۵۳۴۱۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ورایزن به یاری صنایع آمد

ورایزن با ارائه خدمات محیط SDP (محیط امن و پایه نرم‌افزاری)، به دفاع از صنایع در برابر حملات سایبری خواهد پرداخت.

وب سایت سایبربان: ورایزن با ارائه خدمات محیط SDP (محیط امن و پایه نرم‌افزاری)، به دفاع از صنایع در برابر حملات سایبری خواهد پرداخت.


ورایزن به یاری صنایع آمد

شرکت مخابراتی ورایزن آمریکا، اعلام کرد با استفاده از محیط پایه نرم‌افزاری (SDP)، به حمایت از مشاغل، کارخانه‌ها و صنایع بخش دولتی و خصوصی، در برابر حملات سایبری خواهد پرداخت. در حقیقت، این شرکت، قصد دارد دسترسی کارمندان و کارکنان مشغول در صنایع مختلف به داده‌ها و شبکه اطلاعاتی هر مجموعه، با استفاده از ابزارآلات ارتباطی شخصی را سازمان‌دهی نماید. ورایزن اعلام کرد با استفاده از این قوانین، قصد دارد حملات سایبری به شبکه‌ها را مسدود کرده و نوعی مرز مجازی اطراف هر شبکه‌ای ایجاد نماید.
به‌عنوان یک راهکار، مدل توزیع نرم‌افزاری (SaaS)، از مواردی است که شرکت ورایزن، برای تولید این سپر امنیتی خود در برابر مشاغل به کار خواهد گرفت. مدل SaaS، نمونه‌ای از توزیع نرم‌افزاری است که در آن حالت، یک توزیع‌کننده سوم شخص، با میزبانی از نرم‌افزارهای خاص، امکان دسترسی امن کاربران به این نرم‌افزارها را از طریق اینترنت فراهم می‌کند.
ورایزن در اجرای این طرح، با ایزوله کردن ارتباطات، بین نسخه‌های نهایی هر نرم‌افزاری و ابزار ذخیره اطلاعات هر کاربر (رایانه‌های شخصی، حافظه رایانه، حافظه قابل‌حمل)، از بروز حملات سایبری، در بستر شبکه، نظیر حملاتی همانند اختلال سرویس توزیع‌شده و سرقت اطلاعات اعتباری، جلوگیری می‌نماید.
کارشناسان امنیتی معتقدند زمانی اجرای این طرح ورایزن بااهمیت‌تر می‌شود که کارکنان شرکت‌ها و صنایع مختلف، برای دسترسی به اطلاعات حساس سازمانی، از ابزارآلات شخصی استفاده کنند. سالانه حجم بالایی از حملات سایبری به شبکه سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی، با سوءاستفاده از کارکنان و کارمندان آن‌ها انجام می‌شود. بسیاری از این کارکنان، برای دستیابی به شبکه سازمان متبوع خود، از دستگاه‌های شخصی استفاده می‌کنند.

علاوه بر اجرای طرح فوق، شرکت ورایزن تعهد داده است تا دسترسی کاربران به شبکه‌های زیرساختی را تا تشخیص هویت و تضمین امنیت کاربری که تقاضای دسترسی دارد، مسدود سازد و از این طریق، امنیت زیرساخت‌ها را نیز تضمین نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج