adexo3
۵۴۱۹۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«آزاد به قید شرط» مشکلی برای اکران ندارد

حسین شهابی کارگردان سینمای ایران در گفت وگو با ما از اکران دو فیلم «آزاد به قید شرط» و «سرطان» در سال جاری خبر داد.

وب سایت آی سینما: حسین شهابی کارگردان سینمای ایران در گفت وگو با ما از اکران دو فیلم «آزاد به قید شرط» و «سرطان» در سال جاری خبر داد. «آزاد به قید شرط» در شهریور ماه امسال و «سرطان» (با نام قبلی «دورن سرطانی») اوایل پاییز در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد. او همچنین حاشیه های جدیدی که برای این دو فیلم به وجود آمده را تکذیب کرد و گفت پروانه نمایش این دو فیلم صادر شده و مشکلی برای اکران آنها به وجود نخواهد آمد.
«آزاد به قید شرط» مشکلی برای اکران ندارد

حسین شهابی کارگردان سینمای ایران سال گذشته دو فیلم «سرطان» و «آزاد به قید شرط» را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال کرد و توانست فیلم «آزاد به قید شرط» را در جشنواره سی و پنجم به نمایش درآید.

این کارگردان در گفت وگو با ما اعلام کرد که فیلم «آزاد به قید شرط» شهریور ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درمی آید و «سرطان» که پیش تر «دوران سرطانی» نام داشت، اوایل پاییز امسال در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

او همچنین تاکید کرد که این دو فیلم بدون هیچگونه اصلاحیه ای توانستند مجوز اکران خود را از شورای پروانه نمایش دریافت کنند. شهابی همچنین حاشیه های اخیری که در مورد نمایش این دو فیلم به وجود آمد را تکذیب کرد و گفت که مشکلی برای اکران این دو فیلم به وجود نیامده است.

در «سرطان» پیام دهکردی، مرضیه وفامهر، فرشین طهماسب، محمد اکبری، دریا مقبلی و... به ایفای نقش می پردازند. در فیلم «آزاد به قید شرط» که سال گذشته در بخش چشم انداز سینمای ایران جشنواره فجر به نمایش درآمد، امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی، رامین راستاد و... به عنوان بازیگر نقش آفرینی می کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج