۵۲۹۸۳۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار: صدها ساختمان بلند تهران در خطر آتش

رییس مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی با اشاره به حادثه پلاسکو، اظهار کرد: حادثه پلاسکو در تهران نشان داد که شهرهای بزرگ ما آسیب پذیر است و شایان ذکر است که صدها بلند مرتبه سازی در تهران وجود دارد که ایمنی مناسب در مقابل آتش ندارند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی با اشاره به حادثه پلاسکو، اظهار کرد: حادثه پلاسکو در تهران نشان داد که شهرهای بزرگ ما آسیب پذیر است و شایان ذکر است که صدها بلند مرتبه سازی در تهران وجود دارد که ایمنی مناسب در مقابل آتش ندارند.

محمد شکرچی زاده امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در جلسه شورای فنی استان کرمان با محوریت افتتاح دفاتر منطقه ای جنوب شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: با افتتاح دفاتر منطقه ای جنوب شرق کشور و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، یک هم افزایی در مرکز تحقیقات ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با ایجاد هم افزایی از امکانات هر منطقه در زمینه های زلزله، قیر و آسفالت، حمل و نقل و ... حداکثر استفاده را باید کرد.

رییس مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی با اشاره به حادثه پلاسکو، اظهار کرد: حادثه پلاسکو در تهران نشان داد که شهرهای بزرگ ما آسیب پذیر است و شایان ذکر است که صدها بلند مرتبه سازی در تهران وجود دارد که ایمنی مناسب در مقابل آتش ندارند.

وی از بلند مرتبه سازی های که در تهران صورت گرفته سخن به میان آورد و اضافه کرد: استاندارد های لازم در احداث برخی از بلند مرتبه های تهران رعایت نشده است و این موضوع شهر را آسیب پذیر کرده است، لازم به ذکر است که در کرمان باید برای احداث بلند مرتبه ها نکات ایمنی رعایت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آسیب پذیری ساختمان های اسکلت فلزی سخن به میان آورد و بیان کرد: حوزه حمل و نقل، شهرسازی و ساختمان با همکاری سایر دستگاه های مربوطه به امر ایمن سازی ساختمان های فلزی در کرمان در راستای ایمن سازی در دستور کار قرار خود قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      خب این بی لیاقتی وبی کفایتی شهردار را نشان میده! حالا کاندیدای ریاست جمهوری هم شده! جالب اینجاست که چرا همون اول رد صلاحیت نشد؟ هنننننن؟

    • بدون نام

      پس این موضوعات رودریابین بهتره نه که۲۴ساعته غصه ی دیگران روبخورید چراغی که به خانه رواست به مسحدحرام است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج