اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۸۲۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش حدادعادل به انتقاد از مناظره ها

حداد عادل گفت: قرار نیست ما از روز اول قهر کنیم بلکه می شود مشکلات این مناظرات را شناخت، مطرح کرد و در جهت برگزاری بهتر این مناظرات اقدام کرد.

خبرگزاری مهر: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به انتقاد برخی کاندیداها نسبت به برگزاری مناظره انتخاباتی اظهار داشت: قرار نیست کاندیداها از روز اول قهر کنند، صدا و سیما می خواهد مناظره ها برگزار شود و در عین حال بداخلاقی های سیاسی چهار سال گذشته نیز تکرار نشود، باید نگرانی های صدا و سیما را مد نظر داشت.

غلامعلی حداد عادل کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نشست خبری امروز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی کاندیداها بعد از مناظرات تلویزیونی روز گذشته اظهار داشتند اگر مناظرات به این سبک ادامه یابد در مناظرات شرکت نمی کنند آیا شما هم موافق این نظر هستید، گفت: فکر می کنم کاندیداها نباید به این زودی قهر کنند.

وی اظهار داشت: اگر عیب و اشکالی در مناظرات هست باید تذکر بدهند و نمایندگان کاندیداها در جلسه ای با نمایندگان صدا و سیما بنشینند و مشکل را حل کنند.

حداد عادل گفت: قرار نیست ما از روز اول قهر کنیم بلکه می شود مشکلات این مناظرات را شناخت، مطرح کرد و در جهت برگزاری بهتر این مناظرات اقدام کرد.

وی همچنین افزود: صدا و سیما می خواهد مناظره باشد و در عین حال بداخلاقی های سیاسی چهار سال قبل تکرار نشود. ما باید متوجه نگرانی های صدا و سیما هم باشیم.

حداد عادل همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر که از وی پرسید پیش از این رئیس ستاد انتخابات شما اعلام کرده بود یک هفته قبل از برگزاری انتخابات کاندیدای نهایی ائتلاف سه گانه مشخص خواهد شد، آیا شما هم این نظر را قبول دارید؟ حداد پاسخ داد یکی از احتمالات این است که یک هفته قبل از برگزاری ثبت نام کاندیدای نهایی ائتلاف مشخص شود اما احتمال دیگر این است که شاید هر سه نفر با توافق هم تا آخر در صحنه بمانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حداد عادل که کلا رای ممتنعه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج