جاباما
۵۴۲۰۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صدور بن کارت طلاب در نمایشگاه قرآن

معاون کمیته موسسات و نهادهای غیردولتی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن از اختصاص بن خرید کتاب و نرم افزار برای طلاب و دانشجویان علوم دینی قرآنی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون کمیته موسسات و نهادهای غیردولتی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن از اختصاص بن خرید کتاب و نرم افزار برای طلاب و دانشجویان علوم دینی قرآنی خبر داد.

حمیدرضا شیخ ویسی عصر چهارشنبه به خبرنگار معارف گفت: طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان علوم قرآنی می توانند تا سقف ۱۵۰ هزار تومان از بن کارت های خرید کتاب و نرم افزار در نمایشگاه قرآن استفاده کنند که ۴۰ درصد سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ۶۰درصد از سوی متقاضی پرداخت می شود.

وی از علاقه مندان خواست تا با ارائه کارت دانشجویی و کد ملی و همچنین کد شناسایی طلاب به غرفه ثبت نام و صدور بن کارت در جنب بانک شهر مستقر در شبستان مصلی ورودی 14 مراجعه کنند.

وی همچنین از اختصاص بن کارت خرید به موسسات قرآنی خبر داد که از فردا (پنجشنبه) تا سقف یک و نیم میلیون تومان اجرائی می شود که ۵۰ درصد به صورت مشارکت، سهم موسسات خواهد بود.

شیخ ویسی گفت: موسسات قرآنی با ارائه کپی پروانه فعالیت معتبر (دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا هیات رسیدگی به امور موسسات) و کپی کارت ملی به همراه معرفی نامه از سوی مدیرعامل به غرفه ثبت نام و صدور بن کارت مراجعه کنند.

وی از اختصاص بن کارت های خرید به خادمان و فعالان قرآنی شامل قاریان، حافظان، مربیان و هنرمندان سخن گفت و اظهار داشت: خادمان قرآنی برای دریافت بن کارت می توانند به کمیته خادمان قرآنی در نمایشگاه مراجعه کنند و فعالان و هنرمندان نیز به کمیته موسسات و کمیته هنری مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدرضا حشمتی دو روز پیش در حاشیه افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن به خبرنگاران گفت: حدود 2 میلیارد تومان اعتبار برای خرید در نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده که به حوزه های قرآنی اختصاص پیدا می کند.

وی در پاسخ به ایرنا مبنی بر نحوه دریافت بن های خرید از سوی بازدیدکنندگان افزود: اگر بازدیدکنندگان جزو جامعه قرآنی باشند یا خادم قرآنی هستند و یا موسسه قرآنی دارند که نام آنها در بعضی از مجموعه ها وجود دارد، این افراد می توانند با تایید آن مجموعه ها بن خرید دریافت کنند.

رئیس نمایشگاه قرآن افرود: با توجه به محدودیت بن های خرید شاید برای بازدیدکنندگان عمومی به قرعه کشی متوسل شویم که بازدیدکنندگان برای ثبت نام می توانند به سالن های فروش مراجعه کنند.

وی میزان یارانه خادمان قرآنی را ۳۰۰ هزار تومان برای هر خادم و ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان برای فعالان قرآنی اعلام کرد که این افراد با ثبت نام در واحد مربوطه می توانند بن خرید را دریافت کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن تا 26 خردادماه همه روزه از ساعت 17 در مصلای امام خمینی(ره) تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج