۵۴۱۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فروش بی سابقه سامسونگ گلکسی S۸

گوشی‌های هوشمند سامسونگ از سری گوشی‌های پرطرفدار است و فروش گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اِج در سراسر دنیا، بر این مهم صحه گذاشت. حال باید دید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نیز چنین موفقیتی را به دست می‌آورند یا خیر.

وب سایت جی اس ام - مهدی کشتکار: گوشی‌های هوشمند سامسونگ از سری گوشی‌های پرطرفدار است و فروش گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اِج در سراسر دنیا، بر این مهم صحه گذاشت. حال باید دید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نیز چنین موفقیتی را به دست می‌آورند یا خیر.
فروش بی سابقه سامسونگ گلکسی S8

براساس آخرین اطلاعات، دو پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ سامسونگ در فروش مشترک رکوردشکنی کردند. این در حالیست که اخبار پیش از این، دو مدل اس ۷ و اس ۷ اج را در زمینه فروش مشترک، موفق‌تر اعلام کرده بود که بیانگر نوعی تناقض در میان اخبار منتشر شده است. بنابراین تنها موفق دانستن گوش‎های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، کم لطفی به نظر می‌رسد.

در جایی که سامسونگ هنوز آمار رسمی فروش این دو محصول را اعلام نکرده، نماینده این شرکت تعداد فروش گوشی‌های رده بالایی همچون سری گلکسی اس را فاش می‌نماید. به گفته یکی از سرمایه‌گذاران، سخنگوی شرکت در حال بررسی موضوع است. اما مزیت افشای آمار این است که دست‎کم، ارزش و محبوبیت گوشی‌ها، برای کاربران و علاقه مندان مشخص می‌شود.

گوشی‌های مدل اس ۶ و اس ۷، از زمان عرضه، به ترتیب طی ۷۵ و ۷۴ روز، به رکورد ۱۰ میلیون فروش دست یافتند. حال آنکه مدل اس ۸ در حدود ۳۷ روز، به این میزان از فروش رسید.

این اولین بار است که شرکت کره‎ای سامسونگ میزبان چنین رکورد شگفت انگیزی است. پیش‌ فروش گوشی‌های اس ۸ و اس ۸ پلاس، در روز هفتم آوریل و در کشورهای شرق آسیا و همچنین برای خانواده شی بال (از تاجران معروف کره جنوبی) آغاز شد و در همان دو روز نخست بیش از ۵۵۰ هزار دستگاه پیش فروش شد. شرکت سامسونگ در روز ۱۸ آوریل تعداد دستگاه‌های پیش فروش شده را یک میلیون اعلام کرد. بدین ترتیب سهم سامسونگ از تجارت در بازار داخلی به ۶۰% رسید. تحلیل‌گران بر این باورند که تا پایان امسال، فروش گوشی‌های سامسونگ به ۴.۵۰ میلیون دستگاه می‌رسد. ممکن است این غول تکنولوژی، انتظار فروشی بیش از این را داشته باشد ولی همچون همیشه، زمان بازگو کننده همه چیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گوشی های سامسونگ عیب بزرگی که دارن اینه که خیلی بی دوومن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج