۵۲۹۳۳۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چه کسی لیست اصلاح‌ طلبان شورا را بست؟

پس از انتشار لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران، انتقادها به این لیست بسیار بالا گرفته است. ظاهرا هواداران اصلاح طلب و حتی بده این جناح، انتظار بالاتری از لیست شورای عالی اصلاحات داشته اند.

خبرآنلاین: پس از انتشار لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران، انتقادها به این لیست بسیار بالا گرفته است. ظاهرا هواداران اصلاح طلب و حتی بده این جناح، انتظار بالاتری از لیست شورای عالی اصلاحات داشته اند.

پس از ثبت نام چهره های شناخته شده و ناشناخته اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای شهر و تایید صلاحیت بخش بزرگی از آنها، هواداران جناح اصلاح طلب ظاهرا انتظار داشتند چهره های پررنگتری را در لیست آنها برای انتخابات شورای پنجم ببینند، اما پس از انتشار لیست در شب گذشته، انتقادها بسیار بیش از استقبال بوده است.

در این لیست حتی بسیاری از اعضای فعلی شورای شهر تهران حضور ندارند (اینجا را بخوانید) نکته اینکه چهره هایی مثل محسن مهرعلیزاده، محمد حقانی، احمد حکیمی پور و محمدمهدی تندگویان در لیست نهایی حضور ندارند.

اما چه کسی این لیست را بسته است؟ از اردوگاه اصلاح طلبان خبر می رسد کار اصلی لیست را عبدالواحد موسوی لاری برعهده داشته است. در کنار او حسین کمالی، محمود صادقی، ژاله فرامرزیان، اسماعیل گرامی مقدم، الهه کولایی و مرتضی مبلغ حضور داشته اند که به هیات ۷ نفره شناخته می شوند.

اما پیش از بررسی صلاحیت ها در این هیات هفت نفره، یک تیم ارزیابی ۱۴ نفره رزومه داوطلبان شوراهای شهر را بررسی کرده و لیست ۱۵۰ نفره ای را که بیشترین امتیاز را داشتند، به هیات هفت نفره ارسال می کند. این گروه بر اساس تقسیم بندی‌هایی که مشخص شده بوده (متخصصان، جوانان، زنان و ...) ۴۲ نفر را به هیات رییسه شورای عالی اصلاح طلبان معرفی می‌کنند.

شورای عالی اصلاح طلبان شب گذشته در جلسه داخلی خود از بین این ۴۲ نفر رای گیری کرده و ۲۱ نفر را انتخاب می کنند. ظاهرا چهره هایی مثل محسن مهرعلیزاده، احمدی حکیمی پور، محمد حقانی و محمدمهدی تندگویان رای لازم را کسب نکرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      خاتمی لابد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج