اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۳۶۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توقف تولید تبلت‌های ۷.۹ اینچی اپل!

بنابر گزارش‌ها، شرکت اپل در نظر دارد به تولید تبلت‌های ۷.۹ اینچی آیپد مینی خاتمه دهد و فروش ناامیدکننده آن‌ها، باعث شده است تا شرکت اپل از توسعه مدل جدیدی از تبلت آیپد مینی صرف‌نظر نماید.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: بنابر گزارش‌ها، شرکت اپل در نظر دارد به تولید تبلت‌های ۷.۹ اینچی آیپد مینی خاتمه دهد و فروش ناامیدکننده آن‌ها، باعث شده است تا شرکت اپل از توسعه مدل جدیدی از تبلت آیپد مینی صرف‌نظر نماید.
توقف تولید تبلت‌های 7.9 اینچی اپل!

شرکت اپل از اولین تبلت ۹.۷ اینچی آیپد مینی در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرد و با اینکه تا به‌حال، سه نسل دیگر از این تبلت‎ معرفی شده است؛ به‎نظر می‌رسد که این محصولات از چشم‌انداز آینده این سازنده کنار گذاشته شده است. براساس اطلاعات جدید وب‌سایت BGR، منابع نزدیک به شرکت اپل ادعا می‎کنند که تولید تبلت آیپد مینی به دلیل عرضه محصولات دیگر توسط کوپرتینویی‌ها و هم‎چنین عدم محبوبیت این سری در میان خریداران، به تدریج متوقف خواهد شد.

از نظر اندازه، تبلت آیپد مینی با نمایشگر ۹.۷ اینچی در میان گوشی آیفون ۷ پلاس ۵.۵ اینچی و تبلت آیپد ۹.۷ اینچی (از جمله مدل "پرو") جای می‌گیرد. در سال ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ که هنوز گوشی‌های آیفون ۵.۵ اینچی معرفی نشده بود و کاربران به گوشی‌های کوچک آیفون محدود بودند، عرضه آیپد مینی توانست یک تعادل مناسب را میان محصولات اپل به‌وجود آورد اما با عرضه آیفون‌های پلاس این سازنده، محبوبیت تبلت‌های آیپد مینی رو به نزول گذاشت و در نهایت، اکنون شرکت اپل ترجیح می‌دهد تا این محصولات را در گذشته به فراموشی بسپارد.

یکی از دلایل کاهش تمایل کاربران به خرید تبلت‌های آیپد مینی شرکت اپل، به قیمت بالای آن‌ها باز می‌گردد. هم‌چنین، معرفی محصولات جدید از جمله تبلت آیپد ۹.۷ اینچی که در اوایل فروردین از آن رونمایی شد، خرید آیپد مینی ۴ را برای کاربران غیرمنطقی جلوه می‌دهد. از طرفی، شرکت اپل نیز از تولید مدل جدیدی از این تبلت صرف‌نظر نموده است و همین موضوع باعث شده تا کاربران دیگر علاقه چندانی به تبلت‌های آیپد مینی اپل نداشته باشند.

در اوایل سال جاری میلادی، شرکت اپل تصمیم گرفت تا قیمت مدل‌های مختلف تبلت آیپد مینی ۴ را کاهش دهد و در حال‌حاضر، تنها مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن در دو نسخه با پشتیبانی از وای‌فای و LTE با قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. البته، توقف تولید و توسعه مدل جدید تبلت آیپد مینی ۴ به طور رسمی توسط شرکت اپل تایید نشده است اما اگر گزارش جدید صحت داشته باشد، باید در طی چند روز آینده، بیانیه رسمی توسط این شرکت واقع در کوپرتینو منتشر شود. علاوه‎براین، هنوز مشخص نیست که شرکت اپل در چه زمانی به فروش تبلت آیپد مینی ۴ خاتمه می‌دهد و به همین جهت، باید مدتی منتظر ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج