adexo3
۵۳۵۲۸۲
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

اختلاف رئیسی و روحانی در مشهد چند رأی است؟

فرماندار مشهد اعلام کرد: تاکنون ۱۰۰ صندوق به فرمانداری تحویل داده شده است، در مجموع هزار و ۱۷۰ صندوق در شهرستان مشهد داریم و تلاش می‌کنیم تا یکشنبه بعدازظهر نتایج انتخابات شورای شهر مشهد را اعلام کنیم.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار مشهد اعلام کرد: تاکنون ۱۰۰ صندوق به فرمانداری تحویل داده شده است، در مجموع هزار و ۱۷۰ صندوق در شهرستان مشهد داریم و تلاش می‌کنیم تا یکشنبه بعدازظهر نتایج انتخابات شورای شهر مشهد را اعلام کنیم.

رحیم نوروزیان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان مشهد اظهار کرد: مشارکت مردم مشهد در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بیش از ۷۰ درصد بوده است، به جز ۲۰ شعبه شمارش سایر شعبه‌ها در سطح مشهد به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع اختلاف آقای رئیسی و روحانی صد هزار و ۱۵۰ هزار در نوسان است و تاکنون آقای رئیسی در مشهد رای اول و آقای روحانی رای دوم را دارد.

فرماندار مشهد یادآور شد: انتخابات در آرامش کامل در مشهد برگزار شد اما عده‌ای قصد فضاسازی‌هایی را داشتند که البته هدفمند بود، با توجه به این که در انتخابات‌ها هیجان و شور زیاد است این اتفاقات طبیعی است اما فضای سنگینی از سوی برخی با محوریت ترتیبی شعب و کمبود تعرفه ایجاد شد در حالی که سیستم های ما به طور آنلاین فعال بودند.

نوروزیان تاکید کرد: ما تلاش می کنیم هرچه زودتر نتایج آراء را اعلام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راشد

      خوشحالیم.خدا راشکر وآفرین بر ملت هشیار ایران.
      فقز امیدواریم که آقای روحانی بخصوص در همین روزها دستور کنترل شدیدی را برای جلوگیری از هر گونه افزایش قیمتها را بدهند.در میان برخی اصناف در سطح خرد وکلان کسانی هستند که میخواهند ضمن تخریب دولت از آب گل آلود دربازار ارزاق مردم ماهی بگیرند ومردم را از آرائی که داده اند پشیمان ونسبت به دولت روحانی بدبین کنند.

    • 1400

      دیدید جوجه هارا وسط بهار شمردند..اینهمه تبلیغات سوء ..این همه تبلیغ در بین روستاییان توسط افراد هدفمند بعنوان...اینکه.....

    • بدون نام

      خدا رو شکر من خیلی نگران کارگران چینی و ترکیه ای بودم مخصوصا دختر مظلوم آقای وزیر اما خدا کمک کرد تا اینا بیکار نشن!!!!!!!

      پاسخ ها

      • سلی

        نگران نباش

      • بدون نام

        "سلی"چون تو گفتی باشه.خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج