۵۴۳۹۴۷
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

هند: برای ماهیگیری به آب‌های ایران نروید!

سفارت هند در ابوظبی با انتشار توصیه نامه ای به ملوانان هندی ای که قصد کار بر روی کشتی های ماهیگیری ای دارند که ممکن است از آبهای امارات وارد آب های جمهوری اسلامی ایران شوند توصیه کرد در این کشتی ها کار نکنند.

دولت بهار: سفارت هند در ابوظبی با انتشار توصیه نامه ای به ملوانان هندی ای که قصد کار بر روی کشتی های ماهیگیری ای دارند که ممکن است از آبهای امارات وارد آب های جمهوری اسلامی ایران شوند توصیه کرد در این کشتی ها کار نکنند.

به نقل از پایگاه اینترنتی بله ویزیون، سفارت هند در ابوظبی با انتشار توصیه نامه ای به ملوانان هندی ای که قصد کار بر روی کشتی های ماهیگیری ای دارند که ممکن است از آبهای امارات عازم آب های جمهوری اسلامی ایران هستند، توصیه کرد در این کشتی ها کار نکنند.

در این اطلاعیه خطاب به همه مهاجرانی که قصد دارند بر روی کشتی ها و قایق های ماهیگیری ای کار کنند که از امارات ممکن است وارد آب های ایران شوند آمده است که نیروی دریایی ایران تمام کشتی های غیرقانونی ای که وارد آبهای سرزمینی ایران می شوند را کنترل و توقیف می کند و کشتی هایی که وارد آب های ایران شوند، عقب رانده نمی شوند، بلکه توقیف می گردند.

با توجه به این مسئله، به همه مهاجران و کارگران هندی توصیه می شود که تا اطلاع ثانوی از کار کردن بر روی کشتی ها و قایق هایی که ممکن است از امارات عازم ایران شوند خودداری نمایند، زیرا ممکن است موجب بازداشت، زندانی شدن یا حتی به خطر افتادن جان آنها شود. مهاجران هندی همچنین ممکن است تحت پیگرد قانونی مقامات ایرانی قرار گیرند و به جریمه نقدی یا زندان محکوم شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وجدان بیدار

      واقعابایدآفرین گفت به اقتدارنیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران

    • بدون نام

      هندی هارو بندازین بیرون

    • بدون نام

      حالا منظور سفیر هند در امارات دقیق چی بوده خدا داند ولی باید حق رو کاملا به ایران داد چون متاسفانه تو خلیج فارس پر است از کشتی های آمریکایی و انگلیسی و فرانسویو دیگر کشورهایی که فقط برای شیطنت تو خلیج فارس هستند پس ایران و نیروی دریایی بحق باید مراقب و توقیف کنه کسایی رو که وارد آب های سرزمینی ما میشه تا کسی نخواد سواستفاده کنه.

    • بدون نام

      آبهای سرزمینیه که مستقیما با امنیت کشور در ارتباطه شوخی بردار نیست هر کس به هر بهونه بیاد

    • آریایی

      آفرین به شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج