۵۲۸۰۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سریال «توقیفی» چگونه توزیع شد؟

مجموعه‌ای که ترویج سبک زندگی غربی را در دستور کار قراداده است به دلیل دعوای تهیه‌کننده سابق و سرمایه‌گذار حکم قضایی و حکم توقیف از قوه قضائیه دارد اما با این وجود در شبکه نمایش خانگی و فضای مجازی توزیع شد.

خبرگزاری فارس: سریال «عاشقانه» علاوه بر مشکلات محتوایی که در اثر وجود دارد و سبک زندگی غربی را به وضوح رواج می‌دهد، با مشکلات اجرایی نیز روبرو شد. مهدی گلستانه تهیه‌کننده قبلی این سریال قراردادی را با شرکت‌های ویدیوی درخواستی منعقد کرد اما اختلافی که بین وی و سرمایه‌گذاران سریال به وجود آمد، باعث شد اجرای این قرارداد با مشکل همراه شود. از طرف دیگر موسسات ویدیوی درخواستی هزینه‌هایی را براساس قرارداد انجام دادند، طرفین دعوی به دادگاه رفته و دستگاه قضایی نیز حکم توقیف توزیع این سریال به شکل ویدیوی درخواستی توسط موسسات و همچنین توزیع به شکل لوح فشرده را صادر کرد.

امروز خلاف انتظار و علیرغم آن که پیشتر رییس صنف تازه تأسیس ویدیوی درخواستی ادعا کرده بود که حکم قضایی توقیف «عاشقانه» صادر شده است و البته تصویری از این حکم هم در رسانه ها منتشر شد و رییس موسسه رسانه های تصویری هم بر این توقیف در مصاحبه‌ای تأکید کرد امروز ۱۸ اردیبهشت ماه قسمت هفتم «عاشقانه» منتشر شد و نسخه قابل دانلود آن ازطریق شرکت توزیع این مجموعه هنرنمای پارسیان در فضای مجازی توزیع شده است.
سریال «توقیفی» چگونه توزیع شد؟

براساس صحبت‌های سید مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و رئیس ستاد صیانت از آثار فرهنگی با یکی از خبرگزاری ها «دستگاه قضایی نیز حکم توقیف توزیع این سریال (عاشقانه) به شکل ویدیوی درخواستی توسط موسسات و همچنین توزیع به شکل لوح فشرده را صادر کرد». حال بادید دید ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری براساس قانون با این نوع تخلفات چه برخوردی خواهد کرد.

بنابراین گزارش، پیش از این محمدرضا نادری مدیر اجرایی پروژه «عاشقانه» اعلام کرده بود که براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته قسمت هفتم «عاشقانه» دوشنبه (١٨ اردیبهشت ماه) توزیع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار عالی . خوشم اومد . زود خریدمش . حیف نیست این همه زحمت دیده نشه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج