۵۴۵۴۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بزرگداشت کیارستمی از لندن تا سیدنی

مرکز فیلم کلوزآپ لندن و جشنواره‌ی فیلم «سیدنی» این روزها میزبان بزرگداشت عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران است.

خبرگزاری ایسنا: مرکز فیلم کلوزآپ لندن و جشنواره‌ی فیلم «سیدنی» این روزها میزبان بزرگداشت عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران است.
بزرگداشت کیارستمی از لندن تا سیدنی

مرکز فیلم کلوزآپ لندن برنامه بزرگداشت عباس کیارستمی را به همت احسان خوش بخت از ۱۵ تا ۱۹ خرداد برپا داشته که فیلم‌های "۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه با عباس کیارستمی"، "منو خونه ببر"، "گزارش"، "مسافر"، "مشق شب"، "تجربه"، "نان و کوچه"، "زنگ تفریح"، "لباسی برای عروسی"، "دو راه حل برای یک مسئله"، "رنگ‌ها"، "منم می‌تونم"، "به ترتیب یا بدون ترتیب"، "اولی‌ها"، "راه حل یک" و "همسرایان" به نمایش درخواهد آمد.

همچنین شصت و چهارمین جشنواره فیلم سیدنی که از معتبرترین رویدادهای سینمایی جهان محسوب می‌شود، برنامه بزرگداشت عباس کیارستمی را با نمایش سه فیلم "طعم گیلاس"، "منو خونه ببر" و "۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه با عباس کیارستمی" را تدارک دیده است.

در این جشنواره که از ۱۷ تا ۲۸ خرداد در استرالیا برگزار شده است، فیلم مستند "چوکا لطفا بگو ساعت چنده؟" محصول هلند و پاپوآ گینه نو و ساخته بهروز بوکانی و آرش کمالی سروستانی به نمایش درمی‌آید.

این فیلم درباره پناهندگانی است که راهی استرالیا در جزیره مانوسپاپوآ گینه نو می‌شوند و فیلم انیمیشن "اسب‌های پنجره- عید ظهور شاعرانه ایرانی روزی مینگ" ساخته ان ماری فلمینگ و محصول کانادا دیگر فیلم حاضر در این رویداد است که شخصیت اصلی فیلم به یک جشنواره شعر در ایران دعوت می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج