۵۳۹۳۴۱
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

خواسته اول و آخر اصفهانی ها از دولت روحانی

زاینده رود خواسته اول و آخر اصفهانی‌ها از دولت روحانی است و انتظار دارند که وزارت نیروی دولت روحانی با تدبیرتر از گذشته و نگاهی فرابخشی‌تر از قبل به اصفهان داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: رضا امینی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز در یک‌صد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با آرزوی توفیق و موفقیت برای منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: امیدوار هستیم با همدلی برای ارتقای شهر اصفهان گام برداشته شود و اصفهان جایگاه واقعی خود در سطح ملی و بین‌المللی را بیش‌ازپیش کسب کند.

وی با بیان اینکه باید به تمامی سلایق احترام گذاشت و یاد گرفت هیچ گروه و حزبی به تنهایی قادر به اداره کشور نیست، خطاب به منتخبان پنجمین دوره شورای شهر گفت: از شما می‌خواهیم با حفظ و صیانت از دستاوردهای اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با استفاده از آموزه‌های دینی و مذهبی فضای معنوی و سالم توام با شور و نشاط و شادی را برای همه شهروندان اصفهانی فراهم کنند که به طور حتم خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران انتظار دارند، استفاده از همه ظرفیت‌ها افزایش اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت و مایه پیشرفت روزافزون شهر خواهد شد.

امینی در ادامه گفت: ما هم آمادگی داریم که در حد مشاوره به شورای دوره پنجم کمک کنیم، زیرا این شورای شهر، متعلق به اصفهان است و قطعا اعضای دوره پنجم هم این بلند نظری را دارند؛ در نهایت برای تمامی منتخبان دوره پنجم شورا آرزوی توفیق داریم.

وی گفت: همه منتظرند ببینند که مدیران جدید چه عملکردی دارند این در حالی است که باید توجه داشت در اقدامی عجولانه ظرفیت شورا کم شده است، در اثر رفتار برخی از شورا‌ها در کشور، مجلس در اقدامی کاهش تعداد اعضای شورا را رقم زد و این مسئله قطعا بر عملکرد شورا تاثیر خواهد گذاشت.

از رئیس جمهور تقاضا دارم وعده‌های خود را فراموش نکند

در ادامه نورالله صلواتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان دستور جلسه شورا اظهار داشت: از هموطنان، همشهریان و امت شهیدپرور به‌خاطر حضور در حماسه پرشور و عظیم ۲۹ اردیبهشت ماه به سهم کوچک خود تشکر می‌کنم و از اینکه شهروندان توفیق حضور را به دیگر عزیزان ارزانی داشتند احساس آرامش و سبکی می‌کنم.

وی در ادامه گفت: در کنار مسئولیت‌هایی که در شورای اسلامی شهر اصفهان بر عهده داشتیم، شرمنده پدران و مادرانی هستیم که انتظار اشتغال از فرزندان تحصیل‌کرده خود، تأمین نیازهای مادی و ... را داشتند که واقعاً کار سنگینی بود، امیدوارم با بهبود فضای اقتصادی کشور این مشکلات برطرف شود.

صلواتی افزود: به لطف خدا و همت همشهریان سه انتخابات را پشت‌سر گذاشتیم و چهره‌های خدمتگزار انتخاب شدند. به همه منتخبان تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی توفیق دارم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: زمان انتخابات گذشته و اکنون زمان همدلی است، انتظارم از رئیس جمهور این است که همانگونه که گفت: رئیس جمهور صددرصدی مردم هستم امیدوارم در گفتار و رفتار هم به‌گونه‌ای عمل کند که احساس تعلق همه شهروندان برای او برقرار شود.

وی افزود: از رئیس جمهور می‌خواهم وعده‌های خود را فراموش نکند، هرچند در دوره اول ریاست جمهوری و در حضور هزاران نفر از همشهریان گفت: حتی یک روز هم نباید زاینده‌رود خشک بماند، اما متأسفانه زاینده‌رود خشک ماند، ولی رئیس جمهور در آخرین سفرش در روزهای منتهی به انتخابات در میدان امام (ره) گفت: اکنون دیگر نوبت زاینده‌رود است.

اصفهانی‌ها از رئیس جمهور هیچ چیزی به‌غیر از عمل به وعده‌ها نمی‌خواهند

صلواتی خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: اصفهانی‌ها از شما هیچ چیزی به‌غیر از عمل به وعده‌ها نمی‌خواهند، مردم اصفهان تن‌ها و تن‌ها زاینده‌رود را می‌خواهند، اصفهانی‌ها مردم مظلوم و نجیبی هستند به‌طوری که بیش از ۱۰ سال است که صبورانه خشکی زاینده‌رود را می‌بینند و بغض خود را در گلو فرو می‌برند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه گفت: زاینده‌رود خواسته اول و آخر اصفهانی‌ها از دولت روحانی است و انتظار دارند که وزارت نیروی دولت روحانی با تدبیرتر از گذشته و نگاهی فرابخشی‌تر از گذشته به اصفهان داشته باشند.

صلواتی در ادامه ضمن تبریک به نامزد منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از حسن کامران صمیمانه می‌خواهم که همراه، همگام و هماهنگ با دیگر نمایندگان استان در احقاق حق استان اصفهان بیش از گذشته تلاش کند.

وی در ادامه ضمن تبریک به ۱۳ نامزد منتخب شهروندان در شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: برادرانه می‌گویم این فرصت چهار ساله همچون برق و ابر بهاری و حتی کمتر از چشم بر هم زدن می‌گذرد، انتظار شهروندان خدمت است، در همه ادوار گذشته چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان، همواره شهردارانی خدوم و خدمتگزار داشته و در ۱۸ سال گذشته هم شوراهای اسلامی شهر اصفهان خالصانه و در حد توان خدمت کرده‌اند.

صلواتی خطاب به منتخبان پنجمین دوره شورای شهر گفت: محیط زیست مهم‌ترین چالش اصفهان در دهه آینده است، بنابراین باید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان تصمیم‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز بگیرند، پروژه‌های مهم شهر همچون مترو، توسعه حمل و نقل عمومی و پاک، رینگ حفاظتی شهر اصفهان، سالن‌های همایش بین‌المللی، نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، بافت‌های فرسوده، حفظ و گسترش فضای سبز، تفکیک پسماند، ساماندهی پروژه منارجنبان و بالاخره پروژه‌هایی که اشتغال‌زایی به دنبال خواهد داشت را به فراموشی نسپارند و قطار توسعه همچنان حرکت خود را با شدت و سرعت بالا ادامه دهد.

وی تأکید کرد: پروژه‌های مهم شهر ارتباطی به جناح‌های سیاسی ندارد، اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب تفاوتی نمی‌کند، آنچه مهم است اصفهان است، بیش از هزار سال سابقه تاریخی و تمدنی درخشان امانتی است که ۲ ماه دیگر تحویل داده می‌شود. ما که هرچه در توان داشتیم انجام دادیم.

دولت منتخب فارغ از فضای سیاسی تمام همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرد

در ادامه وحید فولادگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان دستور پس از تقدیر از حضور پر شور مردم پای صندق‌های رای اظهار داشت: این حضور به طور حتم باعث فخر نظام جمهوری اسلامی ایران و نشانگر پشتیبانی مردم از نظام است.

وی خطاب به دولت جدید گفت: امیدواریم دولت منتخب فارغ از فضای سیاسی تمام همت خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار گیرد. عدم توجه دولت به تعهدات خود مشکلات شهر‌ها را پایدار کرده که امیدواریم در این دولت مشکلات برطرف شود.

فولادگر اضافه کرد: به عنوان مثال عدم پرداخت سهم دولت در صدور پروانه در بافت فرسوده، قطع تسهیلات بانکی ساخت مسکن در بافت فرسوده، عدم تخصیص بودجه سهم دولت در پروژه‌های ملی مثل مترو و عدم پرداخت سهم دولت در سهم بلیط اتوبوس تعدادی از این مشکلات است.

وی ادامه داد: عدم پرداخت سهم دولت در خرید اتوبوس، عدم تحویل سوخت یورو ۴ به خودروهای عمومی مثل اتوبوس و خودروهای سواری در شهر اصفهان، عدم پیش بینی اعتبارات کافی در طرح‌های توسعه استان بویژه در بخش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی و عدم انجام تعهدات در انتقال سایت پردازش پسماند از موارد دیگر است.

عضو شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: عدم اجرای قانون مدیریت واحد شهری، ارائه لایحه جامع مدیریت شهری که اکثر بندهای آن در جهت کاهش اختیارات شورا‌ها بوده مثل نحوه انتخاب شهردار و ...، تغییر در نحوه تخصیص سهم شهرداری از مالیات ارزش افزوده و افزایش اختیارات استانداران در این بخش از دیگر مشکلات شهر اصفهان است.

وی اضافه کرد: با این حال به تمامی موارد بیان شده موضوع عدم اجرای تعهدات دولت در اجرای طرح ۹ ماده‌ای احیا زاینده رود هم اضافه شده است.

فولادگر در پایان خطاب به منتخبان دوره پنجم شورای شهر اصفهان ضمن تبریک برای این موفقیت گفت: باید توجه داشته باشند که این‌ها تن‌ها بخشی از مشکلات شهر اصفهان است و باید با توجه به این موارد مشکلات شهر اصفهان را برطرف کنند و امیداریم بتوانند جایگاه شهر و کیفیت زندگی مردم در اصفهان را ارتقا دهند.

همزمانی انتخابات شورا و ریاست جمهوری کاری فاجعه آمیز است

در پایان این جلسه ابوالفضل قربانی اظهار داشت: بار‌ها از همین تریبون اعلام کرده‌ام که همزمانی انتخابات شورا و ریاست جمهوری در یک زمان کاری فاجعه آمیز و غلط است.

وی افزود: مسئولان ذی ربط کاهش هزینه‌ها را دلیل تجمیع این انتخابات بیان کرده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که هزینه‌های غیر مستقیم دیگری در برگزاری اینگونه انتخابات به‌وجود آمده است.

قربانی تصریح کرد: کاندیدا شدن ۸۰۰ نفر در شهر اصفهان موضوع تعجب برانگیزی است و اصلاح قانون این موضوع امری ضروری است. هزینه‌های سنگینی برای انتخابات انجام شده در حالی که تن‌ها تعداد محدودی افراد به این عرصه وارد می‌شوند، پس باید با اصلاح این قانون از هزینه‌های اضافی نیز جلوگیری کرد.

در ادامه صد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا سردار کریم نصر اصفهانی در نطق میان دستور اظهار داشت: خداوند را شاکر هستم که به بنده توفیق داد به مدت ۱۸ سال در دوره‌های اول، دوم، سوم و چهارم شورای اسلامی شهر در خدمت مردم شریف اصفهان باشم.

وی ادامه داد: اصفهان با یک چشم انداز بیست ساله تا به امروز اداره شده و برای هر ۵ سال به طور دقیق و راهبردی برنامه‌هایی پیش بینی شده که تا به حال، همه برنامه‌ها به طور دقیق اجرا شده است.

قطار خدمت رسانی به مردم نباید متوقف شود

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه قطار خدمت رسانی به مردم نباید متوقف شود، عنوان کرد: مکانیزه کردن دستگاه شهرداری از یک طرف و ممیزی املاک و به روز آوری آن‌ها از طرف دیگری باید مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از افتخارات شورای اسلامی شهر در این ۱۸ سال این است که بیش از صد‌ها پروژه عمرانی تأثیرگذار به تصویب شورا رسیده و در سطح شهر اجرا شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه در مورد برخی از فعالیت‌های شورا در سال‌های اخیر، گفت: احداث حلقه سوم ترافیکی به نام سرداران شهید، بزرگراه دوطبقه امام خمینی (ره)، پل‌های دفاع مقدس، میدان امام علی (ع)، بزرگراه شهید دستجردی و سالن همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای از جمله پروژه‌های شاخص و همچنین حرکت در مسیر مرمت و احیای بافت‌های فرسوده شهری، حمام‌ها، کاروانسراهای تاریخی از جمله فعالیت‌های دیگر شورای شهر در این سال‌ها بوده است.

وی در مورد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در سال‌های اخیر، گفت: در بخش فرهنگی بیش از ۱۰۰ مجموعه که شامل کتابخانه‌ها، ورزشگاه‌ها، و فرهنگسرا‌ها و مراکز تفریحی از جمله تله کابین و تله سیژ و شهربازی شهر رویا‌ها و ده‌ها بوستان شهری احداث شده‌اند و پارک ناژوان نیز در همین سال‌ها توسعه یافته است.

نصر اصفهانی در پایان گفت: در بخش اقتصادی نیز با ضابطه‌مند کردن عوارض تراکم و حذف دیرکرد در دستگاه شهرداری، کمک به افراد مضطر و توسعه گردشگری برای اقتصاد پایدار، مورد توجه قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زاینده رود پرآب باشه ولی به هیچ وجه اجازه ندارید اب کارون رو خرج زاینده رودبکنید

    • ایران

      برترین ها شما هم انصاف داشته باشین و‌ از وضع کارون گزارش تهیه کن ، کارون واقعا داره خشک میشه ، زاینده رود آبش از کارون‌ داره تامین میشه ، درحالی ک کارون کم کم داره نفس های آخرش میکشه . خوزستان همیشه مظلوم

    • بدون نام

      بعضی به دنبال درخواست خدمت به اصفهان نبودن فقط داشتن تخریب می کردن.

    • بدون نام

      باید تمام ایران چاه بزنند فقط به فکر اب برای زاینده رود اصفهان باشند تا آنها راضی باشند دیگر مشکلی نداریم . وقتی آب نیست رییس جمهور چکار کند .

    • بدون نام

      که اب جاهای دیگه قطع بشه..بخاطری که اب بیاد تو شهر اصفهان فقط رد بشه؟؟این شهر تمام ابش صرف فولاد.و ذوب اهن میشه.و بوستانها و پارکهای شهر..من اینجا هستم ..باغهاش و پارکهاش عین جنگلن..خدا خوشش نمیاد برا خوشی وتفریح یه گروه..بقیه مردم از اب که مایه زندگیشونه بگذرن

    • بیدهندی

      مشگلات آبادانی اصفهان با درامد بالا حل میشود ولی مشگل شهرهای استان وروستاها چه میشود

    • حمید

      چقدر ساده اید این آقا از این وعده ها خیلی داد !!!حرف زدن خیلی آسونه

    • بدون نام

      اگرآب زاینده رودرابه یزدورفسنجان نمیبردندهیچ وقت کم نمیشدکه باعث بشه آب راببندند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج