adexo3
۵۳۶۳۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عدم پاسخگویی بانک مرکزی دردسرساز شد

جمعی از سپرده گذاران مؤسسه اعتباری کاسپین در مشهد صبح امروز به نشانه اعتراض در مقابل فرمانداری و استانداری تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده‎هایشان شدند.

خبرگزاری میزان: جمعی از سپرده گذاران مؤسسه اعتباری کاسپین در مشهد که از وعده‌ و وعیدها برای حل مشکلاتشان ناامید شده‌اند، صبح امروز به نشانه اعتراض در مقابل فرمانداری و استانداری تجمع کرده وخواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده هایشان شدند.

قاضی حیدری معاون دادستان مشهد در این رابطه گفت: دستگاه قضایی پیگیر تعیین تکلیف وضعیت سهامداران است اما متاسفانه بانک مرکزی همکاری با دستگاه مربوطه را ندارد و در بحث نظارت‎ها بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی ادامه داد: این موسسات کار شبه بانکی انجام می‌دادند و عدم پاسخگویی و نظارت بانک مرکزی در این زمینه مسئله آفرین شده است.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: شش ماه پیش طرحی دادیم که حساب های تا ۲۰ میلیون تومان به صورت گام به گام کانورت کنند که این کار در مجموعه «بدر توس» انجام شد و نتیجه بخش بود، اما به علت عدم همکاری بانک مرکزی مردم همچنان گرفتار هستند.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولین به دغدغه‌های مردم توجه ویژه کنند و مشکلات هموطنانی که در این بحران ناخواسته گرفتار شده اند را حل کنند.

گفتنی است؛ موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتبار به موسسات، از تجمیع تعاونیهای اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدرتوس و پیوند از سال ۱۳۹۴ شکل گرفته و مشکلات تعاونیهای مورد اشاره با سهامدارانشان به آن منتقل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج