۵۳۳۶۶۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

قاتل ۶ عضو یک خانواده دستگیر شد

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل ۶ نفر از اعضای یک خانواده در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل ۶ نفر از اعضای یک خانواده در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سردار ناصر اصلانی گفت: مقارن ساعت ۰۱: ۲۶ بامداد امروز، در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در سلماس، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در صحنه، با جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده و ۲ مجروح که یک نوزاد دو ماهه و دختر بچه‌ای ۶ ساله بودند مواجه و بلافاصله مجروحان توسط اورژانس به بیمارستان سلماس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه نوزاد دو ماهه نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد، اظهار داشت: در تحقیقات اولیه پلیس، مشخص شد فردی ۳۹ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی وارد منزل پدرزنش شده و تمامی اعضای خانواده را به گلوله بسته است.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از ارتکاب جنایت حین فرار با پای پیاده با راننده یک دستگاه سواری پژو که کنار خیابان پارک شده بود درگیری لفظی داشته، تصریح کرد: قاتل با توجه به اینکه کلید خودرو روی آن بوده از فرصت استفاده وبا آن خودرو از صحنه متواری می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم سرنخ هایی به دست آورده و موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خوی شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: تحقیقات توسط پلیس در خصوص علت این جنایت ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجا داریم میریم ما خدایا زدیم رو دست تگزاس

    • شکرالله

      ماوقتی مهریه سنگین رو ملاک خوشبختی دختر بدانیم وبه داماد ازروز اول بامهریه سنگین زور بگیم باید جواب زور گیری خودمون رو باکلاش دریافت کنیم ما ازاسلام فاصله داریم کجا اسلام گفته مهریه باید سنگین باشد وزن به مرد زور بگوید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکر مهریه سنگین است قبول نکند . دلیل نیست که
        چند را بکشد

    • زهرا

      نوزاد 2 ماهه خدایا گناه داشته و همچنین بچه 6 ساله ...به کدامین گناه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      شکر الله مگه روز اول کور و کر هستین یا دختر قحطی اومده یا کسی مجبورتون کرده زیر بار مهریه
      سنگین برید در ثانی مگه تو علم غیب داری که حرف از مهریه میزنی اینجا یک نامرد بی وجدان جون 6 نفر رو گرفته گناه اون بچه های معصوم چی بوده كه طفل 6ماهه باید قربانی یه جانی از خدا بی خبر بشه ما نه تنها از اسلام فاصله داریم که از انسانیت هم کیلومتر ها فاصله داریم وقتی با هر بهانه ای از جنایت به این بزرگی دفاع می کنیم
      مهریه زیاد بوده پس طرف حق داشته بره جون 6نفر رو بگیره بابا منطق داشته باشین
      زورگیری کدومه چرا روز اول زیر بار زور میرین که بعدش جوابش رو با کلاش بدین اون کلاش رو تو سر خودتون خالی کنین چون اون زمان که باید کار میکرد کار نکرد پس حقشه متلاشی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج