فروش جهانی ۸۴ میلیون دلاری رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج