۵۴۰۴۷۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

Beast Alpha مدل ۲۰۱۸؛ ابرخودروی جدید رضوانی

رضوانی Beast Alpha اولین بار در سال گذشته معرفی شد و بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت داشت اما اکنون مدل ۲۰۱۸ این ابرخودرو با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و قیمت کمتر از ۱۰۰ هزار دلار معرفی شده است.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: رضوانی Beast Alpha اولین بار در سال گذشته معرفی شد و بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت داشت اما اکنون مدل ۲۰۱۸ این ابرخودرو با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و قیمت کمتر از ۱۰۰ هزار دلار معرفی شده است.
Beast Alpha مدل 2018؛ ابرخودروی جدید رضوانی

مدل ۲۰۱۸ هیولای رضوانی با نام Rezvani Beast Alpha معرفی شد. این ابرخودرو به موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری سوپرشارژ با قدرت ۴۰۰ اسب بخار مجهز شده و حدود ۹۵ هزار دلار قیمت دارد. این موضوع بسیار عجیب است که یک شرکت کوچک به نام رضوانی توانسته قیمت این خودرو را به نصف کاهش دهد.

Beast Alpha مدل 2018؛ ابرخودروی جدید رضوانی

بر اساس اعلام شرکت رضوانی، کاهش قیمت Beast Alpha به دلیل سفارشی شدن امکاناتی است که پیش از این به صورت استاندارد بر روی خودرو قرار گرفته بود. یکی از قابلیت‌هایی که در مدل ۲۰۱۸ این خودرو به صورت سفارشی ارائه شده، درب‌های معکوس و زیبای آن است که به تنهایی حدود ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. رضوانی Beast Alpha قبلی با پانل‌های بدنه کربنی عرضه می‌شد که اکنون پنل‌های بدنه فایبرگلاسی جای آن را گرفته‌اند و این امر نیز ۲۰ هزار دلار از قیمت آن را کاهش داده است.

Beast Alpha مدل 2018؛ ابرخودروی جدید رضوانی

هیولای رضوانی بدون فیبر کربن نیز تنها ۹۰۷ کیلوگرم وزن دارد. گیربکس استاندارد خودرو از نوع ۶ سرعته دستی است اما گیربکس ۶ سرعته سکوئنشال با پدال‌های تعویض دنده از پشت فرمان به صورت سفارشی و با قیمت ۱۵ هزار دلار در دسترس قرار گرفته است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو معادل ۳.۵ ثانیه اعلام شده اما مشخص نیست که این شتاب با کدام گیربکس به ثبت رسیده است.

Beast Alpha مدل 2018؛ ابرخودروی جدید رضوانی

همچنین خودروی Beast Alpha X با قیمت ۱۵۹ هزار دلار برای کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند معرفی شده است. این نسخه از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۵۲۵ اسب بخار بهره می‌برد. ساخت ابرخودرویی مانند Beast Alpha برای شرکت کوچکی چون رضوانی، ریسک بسیار بزرگی محسوب می‌شود اما این خودرو، یک هیولای متفاوت با ابرخودروهای سایر شرکت‌های خودروسازی است که می‌تواند هر کسی را به خود علاقه‌مند کند.
Beast Alpha مدل 2018؛ ابرخودروی جدید رضوانی
Beast Alpha مدل 2018؛ ابرخودروی جدید رضوانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج