۵۴۲۶۵۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

پیگیری ادعای دروغ اعزام زنان مطلقه به آنتالیا

معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جهموری درباره شکایت از یکی از نمایندگان پیشین مجلس گفت: پیگیر شکایت خود هستیم، دروغ پردازی‌ها باید ثابت شود و امیدوارم حکم عادلانه داده شود.

خبرگزاری ایلنا: معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جهموری درباره شکایت از یکی از نمایندگان پیشین مجلس گفت: پیگیر شکایت خود هستیم، دروغ پردازی‌ها باید ثابت شود و امیدوارم حکم عادلانه داده شود.

شهیندخت مولاوردی درباره شکایت معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جهموری درباره ادعای ارائه لیستی از سوی این معاونت از زنان مطلقه ۲۰ تا ۲۵ سال به سازمان ملل به منظور اعزام به آنتالیا گفت: اقدامات قضایی از طریق معاونت حقوقی رییس‌جمهوری در حال پیگیری است و امیدوارم حکم عادلانه‌ای در این مورد داده شود.

معاون زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: پرونده‌هایی را با قوه قضاییه داشته‌ایم که به خوبی مراحل خود را طی کرده‌اند این بار نیز مانند گذشته امیدوارم این قوه با معاونت زنان همکاری خوبی داشته باشد.

مولاوردی تاکید کرد: مطرح کردن این ادعا آن هم در فضای انتخابات جز بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی هدف دیگری نداشت. در این مدت دروغ‌پردازی‌هایی صورت گرفته است که باید اثبات شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      معلوم الحالان همیشگی و شناخته شده برای ملت، قبل از انتخابات ریاست جمهوری به هر دروغی متوسل میشدند و از هر اتفاق طبیعی، کوهی از انتقادات و مشکلات رو بوجود میاوردند و سوءاستفاده سیاسی میکردند. نمونه بارز آن، آلودگی هوای آبادان و شعارهایی که برای خانم ابتکار میدانند، حادثه قطار سمنان و تبریز، سند 20 30 سازمان ملل که 196 کشور در دنیا امضاء کردند و موافق آنند. حتی در مناطق محروم و روستایی میگفتند، اگر به دولت روحانی رأی بدین، یارانه شما قطع خواهد شد.... تاکتیک رقیبان روحانی کم رنگ جلوه دادن طرحهای موفقی مثل تحول سلامت، بر جامی که حقوق مسلم هسته‌ای ما رو برای دنیا تثبیت کرد، و همچنین ثبات اقتصادی و سیاسی رو نادیده گرفته و در مقابل با کوچکترین اتفاقات طبیعی دولت روحانی رو مقصر قضیه قلمداد کنند.همچنان که قبل از انتخابات تلقین کردن این فکر به جامعه که میخواهند فتنه ای دیگر و به اصطلاح خودشون بزرگتر از سال 88 راه بیندازند القا کنند، چون آنها خودشون رو قبل از برگزاری انتخابات پیروز قلمداد می کردند تاکنون شکست، نتیجه این بی اخلاقی ها و تهمت‌ها شده است البته با یاری خداوند و همچنین شناخت و درک صحیح سیاسی مردم عزیز ایران.

    • ایرانی

      حرف حق تلخه
      مجلس درست گفته
      اثبات کنید
      مدارک این کار موجود است
      فاجعه
      فاجعه

    • پولاد علمدار

      دوستی که میگی حرف حق تلخه
      ای شیطون نکنه تو از آنتالیا رفته هاشی....

    • بدون نام

      اول گاز مفتی و ناموس و شرف ملت چیز دیگه ای نمونده

    • بدون نام

      خوب شما ثابت کنید دروغه ،، هر دم از این باغ بری میرسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج