۵۴۶۰۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صحنه مرگ مورد علاقه «شان بین»

شان بین بازیگر مشهور «بازی تاج و تخت» اعلام کرد از کدام صحنه مرگی که ایفا کرده بیش از همه خوشش آمده است.

بانی فیلم: شان بین بازیگر مشهور «بازی تاج و تخت» اعلام کرد از کدام صحنه مرگی که ایفا کرده بیش از همه خوشش آمده است.

صحنه مرگ مورد علاقه «شان بین»
وی در حالی که می‌خندد می‌افزاید: چند بار این صحنه را تکرار کردیم. دیگر مرگ از این قهرمانانه‌تر نمی‌شود. در این صحنه کارگردان پیتر جکسون ابتدا با استفاده از نیزه‌هایی که جلوه‌های تصویری بودند و با تصویرسازی کامپیوتری شکل گرفته بودند ، این رزمنده را کشت ، اما در نهایت تصمیم گرفت از همان رویکرد قدیمی استفاده کند و نیزه‌ها را به سینه بندی فلزی که در زیر لباس بین جاسازی شده بود پرتاب کند. او سرانجام دستور «اکشن» را صادر کرد و شان بین دید که نیزه‌ها به سمتش پرتاب می شوند. برای آن لحظه نهایی با آراگون، او و ویگو مورتسن شب پیش از اجرای صحنه با پیتر جکسون و فران والش دستیار فیلمنامه نویس ملاقات کردند تا همه جزییات مورد بررسی قرار بگیرد. سرانجام آنها به کلمات نهایی که در آن صحنه ادا می‌شد رسیدند: «برادر من، کاپیتان من، شاه من».
شان بین نیز با چند دستورالعمل برای این که چگونه در این صحنه بمیرد روبه روشد تا بتواند همه صحنه را درست دربیاورد. وی می گوید: این اصلا نمایش نیست، ادا درآوردن نیست. چون در هر صحنه‌ای که می میری، واقعا داری می میری. اگر باور نمی‌کنید از هر کارشناسی که می خواهید بپرسید.

شان بین ۵۸ ساله بازیگر انگلیسی است که گر چه نام او در عوامل قسمت‌های بعدی فیلم «ارباب حلقه‌ها» نیز ذکر شد اما او فقط در صحنه‌های کوتاه فلاش بک در قسمت دوم و سوم حضور دارد. او در سال‌های اخیر با ایفای نقش لرد استارک در مجموعهٔ اول بازی تاج و تخت شهرت بیشتری کسب کرد و در جوایز فیلم‌های تابستانی IGN جایزه بهترین قهرمان تلویزیونی را در سال ۲۰۱۱ بدست آورد و در جوایز اسکریم (۲۰۱۱) هم نامزد بهترین نقش آفرینی فانتزی برای این نقش شد که یادآور بازی به یاد ماندنی او در نقش برومیر در مجموعه اول «ارباب حلقه‌ها بود» که با پایانی تراژیک، یکی از زیباترین سکانس‌های این مجموعه را خلق کرد و در جوایز فیلم امپایر ۲۰۰۲ نامزد جایزه بهترین بازیگر بریتانیایی سال برای نقش برومیر شد. بین پیشتر در فیلم‌های فراوانی نقش شخصیت اصلی منفی را ایفا کرده است که از آنها می‌توان به اولین مجموعه جیمزباند در دهه ۹۰ یعنی «چشم طلایی» اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج