اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۸۸۴۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

شکارچی زنان به دام افتاد

خفاش جاده‌ها که با کمین درمسیر زنان و دختران، آنها را ربوده و قربانی جنایت‌های سیاهش کرده بود با تلاش مأموران اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شناسایی ودستگیرشد.

روزنامه ایران: خفاش جاده‌ها که با کمین درمسیر زنان و دختران، آنها را ربوده و قربانی جنایت‌های سیاهش کرده بود با تلاش مأموران اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شناسایی ودستگیرشد.
رئیس دادگاه بخش «شاوور» شهرستان شوش در شمال خوزستان، با اعلام خبر دستگیری این تبهکار موسوم به خفاش جاده شوش - اهواز گفت: متهم ۳۰ ساله، سابقه فروش مواد مخدر، سلاح و سرقت دارد که در یک ماه اخیر با آدم ربایی، تجاوز به عنف، ضرب و جرح و سرقت مسلحانه موجب رعب و وحشت اهالی منطقه و مسافران جاده شوش - اهواز شده بود. خفاش جاده شوش - اهواز با آدم ربایی و ضرب و جرح افراد و نیز تهیه فیلم، آنان را تهدید کرده و مورد اذیت و آزار قرار می‌داد.
قاضی مجید افراخته، با قدردانی از تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان شوش برای دستگیری این شرور افزود:علی خفاش در مخفیگاه خود در شاوور به دام افتاد.
وی با بیان اینکه تاکنون چهار نفر از این متهم به خاطر اذیت و آزار، آدم ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده‌اند گفت: شاکیان که چهار زن هستند در مسیر تردد در جاده شوش - اهواز در اوایل اردیبهشت جاری از سوی این فرد شرور با تهدید یک قبضه کلت پلاستیکی به وسیله یکدستگاه خودرو سمند سفید رنگ فاقد پلاک ربوده شده و با پوشاندن چهره آنان، مورد اذیت و آزار قرار گرفتند.

وی از شهروندانی که از سوی فرد مذکور مورد اذیت، آزار و سرقت قرار گرفته‌اند خواست با مراجعه به پلیس آگاهی شوش شکایت خود را برای رسیدگی محرمانه در دستگاه قضایی ارائه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا قوت به سربازان گمنام امام زمان(عج)
      که آرامش و امنیت را برای مردم ایجاد میکنند.
      یه دنیا سپاس

    • طوطی

      خفاش شب ،تو موش کورم نیستی انگل

      زورتو به زنای تنها و بی کس نشون دادی

    • بدون نام

      حد اقل عکس این ادم کثیف نشون بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج