اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۱۳۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جشن«آبی ها» در کنسرت شهرام شکوهی

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، فرزاد حاتمی، آرش برهانی و میثم بائو، دو شب پیش از بازی با داماش، قهرمانی تیمشان را در کنسرت شهرام شکوهی جشن گرفتند. شکوهی گفت خودش از طرفداران پروپاقرص استقلال است.

جشن«آبی ها» در کنسرت شهرام شکوهی

روزنامه تماشا: مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، فرزاد حاتمی، آرش برهانی و میثم بائو، دو شب پیش از بازی با داماش، قهرمانی تیمشان را در کنسرت شهرام شکوهی جشن گرفتند. شکوهی به تماشا گفت خودش از طرفداران پروپاقرص استقلال است.

کنسرت شهرام شکوهی چهارشنبه شب در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که ستاره های استقلال، با حضور در این کنسرت جشن زودهنگام قهرمانی خودرا برگزار کردند. شهرام شکوهی که در این کنسرت هم همانندکنسرت های قبلی خود با همراهی موسسه فرهنگی سل فا روی استیج حاضر شده بود، در اجرای خودکه ساعت 10 شب آغاز شد، پذیرای سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده، فرزاد حاتمی و میثم بائو بود.

شکوهی در مورد حضور آبی پوشان پایتخت در کنسرتش به تماشا می گوید: «بچه های استقلال هم خودشان دوست داشتند در برنامه ما حضور داشته باشند و هم ما تمایل داشتیم تا در خدمتشان باشیم. خوشبختانه تشریف آوردند و جشن قهرمانی شان را در کنسرت ما برگزار کردند.»

جشن«آبی ها» در کنسرت شهرام شکوهی

شهرام شکوهی اینطور ادامه می دهد: «می توان گفت این یک جشن قهرمانی زودهنگام برای استقلال بود. من روز بازی با داماش کنسرت داشتم و به همین دلیل نمی توانستم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنم و در جشن قهرمانی استقلال شرکت داشته باشم. بچه ها لطف کردندو به کنسرت آمدند تا من هم در جشن قهرمانی استقلال سهیم باشم.»
شهرام شکوهی که خودش را یک استقلالی معرفی می کند، به تماشا می گوید: «سال هاست استقلالی هستم و این تیم را دوست دارم.»

خالق مدارا معتقد است تیم محبوبش در آسیا هم می تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند. شکوهی می گوید: «با حضور امیرخان فکر می کنم استقلال در آسیا هم به موفقیت خواهد رسید و نتایج خوبی کسب خواهد کرد. ما از آسیا فاصله زیادی نداریم. در گروهی که استقلال توانست به عنوان تیم اول از آن صعود کند، سه تیم قدرتمند حضور داشتندکه هر سه آنها سابقه قهرمانی آسیا را یدک می کشیدند. فکر می کنم موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست.»

شکوهی می گوید متاسف است که نتوانست یکی از مهمانان آبی پوش کنسرتش را معرفی کند: «من همه بچه ها را معرفی کردم و متاسفانه فقط میثم بائو را معرفی نکردم. میثم دقایق پایانی کنسرت به سالن رسید، من میثم را در سالن ندیدم و متاسفانه دوستان کاغذی که حاوی اسم او بود را روی باند گذاشتندو من متوجه این موضوع نشدم.»

با وجود تاکید بر طرفداری از استقلال، شکوهی برای پرسپولیسی ها کری نمی خواند: «بین پرسپولیسی ها دوستان خوبی دارم و خیلی ناراحت شدم که نتوانستند به مقام قهرمانی جام حذفی دست پیدا کنند. این تنها باری بود که از باخت پرسپولیس ناراحت شدم. دوست داشتم پرسپولیسی ها هم به یک مقام قهرمانی برسند که متاسفانه نشد. امیدوارم پرسپولیس فصل آینده با قدرت بازگردد چون معتقدم اگر یک پرسپولیس قوی وجود داشته باشد، تازه می توانیم از استقلالی بودنمان لذت ببریم.»

شهرام شکوهی در ادامه صحبت های فوتبالی خود به تماشا نظر جالبی هم در مورد امیر قلعه نویی دارد و می گوید: «این تیم، تیم خودامیرخان است. واقعیت این است که استقلال مهم است. امیرخان و مرحوم ناصرخان حجازی و بقیه بزرگان استقلال، کسانی هستند که در کنار استقلال رشد کردندو بزرگ شدند. اگر یک طرفدار استقلالی بخواهد برای اسم یکی از بزرگان خود استقلال را تضعیف کند، به نظر من استقلالی نیست. یک زمانی مرحوم ناصر حجازی عزیز که همیشه به او ارادت داریم و خواهیم داشت، برای استقلال مفید بودند و برای این تیم افتخارات زیادی کسب کردند.

یک زمانی هم امیر قلعه نویی می تواند به تیم افتخار کند و باید به او اجازه داد تا به تیمش خدمت کند. احترام اسطوره ای مثل ناصر حجازی تا ابد با همه طرفداران استقلال واجب و لازم است اما اینکه برخی سعی می کنند با استفاده از نام حجازی، امیر قلعه نویی را بکوبند، کار بسیار اشتباهی است. امیر قلعه نویی در طول این سال ها نشان داده که کارش را به خوبی بلد است و امیدوارم همچنان در استقلال بماند. چه کسی بدش می آید مربی که 5 دوره قهرمانی در لیگ برتر تجربه کرده است را در تیم خودش نداشته باشد؟»

شکوهی در مورد طراحی جالب لباسش هم به تماشا می گوید: «خانم توکل زحمت کشیدند و این لباس را برای ما طراحی کردند. فعلا از این طرح در کنسرت ها استفاده می کنیم وانشاءالله تلاش داریم در اجراهای بعدی هم، به همین شکل از لباس هایی که تلفیقی از سنت و مدرنیته هستند، استفاده کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج