۵۳۳۳۴۱
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

مصطفی ملکیان: بدون شک به روحانی رای می دهم

چون روزهاي انتخابات رياست جمهور نزديك است با اينكه همه دوستان باخبرند ذاتا از مسائل سياسي گريزانم، ولي احساس تكليف اخلاقي مي‌كنم كه در وضع كنوني، بدون شك و شبهه در انتخابات پيش رو شركت خواهم كرد و هميشه هم گفته‌ام كه هيچ راهي براي دموكراتيك شدن يك كشور وجود ندارد كه هم مصلحت‌انديشانه‌تر و هم اخلاقي‌تر از شركت در انتخابات باشد.

مصطفی ملکیان اعتماد نوشت: چون روزهاي انتخابات رياست جمهور نزديك است با اينكه همه دوستان باخبرند ذاتا از مسائل سياسي گريزانم، ولي احساس تكليف اخلاقي مي‌كنم كه در وضع كنوني، بدون شك و شبهه در انتخابات پيش رو شركت خواهم كرد و هميشه هم گفته‌ام كه هيچ راهي براي دموكراتيك شدن يك كشور وجود ندارد كه هم مصلحت‌انديشانه‌تر و هم اخلاقي‌تر از شركت در انتخابات باشد.
پنج راه بيشتر وجود ندارد و همه اين راه‌ها از راه پنجم به لحاظ مصلحت‌انديشانه و اخلاقي فرودست‌ترند. بالاخره يا بايد انقلاب كرد، يا بايد شورش‌ها و مركزگريزي‌هاي داخلي يا مداخلات خارجي داشت يا در انتخابات شركت كرد. در ميان اين پنج راه، تنها راهي كه هم مصلحت‌انديشانه و هم قويا اخلاقي‌تر است، يعني انسان در حين انجام دادن آن نبايد هيچ كار غيراخلاقي انجام دهد انتخابات است و حال اينكه هر كدام از راه‌هاي ديگر كم يا بيش كارهاي غيراخلاقي در حين آن صورت مي‌گيرد.
بگذريم از اينكه مصلحت‌انديشانه هم نيستند. بنابراين، من در انتخابات شركت مي‌كنم و باور به جد دارم كه بايد شركت كرد زيرا يگانه راه در اختيار ما و البته مصلحت‌انديشانه و اخلاقي است و راه‌هاي ديگر همگي منفور و مردودند. در اوضاع و احوال كنوني با وجود همه كمبودها و نارسايي‌ها كه دولت آقاي روحاني داشته، من شك ندارم كه به آقاي روحاني راي خواهم داد با اينكه از دولت آقاي روحاني همه بسيار بيشتر از اين انتظار داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا پس با این رای تو روحانی برنده شده

    • بدون نام

      ما هم حتما به رئیسی رای میدیم . اصلا شما رو کی میشناسه که اعلام رسمی میکنید ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج