اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۰۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پر انرژی به سبک شهرام شکوهی

شهرام شکوهی که به دلیل اجراهای متعدد در تهران و شهرستان های مختلف عنوان پرکارترین خواننده سال ۹۲ را به خود اختصاص داده، جمعه شب و همزمان با میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر، برای آخرین بار در بهار ۹۲ روی استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رفت

پر انرژی به سبک شهرام شکوهی

روزنامه تماشا: شهرام شکوهی که به دلیل اجراهای متعدد در تهران و شهرستان های مختلف عنوان پرکارترین خواننده سال 92 را به خود اختصاص داده، جمعه شب و همزمان با میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر، برای آخرین بار در بهار 92 روی استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رفت و قطعات منتخبی از آلبوم و تک تراک هایش را برای طرفدارانش اجرا کرد.

جو سالن به شدت پر انرژی و مثبت بود. زمانی که شهرام به سراغ آهنگ های اکتیوتر می رفت،سالن تا حد انفجار پیش می رفت. در این کنسرت که به همت شرکت سل فا و به تهیه کنندگی مجید توسی بر گزار شد، شهرام شکوهی مثل اجراهای قبلی خود باز هم لباس جالبی به تن داشت که طرح آن تلفیقی بود از سنت و مدرنیته...

پر انرژی به سبک شهرام شکوهی

پیش از شروع اجرای شکوهی و گروهش، کلیپی در مورد روز پدر و آزادسازی خرمشهر برای حضار پخش شد و بعد از آن شهرام و گروهش روی استیج حاضر شدند و با «دل دیوونه» به استقبال مخاطبان خود رفتند.

در این کنسرت هم مثل کنسرت های قبلی شکوهی، پیش از اجرای آهنگ «جادوی چشم تو» مصاحبه ای از شهرام پخش شد که در آ« به حسرت عدم حضور پدر مرحومش در کنسرت هایش اشاره می کند. شهرام شکوهی در این کنسرت به اجرای آهنگ هایی چون «مدارا»، «شب و بارون»، «اسیری»، «لیلی»، «دل دیوونه»، «خیال کن» و ... پرداخت.

شکوهی در بخش دیگری از کنسرت خردادی خود رو به حضار کردو گفت: «دیشب تولد مادرم بود. به افتخار همه مادران ایرانی ...»

خالق مدارا در این کنسرت پذیرای مهمانان ویژه ای مثل بهنام صفوی، محمد علیزاده، میلاد ترابی و سید علی ضیاء بود که حضار در سالن هنگام معرفی این چهره های شاخص، به تشویق آنها پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج