۵۳۲۰۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رکوردهای گلکسی S۸ ادامه دارد!

اخیرا یک گوشی گلکسی S۸ سامسونگ که از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می کند با اپلیکیشن Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته است. این گوشی توانسته بالاترین امتیاز در بخش پردازش چند هسته ای را از آن خود کند.

وب سایت کلیک: اخیرا یک گوشی گلکسی S۸ سامسونگ که از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می کند با اپلیکیشن Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته است. این گوشی توانسته بالاترین امتیاز در بخش پردازش چند هسته ای را از آن خود کند.
رکوردهای گلکسی S8 ادامه دارد!

گوشی های گلکسی S۸ و گلکسی +S۸ سامسونگ در حال حاضر جزو بهترین دستگاه های اندرویدی موجود در بازار محسوب می شود. هر مدل از این گوشی ها خود دارای دو نسخه متفاوت با تراشه های متفاوت است. مدل های عرضه شده در بازار آمریکا از پردازنده ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ بهره می برد. سایر مدل ها با تراشه اختصاصی اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ عرضه می شود که یک پردازنده ۸ هسته ای بوده و دارای پردازنده گرافیکی Mali-G۷۱ MP۲۰ است.
رکوردهای گلکسی S8 ادامه دارد!

امروز یک مدل از گلکسی S۸ که از تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می کند با استفاده از Geekbench مورد آزمایش بنچمارک گیری قرار گرفت که موفق شد در بخش پردازش چند هسته ای به امتیاز بی نظیر ۷۱۰۱ دست پیدا کند. این امتیاز بالاترین میزانی است که تا به حال در یک گوشی هوشمند ثبت شده است. اما امتیاز این پردازنده در بخش تک هسته ای به هیچ وجه به بالاترین امتیاز ثبت شده نزدیک نبود.

پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ با فرایند ۱۰ نانومتری FinFET تولید شده است. به کارگیری چنین فناوری در ساخت این تراشه به آن معنی است که این تراشه در زمینه عملکرد و مصرف انرژی حرف اول را می زند. از آنجایی که زیبایی ظاهری هر گوشی هوشمند با چشمان کاربران سنجیده می شود، راهی برای مقایسه زیبایی در طراحی گوشی ها وجود ندارد. ولی در بخش هایی مثل عملکرد، می توان با استفاده از تست بنچمارک، به راحتی عملکرد گوشی ها را با یکدیگر مقایسه نمود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج