اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۹۷۴۰
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی با رویکرد جدید از رقبایش پیشی گرفت

پایگاه خبری انتخاب واشنگتن پست نوشت: رییس جمهور ایران حسن روحانی اخیرا انتقادهای بی سابقه ای را متوجه اصولگرایان کرده است. او با این انتقاد از رقبای اصولگرا، از رقبای خود پیشی گرفته است.

پایگاه خبری انتخاب واشنگتن پست نوشت: رییس جمهور ایران حسن روحانی اخیرا انتقادهای بی سابقه ای را متوجه اصولگرایان کرده است. او با این انتقاد از رقبای اصولگرا، از رقبای خود پیشی گرفته است.

این اظهارات مشخصا یک حرکت برجسته بوده که نشان دهنده تصمیم جدید روحانی برای خروج از آرامش در مبارزات انتخاباتی است.

بیشتر روسای جمهور ایران به راحتی در دور دوم خود پبروز شده اند اما مشکلات اقتصادی در دوران روحانی او را در برابر حملات پوپولیستی رقبایش آسیب پذیر کرده است.منتقدان روحانی میگویند تحریم های برداشته تحت برجام عواید زیادی برای زندگی مردم عادی نداشته است.

رویکرد و تاکتیک جدید روحانی، طرفداران او به ویژه در میان جوانان را به شور آورده است.

روحانی در شهر همدان در میان حامیانش گفت: مسیر ما به سمت آزادی است. شما نمیتوانید جلوی این مسیر به سمت آزادی را مسدود کنید.

روحانی با اشاره به دوران احمدی نژاد گفت: شما هشت سال کشور را هدایت کردید و مردم دیدند شما چه کردید. دوران خشونت و افراط گرایی تمام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادیا

      خدا حفظش کنه

    • بیژن شکری از مشهد

      شاید هر کسی دیگری جای ایشون بود خیلی زودتر از این ها هم اقدام میکرد و بسیار هم کار بجا و شایسته ایی بود صبر و تحمل هم انداره ایی داره!!
      از دهها تریبون و رسانه های زنجیره ایی که چهار سال مداوم و الانم که با نامزدهای رنگارنگ از همه طرف در حال حمله و هجمه و بداخلاقی و سیاه نمایی بودندو هستند هر کدوم از اون نامزدها هم که فقط یه چیز را فرا گرفته جمله اشون رو با دولت یازدهم اینجور شد اونجور شد شروع میکنن خودتون چه کارنامه ایی دارید و اصلا چه برنامه ایی دارید آخرش هم یه سری حرفهای سطحی و کلی و وعده های نشدنی و بدون پشتوانه جهت عوام فریبی !
      از نظر اخلاقی هم که عملکردشون مشخص هست همین امروز در مشهد خیابان آبکوه دیدم که یکی از بنزهای آقای روحانی رو از وسط پاره کرده بودند.
      .....

    • امیر

      واویلا روحانی

    • بدون نام

      امام فرمودند: اگر دشمن از شما تعریف کرد، بدانید که کار شما مشگل داره، بروید خودتان را اصلاح کنید، دولت یازدهم دولت ناکارآمد و طرفدار سرمایه دار و دشمن سرسخت محرومین و مستضعفین

    • قاسم

      درد دل مردم رو میزنه، ایران رو با بی احترامی به حقوق مردم چه در بحث اقتصادی که الان رقبای روحانی با وعده افزایش یارانه‌ها، اجحاف بزرگی در حق مردم میکنند چون این کار باعث تورم شدید و هزاران مشکل دیگر چه امر ازدواج، چه ارزش پول ملی و چه بیکاری بیشتر در جامعه خواهد شد. واقعیت این است که مردم این رفتارها و وعده‌های عوام فریبانه رو بر نمی تابند. روحانی 1400

    • بدون نام

      روحانی دوستت داریم

    • بدون نام

      روحانی خواب دلواپسان را آشفته کرده

    • بدون نام

      صدا و سیما و رادیو داره با تمام برنامه هاش دولت و دکتر روحانی رو تخریب میکنه. ولی مطمئن باشید مردم گوششون از دروغها و تخریبها پر شده و تاثیری ندارند ,
      من انتخابات قبلی به دکتر روحانی رای ندادم ولی این انتخابات قطعا به دکتر روحانی رای خواهم داد چون مشخص کرد که مرد میدان و توانمنده

    • مرصاد

      جالبه که کسی نظر مخالف نذاشته،گویا نظرات گزینشی به نمایش گذاشته میشوند.
      جالب است،دولت،دولت خفقان منتقدین است.

    • بینام

      منم به روحانی رای میدم

    • بدون نام

      چرا نظرمن را حذف کردید چون گفتم ای کاش براساس پاسخگویی دولت ها رای بدهیم نه شعارهای احساسی وانتحاری برای فراراز پاسخگویی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج