۵۲۸۸۲۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مدیریت بی نظیر «رئیسی» در مبارزه با فساد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدیریت حجت الاسلام رئیسی در مبارزه با فساد و کسانی که در کشور به دنبال گسترش آن هستند در میان تمام نامزدهای رئیس جمهوری بی نظیر است.

خبرگزاری ایرنا: استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدیریت حجت الاسلام رئیسی در مبارزه با فساد و کسانی که در کشور به دنبال گسترش آن هستند در میان تمام نامزدهای رئیس جمهوری بی نظیر است.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان عصر سه شنبه در جمع گروهی از روحانیان و طلاب حوزه های علمیه استان یزد افزود: حجت الاسلام رئیسی ۱۰ سال رئیس کل بازرسی کشور بوده و بر تمام مسائل دستگاه ها و وزارتخانه ها اشراف کامل دارد.
وی ادامه داد: حضور حجت الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات رئیس جمهوری یک فرصت برای کشور و مردم است زیرا با شناحت کاملی که از معضلات و مفاسد دارد ، می تواند به نحو جدی با مفاسد مبارزه کند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هرچند باید مدعی و شاکی وجود فساد در جامعه و کشور قوه مجربه باشد ولی متاسفانه وظایف به خوبی صورت نمی گیرد و شاهد گسترش فساد هستیم.

پناهیان گفت: از قوه قضائیه در برخورد با مفاسد به تنهایی کاری برنمی آید و باید قوه مجریه بیش از گذشته و خیلی عملی و جدی وظایف اصلی و ذاتی خود را در این خصوص انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه ۲ قطبی کردن جامعه و مردم به ۲ جناح اصولگرا و اصلاح طلب و همچنین دامن زدن به مسائل گروهی و قبیله ای ریشه دینی و معنوی ندارد بر هوشیاری طلاب در برابر این موضوع تاکید کرد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: این جناح بازی ها و قبیله گرایی ها برای کشور اسلامی ما پسندیده نیست و باید همواره مواظب توطئه های استکبار جهانی علیه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

پناهیان گفت: روحانیان و طلاب باید سیاسی باشند و همواره توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را رصد کنند و با همدلی و همکاری در راستای تحقق اهداف حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان گام بردارند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حرف همیشگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) این بود که دین همه اش سیاسی است و باید همواره در عرصه های مختلف حضوری قوی داشت.

پناهیان گفت: موضوع جدا کردن دین از سیاست و دین گریزی مسئله تازه ای نیست و یک موضوع تاریخی است و یک جریان خطرناک محسوب می شود بنابراین باید با آن مقابله کرد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

استان یزد دارای ۲۵ حوزه علمیه و افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ طلبه است
پناهیان در سفر خود به یزد در نشست های مختلف شرکت و سخنرانی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشان در آستان قدس عملکرد خوبی داشتند. شاید این عملکرد باعث شد که ایشان را به یمت ریاست جمهوری سوق بدهندد. ایشان اگر آستان را سر و سامان بدهد کار بزرگتری کرده.

    • شهرام

      وضعیت کنونی مملکت کاملا مشخصه میکنه که عملکرد مسئولین در گذشته چگونه بوده.

    • بدون نام

      فقط روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج