adexo3
۵۳۹۶۷۱
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

۱۵۰ هزار بازنشسته امسال به سفر می روند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امکان استفاده ۱۵۰ هزار بازنشسته این صندوق از تورهای گردشگری طی سال جاری فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امکان استفاده ۱۵۰ هزار بازنشسته این صندوق از تورهای گردشگری طی سال جاری فراهم شده است.
عباس رشیدی افزود: بازنشسته ها می توانند با یک همراه از این تورهای مسافرتی استفاده کنند.
وی مبلغ اظهار کرد:به هر بازنشسته برای سفرهای داخلی ۳۰۰ هزار تومان و به همراه وی نیز همین مبلغ داده خواهد شد. همچنین برای سفر به عتبات عالیات به هر بازنشسته ۶۰۰ هزار تومان و به همراه وی نیز ۶۰۰ هزار تومان اختصاص داده شده است.
رشیدی، تعداد بازنشسته های صندوق بازنشستگی کشوری را یک میلیون و ۳۲۶ هزار نفر عنوان کرد.
وی درباره افزایش حقوق بازنشسته ها نیز گفت:‌ سال گذشته برای افزایش حقوق بازنشسته ها طرح پلکانی به اجرا درآمد و امسال نیز طرح همسان سازی حقوق ها به اجرا گذاشته می شود.
وی تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان این صندوق متناسب با نرخ تورم طی چهار سال، مورد توجه صندوق بازنشستگی کشوری است.
این مقام مسئول حداقل حقوق بازنشستگان کشوری را با ۳۰ سال سابقه؛ یک میلیون و۱۵۰ هزارتومان عنوان کرد و افزود: از مجموع جمعیت این صندوق؛ تنها ۴۰ هزار نفر حداقل حقوق پرداختی را دارند که در مقایسه با سال گذشته حقوق آنها به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رشیدی درباره وام ۳ میلیون تومانی هم افزود: سال گذشته وام ضروری سه میلیون تومانی به ۲۵۰ هزاربازنشسته کشوری با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که به صورت مرحله به این تعداد از بازنشستگان پرداخت می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا ما سفر میخواهیم‌ چیکار‌کنیم اصلا شما ما را ممنوع السفر‌کنید مارا حتی ممنوع کنید که از خانه خارج‌شویم‌مشکلی نیشت ولی به وضع مالی ما رسیدگی کنید ماپیش زن و بچهدو داماد و عروس شرمنده نباشیم این کارهای تبلیغاتی شمادبه درد ما نمیخوره

    • بدون نام

      چرا دروغ میگویند 800نفر برای عتبات نوشتند ولی اعزام نشدند اخه دورغ چرا

    • بدون نام

      ای کاش همه بازنشتگانی را که توانایی و امادگی داشتند به ترتیب به مسافرت با تور داخلی و خارجی که قسمتی از هزینه ها را از حقوقشان کم می کردید و قسمتی را هم صندوق باز نشستگی می پرداخت و به دیدن جاهای دیدنی ایران و سایر کشورها اعزام می کردید.

    • فرهنگی بازنشسته

      سلام .دولت دوازدهم لطف کنید هرچه سریعتر همسان سازی حقوق را اجرا کنید .قرار بود امسال گسی زیر دو میلیون تومان دریافتی نداشته باشد پس چه شد ؟چرا اجرا نشد ؟فقط به افزایش حقوق شاغلان توجه میکنید مجدد دارید 20 درصد اضافه میکنید.چرا این همه تبعیض؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج