adexo3
۵۲۹۲۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعلام آمار تماشاگران «ایرانشهر»

آمار مخاطبان ۴ نمایش‌ تماشاخانه ایرانشهر که به تازگی به کار خود پایان دادند،اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: آمار مخاطبان ۴ نمایش‌ تماشاخانه ایرانشهر که به تازگی به کار خود پایان دادند،اعلام شد.

به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «... وچند داستان دیگر» به کارگردانی پیام لاریان با ۱هزار و ۷۷۰ مخاطب، «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی با ۴ هزار و۹۰۵ مخاطب، «سونات پاییزی» به کارگردانی جلال تهرانی با ۴ هزار ۱۷۷ مخاطب و «آوازهای سر شام» به کارگردانی کاوه مهدوی با ۲هزار ۶۳۶ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «... وچند داستان دیگر»، «سونات پاییزی»، «ولپن» و«آوازهای سر شام» که از 15 و16 فروردین ماه اجرای عمومی خود را در سالن‌های استاد سمندریان و دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «... وچند داستان دیگر» به کارگردانی پیام لاریان در 26 اجرای خود در سالن استاد سمندریان پذیرای 1 هزار و 770 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 1 هزار و 94 مخاطب با بلیت‌های 15، 20 و 25 هزار تومانی و 333 مخاطب با بلیت‌های 30 هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 306 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «... و چند داستان دیگر» طی 26 اجرا، مبلغ 17میلیون و 20 هزار تومان بوده است.

نمایش «سونات پاییزی» به کارگردانی جلال تهرانی نیز در 28 اجرای خود در سالن استاد سمندریان پذیرای 4 هزار و 177مخاطب بود. از این تعداد 1 هزار و 300 مخاطب با بلیت‌های 15 و 20 هزار تومانی و 2 هزار و 545 مخاطب با بلیت 30 هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 332 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «سونات پاییزی» طی 28 اجرا مبلغ 96 میلیون و 130 هزار تومان بوده است.

نمایش «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی نیز در 24 اجرای خود در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی پذیرای 4 هزار و 905 مخاطب بود. از این تعداد 2 هزار و 590 مخاطب با بلیت‌های 15، 20 و 35 هزارتومانی و 772 مخاطب با بلیت 35 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 292 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «ولپن» طی 24 اجرا مبلغ 114 میلیون و 590 هزار تومان بوده است.

نمایش «آوازهای سر شام» به کارگردانی کاوه مهدوی نیز در 25 اجرای خود در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی پذیرای 2هزار و 363 مخاطب بود. از این تعداد 2 هزار و 84 مخاطب با بلیت‌های 20 و 25 هزارتومانی و 242 مخاطب با بلیت 30 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 153 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آوازهای سر شام» طی 25 اجرا، مبلغ 36 میلیون و 902 هزار تومان بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج