۵۴۰۱۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دستفروشانِ بازار تجریش جمع می شوند

شهرداری منطقه یک با همکاری مجموعه دستگاه‌های قضایی و امنیتی نسبت به تعیین تکلیف و جلوگیری از دستفروشی در محدوده بازار تجریش اقدام می‌کند.

خبرگزاری مهر: تعدادی از کسبه بازار تجریش، با حضور مقابل ساختمان این شهرداری، خواستار برخورد و جمع آوری دستفروشان جهت جلوگیری از اخلال در کسب و کارشان شدند که فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه یک در بین آن‌ها حاضر شد و به ارایه گزارشی از هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده و در دست اقدام پرداخت.

شهردار منطقه یک گفت: موضوع دستفروشی موضوع جدیدی نیست و بیش از چندین سال است که باعث نارضایتی و آزار کسبه بازار تجریش شده و متاسفانه علاوه بر ایجاد ناامنی و مزاحمت برای عابرین، موجب اخلال در کسب و کار بازاریان شده است.

وی گفت: بر همین اساس مجموعه دستگاه‌های قضایی و امنیتی با همکاری فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به تعیین تکلیف این موضوع برنامه ریزی و اقدام می‌نمایند.

سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در جلوگیری از دستفروشی در سه ماه پایانی سال ۹۵ که موجب رضایت مردم و کسبه بازار تجریش شد، افزود: این عملکرد شهرداری به گونه‌ای بود که به عنوان خواسته و دغدغه دیروز اهالی نیز مطرح و ادامه آن مورد درخواست مجدد آن‌ها واقع شد.

شهردار منطقه یک افزود: در این خصوص مقرر شد شهرداری منطقه یک نسبت به اجرایی شدن این دستور با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان مطابق با سه ماه آخر سال ۹۵ اقدام نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج